SEKS DNEVNIK

Poslovno putovanje rezultiralo je dosta zabavnom avanturom koja bi možda mogla prerasti u nešto više

Svakog tjedna Super1 vam donosi anonimni seks dnevnik. U ovotjednom izdanju imamo priču 28-godišnje brend menadžerice

ČETVRTAK

Budim se oko pet sati jer mi je let u 8. Naravno da se nisam sinoć spakirala do kraja niti ispeglala stvari koje danas nosim. Ponekad me tako živcira moja lijenost. Spremam stvari do kraja i trpam ih u kofer pa ulazim u taksi. Stižem do dogovorenog mjesta i vidim kako dobar dio ljudi još nije stigao. Huh, dobro je, ne kasnim. Javljam se voditeljici puta s kojom se odmah skompam pa odlazimo piti kavu nakon što su se svi pojavili. S nama sjedi neki tip koji nasmijava cijelu ekipu, ali prerano mi je da ga i ja doživim.

Napokon sjedamo u avion i imam plan odspavati dva sata dok letimo, ali pored mene sjeda baš taj, dosta glasan tip. Simpatičan je, to mu priznajem, ali meni se previše spava. Krenemo pričati o nekim banalnim stvarima i ja na kraju zaspim. Budim se nakon 40-ak minuta, naslonjena na njegovo rame. Neugodno mi je, a on mi se smije i kaže mi kako me nije želio buditi. Malo još pričamo pa me nasmijava, a onda stižemo u Helsinki. Prva postaja je hotel, odradimo check in i nekako cijelo vrijeme stojimo jedno uz drugo jer razgovaramo bez prestanka.

Kroz cijeli dan imamo organizirana razgledavanja grada. Ručamo zajedno, družimo se cijelo vrijeme i sve više shvaćam kako je tip baš jako zanimljiv i smiješan. Navečer se vraćam u hotel, a onda smo se dogovorili kao ekipa da popijemo koje piće, a možda i izađemo van. Sjedamo u pušački dio gdje je dosta tijesno pa mu sjedim dosta blizu. Ignoriramo to, oboje, i samo pričamo. Kasnije se spuštamo u klub, plešemo i zezamo se, a meni pobjegne pogled na njega kad vidim da priča s nekom nepoznatom djevojkom. Ne sviđa mi se to, pa sama sebi postanem smiješna jer razmišljam o glupostima. Ostatak večeri razgovara s njom, a ja plešem s djevojkama.

Krećemo doma oko dva ujutro. Primijeti da izlazim pa me pita gdje idemo, a onda predloži da ide sa mnom s Uberom do hotela. S nama sjedaju i dvije kolegice pa dolazimo do soba. Prodam mu neku smiješnu priču da treba pogledati kako imam super sobu pa ostanemo još malo pričati. Naslonjen je iznad mene na vrata dok sam ja na ulazu, ponovno me nasmijava, a ja sam na rubu da ga pitam hoćemo li se još družiti. Odustajem od toga, a onda on predloži da zapali cigaretu na mom balkonu, kao, jer imam lijep pogled. Izlazimo van i na kraju ostajemo pričati do četiri ujutro pa on odlazi u svoju sobu. Sve je jako prijateljski, ali da, razmišljam o njemu u trenucima prije spavanja.

PETAK

Ujutro ustajem na doručak i odmah ga srećem kako čita novine i pije kavu. Pozove me da sjednem pa malo brbljamo, ponovno bez prestanka. Oko podne izlazimo na drugi dio našeg razgledavanja, a do tada ležim i odmaram u sobi. Iskreno, trudim se ne misliti na njega.

Ulazimo u autobus koji nas vozi do destinacije, a on sjeda pored mene. Sjedala su jako uska pa se dodirujemo nogama, a meni je smiješno jer sam uopće to primijetila. Ostatak dana provodimo u gradu, na ručku i gotovo sve isto kao i jučer, ali danas ulazimo u još dublje teme. Ugodno mi je razgovarati s njim, nasmijava me, ali i dalje ne znam što da mislim o svemu tome. Navečer ponovno izlazimo pa smo i dalje cijelo vrijeme zajedno.

Nabacuje mu se neka djevojka, očito privlači poglede i ja se jako naživciram na to. Pokušavam to ne pokazivati, a onda shvatim da mu trebam nešto reći. Valjda. Ne znam. Ostaje pričati s njom, a onda se i meni krene nabacivati jedan tip koji je putovao s nama. Simpatičan je i zgodan, primijetila sam ga od kad smo krenuli na put, ali ipak mi pogled stalno bježi iza njega. Nakon 15-ak minuta odlazim do wca pa čujem svoje ime. On ide za mnom pa me pita treba li me možda spasiti. Zasmeta me malo njegova bahatost pa mu kažem da on sigurno neće biti taj koji će me spasiti, a niti mi ne treba spašavanje. Izvedem to malo bezobrazno pa on samo ode. Vraćam se i vidim da je ostao sjediti sam i gleda u mom smjeru, kriomice.

Pričam još s ovim tipom, ali si ne mogu pomoći, a da ne gledam iza njega. U jednom trenu ga znakovito pogledam i pokažem mu da trebam spašavanje pa dolazi do mene i pita me može li pričati sa mnom. Izlazimo iz kluba, a on se hvali kako je znao da će mi trebati. Govorim mu da nije istina, da sam mogla to sama, ali da mi je bilo draže pričati s njim nego biti u zagušljivom prostoru s nekim već pomalo dosadnim tipom. Nasmije se, baš onako lijepo i vidim kako mu je malo neugodno. Sjedamo zajedno na klupicu pa nakon pola sata s ostatkom odlazimo nazad do hotela. Ovaj put se svi prebacujemo u sobu od kolege i tamo se družimo. Sjedimo jedan pored drugoga i ne mičemo se pa se sve više dodirujemo, onako, slučajno. Osjećam prisnost, veliku, ali mi je glupo reagirati. Nakon pola sata kažem da idem spavati, a isto kaže i on.

Na istom smo katu pa me krene pratiti do moje sobe i ponovno se nasloni iznad mene. Gledam ga ravno u oči i vidim kako se ne može prestati smješkati. Dodirne me rukom po bradi pa se trgne i naglo je makne. Zbuni me malo pa mu kažem da neka uđe. Nećka se, ali ipak ulazi pa sjeda na krevet dok se ja presvlačim. Skidam majicu i okrenuta sam mu leđima pa mi kaže da imam lijepu tetovažu. Navlačim majicu za spavanje i sjedam pored njega. Blizu smo, jako, ali ništa ne čini pa samo pričamo i zaspimo na mom krevetu.

SUBOTA

Budi me alarm u 8 sati, a on leži pored mene tako da mu je ruka preko mog struka. Potpuno me to oduševi i razveseli, makar znam da se ništa nije dogodilo. Jako je sladak dok spava, ali moram ga probuditi. Otvara oči i malo se trgne pa šokira jer sam pored njega. Smješka se i čini se slučajno, me ljubi u ruku. Osjetim da mu je neugodno pa se samo spustim prema njegovom vratu i poljubim ga dok leži. Zatvara oči, stišće šake i doima se kao da suzdržava. Namjerno mu ostajem blizu, još uvijek ležimo.

Nakon par sekundi samo izgovara “Ma j**i ga”, okreće se prema meni i poljubi me. Osjetim nalet topline i dopuštam mu to jer uživam u njegovom dodiru. Nježan je prema meni, a istovremeno vidim kako bi rado da ostanemo ovdje cijeli dan. Okrećem se iznad njega i ljubim ga dok mi miče kosu pa se smješka. Mazimo se pa me krene skidati. Tijelo mu je toplo, a dlanovi vrući dok me dodiruje, a to me pali. Skidam mu majicu pa se podiže iznad mene, grize po vratu i spušta usnama do trbuha. Spavala sam samo u gaćicama i toj širokoj majici koju je već skinuo pa me već ima cijelu pred sobom. Skida se dok ga promatram, a onda kreće prava igra. Dolazi mi pa mijenjamo nekoliko poza i koristimo cijelu hotelsku sobu. Grub je, onako seksi, snažan i jak, a ja pomalo likujem jer znam da sam mu se svidjela još i prije dva dana. Uzdišemo i uživamo dok me podiže na sebe, okreće, spušta i radi baš svašta. Malo smo na kauču, pa na krevetu, a onda sam odjednom naslonjena na stol. Odmiče se pa me ljubi po bedrima dok se tresem, a onda mi ponovno dolazi i dovodi do vrhunca.

Već je skoro deset sati, žurimo na doručak. Srećemo ostale i pravimo se kao da smo sasvim slučajno došli u gotovo isto vrijeme. Sjedamo zajedno, kao i ovih dana pa pričamo i smijemo se, a on me krišom dodiruje nogom ispod stola.

Nakon organiziranog panela, na kojem smo također bili zajedno, odlazimo na ručak i kavu, a onda imamo šetnju gradom i slobodno vrijeme. Odmaknemo se od grupe pa svako malo zalutamo u ulice u kojima nema nikoga i koristimo to da me nasloni na zid i počne ljubiti. Dok hodamo dodirujemo se rukama, ali pokušavamo biti hladni, koliko god je to moguće.

Navečer se vraćamo u hotel i dok ostatak ekipe odlazi van, mi provodimo večer u njegovoj sobi. Sve ponovno počne maženjem, ljubljenjem i lizanjem, a završi eksplozijom u totalnoj vrućini i dubokom disanju.

NEDJELJA

Budim se u njegovom krevetu pa ga odlučim malo razveseliti za dobro jutro. Spuštam se ispod plahte i ljubim ga tamo gdje mu najviše paše. Budi se dosta brzo uz uzdisaje pa ga dovodim do kraja iako to nije očekivao. Ustaje, podiže me i baca na krevet pa me krene ljubiti po unutarnjoj strani bedara, a ja sam već na pola puta do vrhunca. Dolazim tamo brzo nakon njegovih poljubaca, pa onda iskoristimo još ovo kratko vrijeme u hotelskoj sobi da se mazimo, ljubimo i ponovno spavamo skupa.

Pakiram stvari, ručamo pa odlazimo u grupi do aerodroma. U zrakoplovu tražimo da sjedimo zajedno pa smo cijelo vrijeme baš jako blizu. Drži me za ruku i malo mazi po njoj pa izmijenimo par skrivenih poljubaca. Ostajemo tako do kraja puta i teško se rastajemo. Predlaže mi da se vidimo ovih dana i govori kako ne želi da izgubimo kontakt. Složim se s njime pa zajedno odlazimo do taksija. Ja prva izlazim, ali čitavim putem se ljubimo, onako snažno. Razmišljam o tome da ga pozovem u stan, već večeras, ali ne želim pretjerivati. Prije nego sam to stigla odlučiti pita me je li glupo da me već večeras pozove kod sebe. Nasmijem se od uha do uha, poljubim ga i pristajem pa samo nastavimo vožnju do njegovog stana.