Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

LJEPOTA

Glossier je za novu kampanju umjesto modela angažirao svoje zaposlenike, fanove i studente. Divni su

Glossier ima novu kampanju u kojoj umjesto modela ima svoje fanove i korisnike i baš nam se sviđa

Brend Glossier postao je poznat zbog svoje jednostavnosti i zato što su im inspiracija pravi život, pravi ljudi i to što svojim korisnicima ne pokušavaju prodavati lažna obećanja. Već su ranije u svojim kampanjama koristili stvarne žene svih veličina i oblika, a nova kampanja stvorena je na istoj premisi.

Feeling like Glossier kampanja posebna je zbog nekoliko razloga. Prvi od njih je što ponovno prikazuju prave ljude, a ne modele. Konkretno, u kampanju je uključeno šestero ljudi, a svi su dio njihove zajednice. Među njima su tako Ernest koji radi u njihovoj prodavaonici u New Yorku, Hannah koja često kupuje u njihovim trgovinama te Paloma, model koji je radio s Glossierom u prošlosti, dizajnerica Sandy, modna urednica Rajni, studentica i ambasadorica brenda Rafiqah.

Screenshot / Youtube

Osim toga posebnost je u tome i što se fokusiraju na ideju kako ljepota nisu samo proizvodi već osjećaj koji povezuje ljude. Kako navodi njihov marketinški direktor Ali Weiss za Adweek, željeli su da ova kampanja bude u vezi osjećaja i vrijednosti, a ne samo ljepote i proizvoda. To najbolje pokazuje početak video kampanje i prva rečenica “Kako se osjećaš danas?”. Odgovori koji slijede u videu namijenjeni su da pojačaju osjećaj, a ne ono kako izgledamo. Pogledajte i sami.

Ova kampanja najopsežnija je do sada jer će se, osim na njihovim službenim stranicama i društvenim mrežama, pojavljivati i na plakatima te po prvi puta i na javnoj televiziji. Cilj im je bio pristupiti svim potencijalnim korisnicima pa su iz tog razloga odabrali koristiti tradicionalnije načine oglašavanja.

Na sve načine na koje su mogli s novom kampanjom Feeling like Glossier pokušali su se približiti svim svojim korisnicima. Glossier inače ima veliku vojsku fanova i zadovoljnih korisnika već niz godina i jedan je od prvih brendova koji su shvatili moć mikro influencera i zajednica na društvenim mrežama. Tako trenutno na Instagramu broje preko dva milijuna pratitelja te imaju preko tisuću ambasadora brenda koji dijele svoje zadovoljstvo Glossier proizvodima.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba