NOVI BREND

Ako volite dobre komade za svaki dan, bacite oko na novi hrvatski streetwear brend

FOTO: IUTD* Studios

Brend IUTD* Studios nedavno je predstavio svoju prvu kolekciju

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.

Iza brenda stoji: Joshua Cirjak. Sve je počelo kad sam sa 17 godina počeo snimati videa za YouTube. Vrlo brzo sam dobio priliku svoju strast za kreativnim izražajem i snimanjem pretvoriti u karijeru, što me dovelo do suradnji s nekim od najvećih imena današnjice – Martin Garrix, The Chainsmokers i Cheat Codes samo su neki od izvođača čije sam nastupe snimao.

Danas, s 21 godinom, vratio sam se u Hrvatsku nakon završetka studija u Kanadi i živim svoje snove. Ponukan snažnim porivom da sanjam o nedostižnim ciljevima i ohrabrim sve one koje okolina smatra drugačijima, neprilagođenima ili čudnima, da svoje najluđe ideje pretvore u stvarnost – pokrenuo sam vlastiti brend. Kao kreativni direktor brenda, sa mnom je od samih početaka i Duje Stojak, dizajner u čijem se portfelju nalazi odjeća koju su nosili J Balvin, Cardi B, DJ Snake i mnogi drugi, a kojeg je svojedobno prepoznao i Forbes. Cilj brenda je stvoriti utočište za sve one čije su ideje i snovi neshvaćeni.

Brend se bavi: IUTD* Studios predstavlja dnevnik svih onih koji se usude misliti drugačije i razbiti ustaljenost svakodnevice te poduzeti korake kojima se približavaju onome čemu teže. Kao uvod u cijeli koncept, lansirana je predkolekcija naziva Prologue. Glavni i jedini proizvod predkolekcije je The Creators Tape*. Radi se o limitiranoj kolekciji koja uključuje 15 metara posebno dizajnirane ljepljive trake – alat s kojim svi mogu pokazati svoju individualnost i izraziti se na bezbroj načina. Limitirana na 100 komada, predstavlja teaser za buduće kolekcije. Traka se sastoji od nekoliko dizajnerskih segmenata i proizvedena je pomoću više različitih tehnologija printanja.

Prva kolekcija pod nazivom Chapter I inspirirana je snovima i svemirom, a čini je sedam jedinstvenih komada: četiri majice, jedan sweatshirt, bucket hat i sunčane naočale. Zanimljivo je istaknuti kako je većina etiketa iz ove kolekcije izrađena od TYVEK materijala, koji se inače koristi kao izolacija na Međunarodnoj svemirskoj postaji. Simbolizirajući put do uspjeha koji je daleko od savršenog, na komadima odjeće nalaze se nepravilni šavovi, a zvjezdica (*) koja se također pojavljuje predstavlja moj najdraži citat: “Uvijek pucaj na Mjesec – ako i promašiš, sletjet ćeš među zvijezde”.

Brend je nastao: na Islandu. Prije tri godine, sa svojim prijateljem iz djetinjstva, Domom Erlicom, odlučio sam ostvariti jedan od svojih najvećih snova i otputovati na Island, gdje je ideja za brend i rođena, a nakon čega sam započeo rad na prototipovima proizvoda u vlastitoj garaži. Organizacija cijelog putovanja bila je ispunjena nizom prepreka i izazova.

Nakon povratka s Islanda, dobio sam ideju da stvorim nešto što će biti ne samo brend, već i način razmišljanja, te inspirirati druge da love i ostvare svoje snove. Dodatno, želio sam, služeći se dizajnom, stvoriti jedinstven jezik koji će služiti kao medij za prenošenje poruka koje želim proširiti u zajednici.

Stvari se mogu razgledati i kupiti: iutdstudios.com

Cijene se kreću: Velika je pažnja posvećena kvaliteti materijala i izradi samih proizvoda. T-shirt majice dostupne su po cijeni od 60 dolara, pulover po cijeni od 90 dolara, naočale po cijeni od 85 dolara, a ribički šešir po cijeni od 30 dolara.