#HAPPYTOGIVE

Nova kampanja Borbolete i UNICEF-a. Kupnjom narukvice pomažete djeci koja žive u otežanim životnim okolnostima

Borboleta ima novu kampanju i kolekciju narukvica u suradnji s UNICEF-om kojom se podržavaju programi za najranjivije skupine djece.

U društvu prijatelja jučer je predstavljena nova kampanja Borbolete i UNICEF-a i narukvica #HAPPYTOGIVE. Ovom kampanjom iskazuje se solidarnost s djecom i omogućuje pomoć djeci koja trebaju podršku. Podržale su je brojne dame društvenog života, poput Unicef ambasadorice Bojane Gregorić Vejzović te Mirne Zidarić, Helene Šopar, Ane Maras Harmander, Ive Radić i brojnih drugih, a predstavljanju se obratila i Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj.

Dio iznosa ide u dobrotvorne svrhe

Mirna Zidarić, Bojana Gregorić Vejzović

“U Hrvatskoj, šanse za kvalitetan život djece ovise o mjestu u kojem je rođeno te odrasta li u obiteljskom okruženju ili instituciji. UNICEF u Hrvatskoj radi na promjenama koje će omogućiti bolji život za najranjivije skupine djece i u tome nam pomažu naši partneri i donatori. Sretni smo što se Borboleta pridružila našoj obitelji korporativnih partnera koji prepoznaju važnost ulaganja u djecu.”, komentirala je Valentina.

Cilj nove kampanje Borbolete i Unicefa je djeci koja žive u otežanim životnim okolnostima pružili priliku za ispunjeno i sretno djetinjstvo, a ovo je prva kolekcija koja uključuje dvije narukvice u jednom pakiranju. Možete ih kupiti na Borboletinim prodajnim mjestima u Hrvatskoj ili putem web-shopa. Cijena paketa od dvije #HAPPYTOGIVE narukvice je 235.00 kuna.

Tamara i Helena Šopar
Valentina Otmačić, Lidija Gamulin, Ana Tkalec Barić, Bojana Gregorić Vejzović, Gorana Banda

Jasmina Bagarić, Iva Todorić, Marijana Crnić