Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

INTERVJU

Znate li da iza Noelle kistova stoji Vinko Filipić? Razgovarale smo s njim o tome

Vinko Filipić već 20 godina gradi svoje poslovanje, a zadnji pothvat je brend kistova Noelle koji je već osvojio tržište. Našli smo se na kavi

Vinka Filipića nikada nisam službeno upoznala, slušala sam samo priče o njemu. Osnivač jednog od prvih modnih portala, osnivač marketinške agencije  koju već godinama uspješno vodi njegova supruga Sanela Seferagić Filipić, a sada i osnivač uspješnog startupa kistova za šminkanje, logično je kako ima malo vremena za prazan hod. Ipak sam ga uspjela pridobiti na prijepodnevnoj kavi, mislim da je baš bio ponedjeljak, a Vinko se pojavio na terasi bara u petrolej plavom sakou Ivice Klarića. Elegantan i dotjeran, baš kao pravi biznismen koji se bavi modom. Zanimalo me sve o navedenom startupu koji je trenutno vruća roba na tržištu, ali i općenito njegovom poslovnom putu koji traje već 20 godina.

O POKRETANJU BRENDA KISTOVA NOELLE

Aleksandar Selak

“Zbog prirode posla gdje kroz Fashion.hr, a još više kroz marketinšku agenciju Red radimo na velikim globalnim kampanjama, te postavljanju i brandiranju različitih proizvoda na tržištu, NOELLE je bio logičan potez”, započeo je Vinko i dodao kako je kroz dvadesetogodišnje iskustvo bio spreman pokrenuti još jedan svoj brend. Smatrao je da sa svojim timom zna kako lansirati proizvod na tržište. “Nekoliko godina smo razmišljali o modnom brendu, ali mi nismo modni dizajneri.” Kaže kako je produkcija u to vrijeme bila jako izazovna, a modna industrija također u lošem stanju. I tako mu je prije 3,5 godine palo na pamet da sa svojim timom napravi beauty brand. Mjesecima su istraživali  tržište i tražili nišu koja bi im najbolje sjela. Tako se pojavila ideja o lansiranju linije kistova.

Kako to već ide kod nas, mnogi su smatrali kako u tome neće uspjeti jer je tržište prezasićeno, ali kao i mnoge druge stvari koje je sa svojim timom ranije pokretao, bacio se na glavu, oformio potpuno novi tim i krenuo u novu poslovnu avanturu. “Kod nas je izazovno pokrenuti bilo što, takvo je poduzetničko okruženje, a mi imamo sreću da u ovih 20 godina tvrtke ne postoji niti jedan proizvod koji nismo gradili od nule. Bilo da je u pitanju Fashion.hr, Red agencija ili festivali poput Baš Naš ili Advent u Klovićevim dvorima.” Uvijek su kretali s puno entuzijazma, vjere u sebe i svoj rad. Koliko god je bilo teško u procesu, niti u jednom trenutku nisu sumnjali kako neće uspjeti. Ova formula s pokazala kao priličnu uspješna.

O RAZVIJANJU I IZAZOVIMA POKRETANJA BRENDA

“Kako smo kroz modni projekte radili s našim najpoznatijim i renomiranim vizažistima, radeći prve prototipe komunicirali smo upravo s njima. Puno nam je pomogao Saša Joković, u izboru kistova iz prve linije, htjeli smo čuti mišljenje stručnjaka iz prve ruke bez obzira na to što je proizvod namijenjen masovnom tržištu”, i kaže kako nema boljeg nego kad te potvrde oni koji se tim bave.

Tako su pronašli formulu za svoj idealan proizvod, nakon čega je uslijedio novi izazov, a taj je; gdje smjestiti proizvodnju. “Želja nam je bila da to bude Europa, ali smo pronašli tek jednu tvornicu u Njemačkoj koja bi djelomično mogla zadovoljiti naše kriterije, ali nema kapacitet koji bi dugoročno zadovoljio produkciju.” Na kraju su se smjestili u Kinu, u tvornicu koja proizvodi kistove za neke od najznačajnijih svjetskih brendova. “Tu tvornicu smo isto tražili dosta dugo, jer mi smo cruelty free brand i željeli smo proizvoditi kistove za čiju se izradu ne koristi životinjska dlaka nego sintetičko vlakno”.

Cjenovno su se svrstali u srednje cjenovnu kategoriju, nešto su skuplji od privatnih marki, a cijene se kreću od 34,90 do 74,90 kuna za pojedinačne kistove te od 126,90 do 284,90 za setove. Osim kistova, u ponudi imaju još neke dodatke kao što su etui za kistove, pinceta, uvijač za trepavice i čistač kistova.

O TIMU I PRVIM REZULTATIMA

Aleksandar Selak

Noelle ima potpuno novi tim, i to je isto bilo jako izazovno, pronaći ljude sa znanjem u beauty sektoru za ovakav ambiciozan startup, govori Vinko. “Angažirali smo iskusnije, ali i mlađe ljude koji su bili dovoljno entuzijastični da s nama skoče na glavu. Metodom pokušaja i pogrešaka smo učili.” Tim danas tvori šest, sedam ljudi koji rade na brendu, a imaju i puno vanjskih suradnika. “Uživamo u tom poslu, jer u ovoj fazi vidimo svakodnevne rezultate našeg rada.” Sredinom prošle godine, 2018., lansirana je kolekciju u Bipu i to je bilo njihovo prvo prodajno mjesto. “Oni su lideri u beauty segmentu, a i veže nas dugogodišnje partnerstvo.” U pola godine prodali su gotovo 50 tisuća kistova što im je bio odličan pokazatelj da ono što rade ima odličan feedback na tržištu.

Uživamo u tom poslu, jer u ovoj fazi vidimo svakodnevne rezultate našeg rada

Noelle kistove danas možete kupiti u prodavaonicama Bipa Hrvatska i Bipa Austrija, DM Hrvatska i Srbija i u online trgovini Pink Panda koja dostavlja u 12 zemalja. “Sveukupno činimo mrežu od 900 prodajnih mjesta. Do kraja godine je u planu prodajna mreža od 2000 poslovnica.” Jako je progresivno i dinamično, i stvarno su vrlo ambiciozni,  a otkriva mi kako im je krajnji cilj da za nekoliko godina budu prepoznatljiv brend za kistove i to ne samo na području Europske unije već na području cijelog svijeta. “I da to bude startup koji je krenuo iz Hrvatske.”

O SURADNJAMA, PLANOVIMA I PARALELNIM PROJEKTIMA

Aleksandar Selak

Sigurno vam za prošli Božić nije promakla limitirana božićna kolekcija koju su napravili u suradnju s poznatom YouTubericom Nikom Ilčić, ovo ljeto su imali i akciju s modnim dizajnerom Robertom Severom koji je napravio T-shirt inspiriran Noelle kistovima. “Puno radimo s YouTuberima i influencerima, to je dio marketinške strategije. Našim proizvodima prvenstevno targetiramo kupce od 25 do 45 godina, iako nam feedback s terena pokazuje da nas kupuju i mlađi te stariji od primarne target skupine. To znači da zapravo imamo brand za sve generacije.”

Naravno da cijeli asortiman koji trenutno broji 39 artikala zna na pamet, govori uz smijeh i skromno otkriva kako postoji jako puno smjerova u kojem se Noelle može razvijati. “Stalno nešto istražujemo, znatiželjni smo i idemo naprijed.” Sigurna sam da još mnogo toga možemo očekivati s potpisom Noelle.

“Za mjesec i pol dana je nacionalni tjedan mode, Bipa Fashion,hr, u prosincu nas čeka zagrebački Advent te Advent u Klovićevim dvorima, koji se u samo nekoliko godina etablirao kao jedna od najatraktivnijih gradskih lokacija, marketinški odrađujemo velike projekte za klijente, i ne bih da ovo zvuči kao floskula, ali neizmjerno ovisim o svom timu.” Dodaje kako oko sebe ima mlade entuzijastične ljude koji mogu kvalitetno iznijeti projekte, i to smatra najvećim bogatstvom firme.

O SVOJIM POČECIMA I SLOBODNOM VREMENU

View this post on Instagram

Cuba libre mood✌

A post shared by Vinko Filipic (@vinkof) on

“Ja sam krenuo prije 20 godina, otvarajući obrt od nule. Bio sam student s vizijom da radim projekte koji mi obogaćuju život, a svijet oko mene čine zabavnijim i ljepšim. Fokus je trenutno na svemu, sretni smo što su trenutno svi projekti uspješni, te se ne želimo se odreći niti jednog.”

View this post on Instagram

Dog frendly😀 #fhrmidsommar#happy12

A post shared by Vinko Filipic (@vinkof) on

Uvijek su neki projekti u realizaciji, neki se tek planiraju, dinamika je hektična i multitasking je apsolutno obavezan. “Pa nekad i meni mozak zatrokira šaltajući se s projekta na projekt, ali ja u tome uživam.” S druge strane pokušava si ostaviti vrijeme za sebe kada može promisliti o novim nerealiziranim idejama, skicirati nešto u bilježnicu i zajedno s timom razraditi na kolegijima. A kad ne radi Vinko se bavi sportom, plivanjem, nogometom, košarkom ili ode u teretanu. Ima dva psa, s njima ode u prirodu, a najveća strast su mu putovanja. Posebno u daleke zemlje i egzotične destinacije.

“To je moja terapija, kada odem u neku drugu kulturu gdje se ja osjećam kao prazna ploča, puno naučim o destinacijama, ali možda i više o sebi. Nađem se u situacijama koje su potpuno nove za mene i drugim očima gledam svijet oko sebe što mi gotovo uvijek služi kao inspiracija za nove poslovne pothvate.“

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba