Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

LJEPOTA

Giorgio Armani Beauty već slavi 20. rođendan, a ovo su njegovi najprodavaniji proizvodi

Talijanski brend Giorgio Armani poznat je diljem cijelog svijeta, a osim odjeće ima i svoju beauty liniju koja sada slavi 20 godina

Neke modne brendove bilo je teško zaobići pogotovo ako ste se rodili u 80-im godinama i listali modne časopise u 90-ima. Najpopularnije modne kuće tada bile su upravo Giorgio Armani, Versace, Etro, Chanel. Dobro se sjećamo visoke mode još iz djetinjstva i divljenja koje smo imali prema njoj, a rad modne kuće Giorgio Armani pratimo i danas. Mnogo stvari se promijenilo kroz godine, ali profinjenost je ostala prepoznatljiva i uvijek prisutna. A osim odjeće i modnih dodataka te luksuznog pribora, posebno volimo Giorgio Armani Beauty.

O BRENDU

View this post on Instagram

20 years of beautiful skin. LUMINOUS SILK FOUNDATION brings out your true inner glow. #ArmaniBeauty #ArmaniBeauty20Years #LuminousSilk #makeup

A post shared by Armani beauty (@armanibeauty) on

Iako je Giorgio Armani kao dizajnerski brend osnovan davne 1975. godine, beauty linija predstavljena je 2000. godine što je bio sjajan početak novog stoljeća. Ovaj kozmetički brend koji je nastao u partnerstvu s poznatim divom L’Orealom u posao je krenuo s parfemima. Prvi parfem na tržištu se našao 1982. godine pod imenom Armani, a danas ta brojka premašuje 80 mirisa za žene i muškarce.

Bočice su uvijek bile oličenje minimalizma i elegancije, a nakon godina i godina usavršavanja s mirisima, predstavljena je i kozmetička linija Giorgio Armani Beauty. Brend je zbog svoje stalne inovacije postao prihvaćen od strane vizažista diljem svijeta, a za svoje proizvode koristi samo najbolje od znanstvenih istraživanja iz snage prirode. Glavne osobine koje ga opisuju su jedinstvene teksture upakirane u minimalističku, ali luksuznu ambalažu.

View this post on Instagram

An ode to the most joyful love. Surrender your heart to IN LOVE WITH YOU FREEZE, a radiant fragrance for her, bursting with zingy fruity notes, blooming florals and an enveloping, sensual woody touch. #ArmaniBeauty #EmporioArmani #InLoveWithYou

A post shared by Armani beauty (@armanibeauty) on

Zanimljivo je da su znanstvenici koji rade na brendu promijenili stvari novim tehnologijama i 2000. godine, primjerice kreirali lagani puder Luminous Silk koji je definitivno nagovijestio novo doba šminkanja. Njegova formula se nije mijenjala do dan danas. Sam Giorgio Armani je jako involviran u svaki korak svoje beauty linije, od formula do pakiranja, sve treba biti odobreno s njegove strane, a isto tako se u backstageu modnih događaja koristi samo njegov brend. Neki proizvodi poput Lip Maestra su nastali upravo u backstageu kada se ukazala potreba za nekom posve novom nijansom ruža za usne. Za tu priliku je međunarodna vizažistica tvrtke Giorgio Armani, Linda Cantello pomiješala čiste pigmente s prozirnim gelom baršunaste teksture.

Isto tako ne treba zanemariti preparativnu njegu koja je osnovni ključ za dalje, a radi se o luksuznoj njezi kože koja je stvorena snažnom kombinacijom prirode i revolucionarnom tehnologijom za postizanje dugotrajnih rezultata. Pored preparativne njege, šminke i mirisa, svakako ne smijemo zaobići ni kolekciju Armani Prive. Kao istoimena linija odjeće, postoji i linija mirisa koji predstavljaju prirodnu ljepotu jedinstvenog dragocjenog sastojka, a mogla bi biti dobar odgovor na nišne mirise na tržištu.

NEKI OD NAJPRODAVANIJIH PROIZVODA

Baza svega je Maestro UV, primer sa zaštitnim faktorom 50 koji će idealno pripremiti vašu kožu za dalje. Ako ste u potrazi za novim puderom preporučujemo isprobati ovaj iz linije Power Fabric koji je poput druge kože, a uz to ima visoko prekrivanje. Jedan od najprodavanijih proizvoda danas, uz tekući puder Luminous Silk koji je bio prvi rezultat filozofije ovog brenda. Stvarajući njega, kreirana je svjetlosna tehnologija Micro-Fil koja obavija lice svjetlošću i stvara izrazito nježan učinak sa svilenkastom teksturom.

Gore navedeni Lip Maestro pušten je u prodaju 2012. godine čime je započela nova era boja za usne, a ove godine će se imati čak 33 jarke nijanse, među kojima je Armani crvena, prava ikona. Još jedan čudotvorac sigurno je i Fluid Sheer, svestrani tekući highlighter koji se može koristiti kao baza za sjenilo, rumenilo ili bronzer i s lakoćom se spaja s tekućim puderom.

Primer 538,00 kuna

Tekući puder 422,00 kuna

Fluid Sheer 266,00 kuna

Power fabric 430,00 kuna

Lip Maestro 302,00 kuna

 

Svi proizvodi su stvoreni tako da pružaju osjećaj samouvjerenosti, neovisno o tome radi li se o stvaranju unutarnje samouvjerenosti zahvaljujući savršenom tenu ili onoj koja dolazi uz jarki ruž za usne i sjajno lice. Zahvaljujući pouzdanosti završnih učinaka ovih formula, osobe koje ih nose mogu se usredotočiti na svoj dan i biti sigurne da je njihov ten savršen ili da je njihov ruž za usne na svojem mjestu. I zato volimo ovaj brend.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba