Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

MODA

Ekstravagantna ljubav tema je nove kolekcije brenda E.A. 1/1 S.V., a Silvio Vujičić nam je rekao sve o tome

Modni brend E.A. 1/1 S.V. u suradnji s KONTEJNER-om predstavlja seriju modnih proizvoda dizajniranih za izložbu Ekstravagantna tijela: Ekstravagantna ljubav

Izložba će se otvoriti 18. rujna u 19 sati u HALI V Tehničkog muzeja Nikola Tesla, a prate ju komadi odjeće na koje su izvezeni motivi erotskih crteža, od egipatskih i starogrčkih, sve do onih s početka 20. stoljeća. Izvorni koncept crteža izmjenjuje se novim naslovom i izmještajem u drugi medij. Crteži; hibridi povijesti, mitologije i fikcije, oživljavaju se na sitnim uvezima koji dražesno golicaju.

View this post on Instagram

portrait by ivan slipčević, 2019 imdb.com/name/nm3519249/

A post shared by Silvio Vujičić (@silvio.vujicic) on

Proizvode prati kampanja koja cenzurira govornike, odnosno, moguće aktere crteža – davno umrle ili fiktivne likove iz povijesti umjetnosti koji prepričavaju svoje erotske fantazije i iskustva. Nekad društveno prihvaćeni erotski motivi danas su pohranjeni duboko u arhive muzeja, daleko od ljudskog pogleda koji u današnje digitalno doba postaje sve netolerantniji prema vizualnim motivima erotskog užitka.

Pop-in store se pojavljuje kao dućan, prostor koji je na izložbi nemoguće izbjeći. Arhivske strasti oživljene su na lutkama, tabletima, proizvodima dostupnim za konzumaciju – kao artiklima između modnog i mokrog sna. Silvio nam je rekao riječ dvije o suradnji i kolekciji.

SURADNJA S KONTEJNEROM DUGA 15 GODINA

Ivan Filipović

“Suradnja s Kontejnerom traje od 2004. godine te je bila isključivo vezana uz moje umjetničko djelovanje, znači instalacije i performanse. Ovo je prva suradnja koja se ne dotiče umjetnosti već je tema moda. Polazište je moje promišljanje šta je danas društveno uvriježeno kao ekstravagantno u ljubavi, s historijskim pogledom unazad šta je bilo prihvaćeno ili da kažem percipirano, a tako i vizualno zabilježeno kao moguća ljubav.”

Dodaje kako mu je forma Pop-in koncepta već godinama interesantna i seksi u smislu predstavljanja i kupovine modnih proizvoda. “Sama forma takvog dućana mi omogućava brzu i kratku prezentaciju koncepata za vrlo nišnu publiku. Na Pop-in store gledam kao na formu brzog seksa unutar same izložbe.”

MAJICE, KAPE I TORBE

Ivan Filipović

Radi se o kolekciji koja uključuje majice, kape i torbe. “Svaki komad je mehanički izvezen s mojim derivatom tuđeg erotskog crteža kojeg prati zanimljivi naziv tipa Trojajčani blizanci, Pušačica mumija, Svećenik detektiv i njegova svinja. Izvornici crteža potječu od onih staroegipatskih i grčkih do onih s početka dvadesetog stoljeća, a nalazili su se originalno u grobnicama, na vazama te u knjigama. Ti novonastali crteži – povijesni hibridi, su kombinirani s iscjetkom transparentnog i fluorescentnog silikona po kojemu je brend E.A. 1/1 S.V. već poznat”, zaključio je Silvio.

Ivan Filipović

Model u kampanji je Matija Baotić, a izložbu Ekstravagantna ljubav i seriju modnih proizvoda dizajniranih posebno za izložbu ćete moći pogledati i kupiti do 10. listopada.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba