LJEPOTA

Giorgio Armani Beauty već slavi 20. rođendan, a ovo su njegovi najprodavaniji proizvodi

FOTO: Armani Beauty

Talijanski brend Giorgio Armani poznat je diljem cijelog svijeta, a osim odjeće ima i svoju beauty liniju koja sada slavi 20 godina

Neke modne brendove bilo je teško zaobići pogotovo ako ste se rodili u 80-im godinama i listali modne časopise u 90-ima. Najpopularnije modne kuće tada bile su upravo Giorgio Armani, Versace, Etro, Chanel. Dobro se sjećamo visoke mode još iz djetinjstva i divljenja koje smo imali prema njoj, a rad modne kuće Giorgio Armani pratimo i danas. Mnogo stvari se promijenilo kroz godine, ali profinjenost je ostala prepoznatljiva i uvijek prisutna. A osim odjeće i modnih dodataka te luksuznog pribora, posebno volimo Giorgio Armani Beauty.

O BRENDU

https://www.instagram.com/p/B-PCG6GnZ3l/

Iako je Giorgio Armani kao dizajnerski brend osnovan davne 1975. godine, beauty linija predstavljena je 2000. godine što je bio sjajan početak novog stoljeća. Ovaj kozmetički brend koji je nastao u partnerstvu s poznatim divom L’Orealom u posao je krenuo s parfemima. Prvi parfem na tržištu se našao 1982. godine pod imenom Armani, a danas ta brojka premašuje 80 mirisa za žene i muškarce.

Bočice su uvijek bile oličenje minimalizma i elegancije, a nakon godina i godina usavršavanja s mirisima, predstavljena je i kozmetička linija Giorgio Armani Beauty. Brend je zbog svoje stalne inovacije postao prihvaćen od strane vizažista diljem svijeta, a za svoje proizvode koristi samo najbolje od znanstvenih istraživanja iz snage prirode. Glavne osobine koje ga opisuju su jedinstvene teksture upakirane u minimalističku, ali luksuznu ambalažu.

https://www.instagram.com/p/B8gFFdBAoZK/

Zanimljivo je da su znanstvenici koji rade na brendu promijenili stvari novim tehnologijama i 2000. godine, primjerice kreirali lagani puder Luminous Silk koji je definitivno nagovijestio novo doba šminkanja. Njegova formula se nije mijenjala do dan danas. Sam Giorgio Armani je jako involviran u svaki korak svoje beauty linije, od formula do pakiranja, sve treba biti odobreno s njegove strane, a isto tako se u backstageu modnih događaja koristi samo njegov brend. Neki proizvodi poput Lip Maestra su nastali upravo u backstageu kada se ukazala potreba za nekom posve novom nijansom ruža za usne. Za tu priliku je međunarodna vizažistica tvrtke Giorgio Armani, Linda Cantello pomiješala čiste pigmente s prozirnim gelom baršunaste teksture.

Isto tako ne treba zanemariti preparativnu njegu koja je osnovni ključ za dalje, a radi se o luksuznoj njezi kože koja je stvorena snažnom kombinacijom prirode i revolucionarnom tehnologijom za postizanje dugotrajnih rezultata. Pored preparativne njege, šminke i mirisa, svakako ne smijemo zaobići ni kolekciju Armani Prive. Kao istoimena linija odjeće, postoji i linija mirisa koji predstavljaju prirodnu ljepotu jedinstvenog dragocjenog sastojka, a mogla bi biti dobar odgovor na nišne mirise na tržištu.

NEKI OD NAJPRODAVANIJIH PROIZVODA

https://www.instagram.com/p/B9tU7ulFvO1/

Baza svega je Maestro UV, primer sa zaštitnim faktorom 50 koji će idealno pripremiti vašu kožu za dalje. Ako ste u potrazi za novim puderom preporučujemo isprobati ovaj iz linije Power Fabric koji je poput druge kože, a uz to ima visoko prekrivanje. Jedan od najprodavanijih proizvoda danas, uz tekući puder Luminous Silk koji je bio prvi rezultat filozofije ovog brenda. Stvarajući njega, kreirana je svjetlosna tehnologija Micro-Fil koja obavija lice svjetlošću i stvara izrazito nježan učinak sa svilenkastom teksturom.

Gore navedeni Lip Maestro pušten je u prodaju 2012. godine čime je započela nova era boja za usne, a ove godine će se imati čak 33 jarke nijanse, među kojima je Armani crvena, prava ikona. Još jedan čudotvorac sigurno je i Fluid Sheer, svestrani tekući highlighter koji se može koristiti kao baza za sjenilo, rumenilo ili bronzer i s lakoćom se spaja s tekućim puderom.

 

Svi proizvodi su stvoreni tako da pružaju osjećaj samouvjerenosti, neovisno o tome radi li se o stvaranju unutarnje samouvjerenosti zahvaljujući savršenom tenu ili onoj koja dolazi uz jarki ruž za usne i sjajno lice. Zahvaljujući pouzdanosti završnih učinaka ovih formula, osobe koje ih nose mogu se usredotočiti na svoj dan i biti sigurne da je njihov ten savršen ili da je njihov ruž za usne na svojem mjestu. I zato volimo ovaj brend.