GIRL POWER

Tko je Dani Miller, žena čiji je osmijeh preko noći razljutio svijet

FOTO: Gucci

Nova Gucci kampanja za ruževe zabrinjavajuće je šokirala javnost i u prvi plan dovela pankericu Dani Miller

Gucci je u petak, 3. svibnja, predstavio novu kampanju za svoje ruževe koja je sve samo ne konvencionalna. U njoj se pojavljuju Dani Miller, Ellia Sophia Coggins, Achok Majak i Mae Lapres koje definitivno nisu konvencionalne manekenke što je izazvalo podijeljene reakcije kod publike, posebno oko osmijeha Dani Miller koji nije savršen holivudski osmijeh.

Miller je 26-godišnja pankerica poznata po svom eklektičnom stilu i neobičnoj ljepoti, a kreativni direktor kuće Gucci, Alessandro Michele, odabrao ju je kako bi poručio da se šminka ne treba koristiti da bi sakrili vlastito lice i nedostatke, već da bi istaknuli ono lijepo i neobično na nama. Dani jako dobro utjelovljuje tu ideju jer, kako je rekla za Vogue, od malena je imala potrebu nositi šminku da bi sakrila prištiće i izgledala atraktivnije. “Ali ako okrenete priču i stavite fokus na svoje mane, one mogu postati vaša najbolja obilježja”, dodala je za Vogue.

U novoj Gucci beauty kampanji, Miller se našla uz Elliju Sophjiu Coggins, Achok Majak i Mae Lapres. Kampanja predstavlja novu kolekciju od 58 ruževa u osvježavajućim proljetnim bojama, a oni će biti dostupni za kupnju online od 29. svibnja na Saks.com. Za sada se mogu kupiti u Saksu u New Yorku po cijeni od 251 kune.

Dani Miller inače svira u punk bendu Surfbort iz Brooklyna osnovanom 2015. godine, a prati ih reputacija pravog punk benda – glasni su, ne slušaju pravila i eksperimentiraju s glazbenim videima i glazbom. Njihova glazba je također takva, te puno ovisi o trenutnom osjećaju i atmosferi. Ime Surfbort nastalo je iz šale jer su osnovani na dan kada je izašla Beyonceina pjesma Drunk in love, a pojam ‘surfbort’ je zapravo jedna poza u seksu koju Beyonce spominje u pjesmi. Svi članovi imaju 45 godina, osim nje koja ima 26 godina, ali dijele iste ideje i ljubav prema glazbi.

Studirala je film u San Franciscu te sada producira glazbene spotove za bend. Kako je rekla prilikom jednog intervjua, na fakultetu je najviše učila o rodnim razlikama, ali i shvatila da želi stvarati eksperimentalne filmove koji će natjerati ljude da se probude i inspirirati ih da stvaraju pozitivnu promjenu u svom svijetu.

Dani je pozitivno sarkastična i ima snažne političke stavove, što se može čuti i u pjesmama njenog benda koje pokrivaju teme od politike, seksualnosti, mentalnog zdravlja i društvenih medija. Jedna od njihovih novijih stvari, Dope, mirnija je, ali govori o njenoj borbi s ovisnostima. Naime, Dani je od svoje 17. do 21. godine imala problema s teškim drogama. Kroz glazbu žele kroz humor obraditi teme koje se u današnje vrijeme tiču svih, a poznata je i po tome da na svojim društvenim mrežama pokazuje pravu sliku sebe – bez uređivanja i popravljanja. Tako se povezuje sa svojim fanovima koji ju vole upravo takvu, iskrenu i realnu.