HRVATSKA MODA

Hrvatski brend ekoloških tenisica Miret ima novu kolekciju. Inspirirana je odnosom čovjeka i prirode

Njihove su tenisice 97 posto prirodne, a evo kako izgleda nova kolekcija

FOTO: Domagoj Blažević

Njihove su tenisice 97 posto prirodne, a evo kako izgleda nova kolekcija

Ako pratite Super1 onda znate da smo o brendu Miret već pisale. Miret je tvrtka koja se bavi proizvodnjom održive obuće, a koju vode dva brata, Domagoj i Hrvoje Boljar. Naziv brenda je svojevrsna posveta njihovom ocu i ime njegove prve tvrtke koju je osnovao u još u osamdesetima. U poslu obućarstva su već desetak godina, a njihov glavni proizvod, tenisice koje nemaju negativan utjecaj na okoliš, nastale su razvijanjem svijesti o ogromnom zagađenju našeg planeta za koje je zaslužna upravo modna industrija.

“Novom kolekcijom želimo doprijeti do ljudi, do njihovih stavova, razmišljanja, i potaknuti ih da nam se pridruže na ovom putovanju. Miret tenisice projektirane su i proizvedene na najodrživiji način, s najmanjim mogućim utjecajem na okoliš, te su izrađene od najsnažnijih prirodnih vlakana. Miret tenisice su više od obuće, one predstavljaju promjenu, nadu, napredak. Želimo da svaki put kada na noge stavite Miretice si osvjestite da činite dobro i sebi, i prirodi i da svojim odlukama djelujete na druge oko sebe. MIRET tenisice projektirane su i proizvedene s ciljem održivosti i najmanjim mogućim utjecajem na okoliš. Za nas, one su više od obuće jer predstavljaju promjenu i napredak. Sretni smo što smo stvorili alternativu uobičajenom načinu proizvodnje obuće, i omogućili ljudima da biraju bolje”, poručili su Domagoj i Hrvoje Boljar u priopćenju za medije povodom predstavljanja ove kolekcije.

Za fotografiju i video koji prate kampanju zaslužan je Domagoj Blažević, za kreativni koncept i styling Ana Boljar, a u ulozi modela našli su se Umjetnička organizacija Škvadra te Mario Kunstek. Ekološke Miret tenisice možete pratiti ovdje, putem Facebook stranice ili Instagram profila.