VIJEST

H&M će uskoro nuditi informacije o podrijetlu odjeće koju prodaje

H&M već neko vrijeme igra na kartu ekološke osviještenosti, a sada žele veću transparentnost podrijetla svoje odjeće

U suradnji s projektom Fashion Revolution Week koji traje od 22. do 28. travnja, H&M je najavio kako je uložen veliki trud u smjeru veće transparentnosti tvrtke. Kako bi se njihovi potrošači obrazovali o tome odakle dolazi njihova odjeća i od čega je napravljena, uskoro će nuditi sve informacije o materijalima, opskrbnim lancima i tvornicama. Za sada su to najavili samo za online kupovinu. “Budući da smo otvoreni i transparentni o tome gdje se proizvode naši proizvodi, nadamo se da ćemo postaviti standard za našu industriju i potaknuti kupce da donesu više održivih odluka”, rekao je za Dazed Isak Roth, voditelj odjela održivosti.

Ponosni su što su prvi svjetski modni brend koji će lansirati takvu transparentnost proizvoda. Kod online kupovine pored artikla će stajati te informacije o podrijetlu, a ako se nađete u fizičkoj trgovini, dostupne informacije o željenom artiklu možete dobiti skeniranjem barkoda pomoću aplikacije H&M.