HRVATSKA MODA

Hrvatski brend HYPERsocks lansirao je drugu kolekciju rasparenih čarapa, još razigraniju od prve

Dorji i Filipu u dizajniranju nove kolekcije pomogli su članovi Udruge za sindrom Down Zagreb

FOTO: Doris Fatur

Dorji i Filipu u dizajniranju nove kolekcije pomogli su članovi Udruge za sindrom Down Zagreb

“Rasparene čarape u šarenim bojama uvriježeni su simbol Svjetskog dana osoba s Down sindromom koji se svake godine, u svakom kutku planeta, obilježava na prvi dan proljeća, 21. ožujka. Rasparene čarape jednostavan su podsjetnik da slavimo ljepotu koja se krije u različitosti jer nas različitosti obogaćuju, ali i da pritom ne zaboravimo da smo svi ipak u suštini jednaki. Na tragu spomenutih poruka, te nastavno na prošlogodišnji Mix&Match koncept, u suradnji s Udrugom za sindrom Down Zagreb brend dizajnerskih čarapa HYPERsocks kreirao je jednu vrlo posebnu kolekciju”, poručili su iz HYPERsocksa povodom nove kolekcije.

Filip Eterović i Dorja Horvatić prve su rasparane čarape kreirali u ožujku prošle godine i pokrenuli totalnu revoluciju jer su omogućili kupcima da kupe samo jednu čarapu i tako kreiraju vlastitu kolekciju ludih kombinacija. Ove godine otišli su korak dalje time što su im se u kreiranju novih modela čarapa pridružili sami članovi Udruge za sindrom Down Zagreb.

“Koncept je ostao isti kao i lani, no ovog je ožujka HYPERsocks odlučio Mix&Match kolekcijom obilježiti Svjetski dan osoba s Down sindromom i najaviti dolazak proljeća, a ovoga su mu puta u dizajniranju novih motiva pomogli, ni manje ni više nego članovi Udruge za sindrom Down – Zagreb. U sklopu udruge koja podupire neformalno obrazovanje kao jedan od načina rehabilitacije, te provodi likovne, glazbene i glazbeno-kazališne radionice, članovi udruge u rasponu od 8 do 45 godina, HYPERsocksu su dali pedesetak sjajnih prijedloga kako da oslikaju svoju novu, sedmu kolekciju. Nakon dugog vijećanja, odabrano je deset fenomenalnih crteža, što apstraktnih što figurativnih motiva, a oni su svoje mjesto pronašli na novim modelima Mix&Match čarapa. Kolekcija se sastoji od pet novih modela, a na njima su se našli crteži jednog ili više autora, tako su prvu čarapu ukrasili Josip i Leon, drugu Hrvoje i Vito, treću Jakov, Vito, Lara, Leon i Andrea, četvrtu Kristina i Karlo, a petu Mateo”, opisuju projekt iz brenda u priopćenju za medije.

“Svaki dizajn ima vedar ton jer smo kombinirali apstraktne poteze i šare s figurativnim crtežima čiča Gliše, jedrilice, sunca, kućica, autića, suncokreta i trešnji. Svi radovi koje smo zaprimili bili su sjajni, svaki na svoj način, ali na kraju smo ipak morali odabrati samo neke i pretvoriti ih u pet čarapa koje su međusobno kompatibilne. Kako bismo postigli međusobno koherentni odnos, koristili smo istu paletu kroz svih pet modela – ovog puta nešto zagasitije boje koje kontrastiraju veselim crtežima i črčkarijama”, objasnili su Dorja i Filip.

Sva zarada koju će HYPERsocks u naredna tri tjedna ostvariti od prodaje nove Mix&Match kolekcije bit će donirana Udruzi za sindrom Down – Zagreb, a čarape možete pronaći ovdje. Cijena jedne čarape iznosi 27,50 kuna. Dobra vijest je i ta što HYPERsocks uskoro pokreće međunarodni shipping, pa će njihovih 25 modela čarapa uskoro biti dostupni i izvan naših granica, a HYPERsocksov asortiman moći ćete pronaći i izvan virtualnih polica.