Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

GIRL POWER

Tko je Dani Miller, žena čiji je osmijeh preko noći razljutio svijet

Nova Gucci kampanja za ruževe zabrinjavajuće je šokirala javnost i u prvi plan dovela pankericu Dani Miller

Gucci je u petak, 3. svibnja, predstavio novu kampanju za svoje ruževe koja je sve samo ne konvencionalna. U njoj se pojavljuju Dani Miller, Ellia Sophia Coggins, Achok Majak i Mae Lapres koje definitivno nisu konvencionalne manekenke što je izazvalo podijeljene reakcije kod publike, posebno oko osmijeha Dani Miller koji nije savršen holivudski osmijeh.

Miller je 26-godišnja pankerica poznata po svom eklektičnom stilu i neobičnoj ljepoti, a kreativni direktor kuće Gucci, Alessandro Michele, odabrao ju je kako bi poručio da se šminka ne treba koristiti da bi sakrili vlastito lice i nedostatke, već da bi istaknuli ono lijepo i neobično na nama. Dani jako dobro utjelovljuje tu ideju jer, kako je rekla za Vogue, od malena je imala potrebu nositi šminku da bi sakrila prištiće i izgledala atraktivnije. “Ali ako okrenete priču i stavite fokus na svoje mane, one mogu postati vaša najbolja obilježja”, dodala je za Vogue.

U novoj Gucci beauty kampanji, Miller se našla uz Elliju Sophjiu Coggins, Achok Majak i Mae Lapres. Kampanja predstavlja novu kolekciju od 58 ruževa u osvježavajućim proljetnim bojama, a oni će biti dostupni za kupnju online od 29. svibnja na Saks.com. Za sada se mogu kupiti u Saksu u New Yorku po cijeni od 251 kune.

View this post on Instagram

#guccibeautynetwork Growing up you go through an evolution of overcoming insecurity’s and healing from being bullied or the intense pressures of fitting in the perfect cookie cutter traditional style of beauty and this @guccibeauty campaign celebrating me and my friends own style of beauty has felt like a coming out party and a reiteration of feeling comfortable and proud to be myself. A celebration for the beautiful freaks shedding even more of my insecurity’s and doubts, there is space for everyone to be themselves even in the beauty and fashion world! Hope it inspires everyone especially the youth to love their quirks even more and feel beautiful and powerful with their true self! Hate and exclusion is so washed out. Thank you to the entire @guccibeauty team and @gucci and of course creative director and inspiration @alessandro_michele and @michelatafuri21 to @thomasdekluyver who did my makeup art director @christophersimmonds the campaign was shot by @martinparrstudio and so much love for my family @real_achok @buildabrat @meimeilapres

A post shared by Dani Miller (@alienzarereal) on

Dani Miller inače svira u punk bendu Surfbort iz Brooklyna osnovanom 2015. godine, a prati ih reputacija pravog punk benda – glasni su, ne slušaju pravila i eksperimentiraju s glazbenim videima i glazbom. Njihova glazba je također takva, te puno ovisi o trenutnom osjećaju i atmosferi. Ime Surfbort nastalo je iz šale jer su osnovani na dan kada je izašla Beyonceina pjesma Drunk in love, a pojam ‘surfbort’ je zapravo jedna poza u seksu koju Beyonce spominje u pjesmi. Svi članovi imaju 45 godina, osim nje koja ima 26 godina, ali dijele iste ideje i ljubav prema glazbi.

Studirala je film u San Franciscu te sada producira glazbene spotove za bend. Kako je rekla prilikom jednog intervjua, na fakultetu je najviše učila o rodnim razlikama, ali i shvatila da želi stvarati eksperimentalne filmove koji će natjerati ljude da se probude i inspirirati ih da stvaraju pozitivnu promjenu u svom svijetu.

Dani je pozitivno sarkastična i ima snažne političke stavove, što se može čuti i u pjesmama njenog benda koje pokrivaju teme od politike, seksualnosti, mentalnog zdravlja i društvenih medija. Jedna od njihovih novijih stvari, Dope, mirnija je, ali govori o njenoj borbi s ovisnostima. Naime, Dani je od svoje 17. do 21. godine imala problema s teškim drogama. Kroz glazbu žele kroz humor obraditi teme koje se u današnje vrijeme tiču svih, a poznata je i po tome da na svojim društvenim mrežama pokazuje pravu sliku sebe – bez uređivanja i popravljanja. Tako se povezuje sa svojim fanovima koji ju vole upravo takvu, iskrenu i realnu.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba