Nekad je nužno odabrati stranu
GIRL POWER

Vanja Halilović kreće u novu karijeru direktorice marketinga. Otkrila nam je sve o tome

FOTO: Kutjevo d.d.

Hrvatske je medije sinoć obišla vijest da je Vanja Halilović postala nova direktorica marketinga tvrtke Kutjevo d.d.

Početkom veljače je Uprava tvrtke Kutjevo d.d. imenovala je novu direktoricu marketinga, Vanju Halilović. Ona će svojim medijskim i HoReCa iskustvom te inovativnim idejama pridonijeti strategiji razvoja, širenja i pozicioniranja vina iz portfelja vinarije Kutjevo, kažu iz tvrtke, a sama nam je tim povodom otkrila malo više o izazovima koje predstavlja ova funkcija.

KAKVE IZAZOVE NOSI POZICIJA DIREKTORICE MARKETINGA

Kutjevo d.d.

“Izuzetno mi je drago da sam od Uprave Kutjeva dobila potpuno povjerenje za postavljanje marketinške strategije za ovu godinu. S obzirom na veliko iskustvo unazad nekoliko godina, rekla bih s terena i direktno iz HoReCa kanala, u mogućnosti sam brzo detektirati izazove koji se nalaze ispred svakog portfelja naših vina”, kaže Vanja Halilović. “No, s obzirom na vrhunsku kvalitetu i tradiciju bez konkurencije, vjerujem da nam je polazišna pozicija izuzetno povoljna. Zato se veselim suradnji s vinarijom Kutjevo, zbog čega sam i prihvatila ovaj poslovni izazov.”

Trenutno intenzivno upoznaje sve procese poslovanja kao i povijest i portfelj proizvoda jer je, kaže, potrebno poznavati povijest da bi se razumjela budućnost. “Povrh toga, upoznajem tim svojih suradnika i okupljam stručnjake s kojima ćemo definirati strategije te, vjerujem, uspješno provesti iste i dostignuti plan koji je pred mene postavila Uprava društva. U trenucima predaha, degustiram neke nove etikete koje će, nadam se, oduševiti tržište.”

DESET GODINA INTENZIVNOG RADA U VISOKOM UGOSTITELJSTVU

Kutjevo d.d.

Vanja se već desetak godina intenzivno bavi visokim ugostiteljstvom. “Vjerujem da će mi to iskustvo biti od najvažnije koristi jer apsolutno poznajem ponudu kako domaćeg tako i stranih tržišta te potrebe i mogućnosti koje naše tržište nudi. HoReCa je vrlo specifičan kanal u kojem morate biti inovativni, interesantni i brzi kako u komunikaciji s kupcima tako i u animaciji krajnjeg potrošača da isproba vašu etiketu te da postane vjeran konzument”, kaže.

“Mislim da je u mom slučaju iskustvo iz ugostiteljstva, a prije toga i iskustvo iz medija, izvrstan miks vještina koje su mi potrebne da poziciju direktorice marketinga obavljam uspješno.”

PRVI CILJEVI VEĆ SU POSTAVLJENI

Kutjevo d.d.

“Svakako ćemo se prvo posvetiti unapređenju digitalne komunikacije”, odgovara Vanja na pitanje koji ciljevi prvi dolaze na red, a time misli na postavljanje službene web stranice i profila na društvenim mrežama. “Drugi prioritet je priprema integrirane komunikacije za predstavljanje novih etiketa. Poučena iskustvom rada u medijima, smatram da kvaliteta kampanje ovisi o dobro pripremljenim marketinškim alatima koji su ukomponirani u kvalitetnu strategiju. To je zahtjevan posao i iziskuje vrijeme i trud, ali bez toga se jednostavno ne može.”

Na pitanje što sama očekuje od pozicije odgovara: “Pred sebe uvijek postavljam visoke ciljeve, a s time i očekivanja. Vjerujem da ću u suradnji s Upravom Kutjeva i svojim timom opravdati očekivanja i snaći se u zahtjevnom i vrhunskom vinskom biznisu.”