Financijski dnevnici

Osobna fitness trenerica tjedan dana za nas je vodila detaljan dnevnik svojih primanja i troškova

Svaki tjedan Super1 zamolit će jednu ženu iz Hrvatske da sedam dana zapisuje svaki, ali baš svaki, trošak, od hrane, režija i prijevoza do frizera, kava i shoppinga. U ovotjednom izdanju svoje financije zapisivala je osobna fitness trenerica iz Zagreba

Dob: 28 godina
Lokacija: Zagreb
Mjesečna primanja: 7500 kuna

Tjedna primanja: 1875 kuna

Mjesečni troškovi:

Režije: 1000 kuna (dijelim s dečkom)
Stanarina: 2500 kuna (dijelim s dečkom)
Internet i TV: 160 kuna
Mobitel: 90 kuna
Beauty stvari: 400 kuna (frizura, pedikura)

Tjedni troškovi:

Kava/čaj: 100 kuna
Ručak: 150 kuna
Izlasci: 200 kuna (ali ne svaki tjedan)

Prvi dan – ponedjeljak

7:30 – Probudila sam se, jedva, uz iritantan zvuk alarma. Inače sam jutarnji tip, ali u zadnjih par dana se osjećam toliko strgano, treba mi godišnji. Za početak mi sad pak treba zeleni čaj i doručak.

8:30 – Spremila sam si omlet i voćnu salatu i skuhala šalicu čaja. Divno je kada ovako počinjem dan, a s obzirom na prirodu mog posla, to je gotovo svaki dan. Imamo organizirane treninge u teretani u kojoj radim, ali rijetko počinju prije 10 sati ujutro.

11:00 – Došla sam na posao, obično idem biciklom jer se i izvan posla trudim živjeti što je moguće zdravije. Imam prvi trening u 11:30 pa nakon toga pauzu za ručak koji sam spremila kod kuće.

13:00 – Trening je gotov, sad mogu na tuširanje. Lijepo je što u novom prostoru ovdje gdje smo nedavno preselili imamo i čiste, nove svlačionice, tuševe, kupaonice. Kao kod kuće sam ovdje.

13:20 – Jedem ručak, ovaj put sam si pripremila batat, losos na pari i salatu od mladog špinata, rajčica i sjemenki. Obično ručkove pripremam unaprijed u nedjelju za gotovo svaki dan u tjednu. Nekad ne stignem napraviti baš toliku količinu hrane, ali većinom se toga volim pridržavati. Plus, još nisam ni kunu potrošila danas.

14:20 – Za desetak minuta imam novi trening. Pijem čaj u obližnjem kafiću, plaćam ga 14 kuna.

17:30 – Zadnji trening danas koji moram odraditi s klijenticama je u 18 sati, a nakon toga planiram otići doma, leći i odmoriti. Napokon ću možda stići pročitati knjigu koja mi stoji nepročitana već tjednima. Trenutno čitam Sharp Objects.

20:15 – Stižem kući. Za večeru jedem preostali batat, salatu, ali sam u sve ubacila i dva poširana jaja.

21:30 – Čitam knjigu, baš me zakačila. Trebala bih uskoro ići spavati, ali toliko je zanimljiva da je ne mogu iz ruku ispustiti.

Dnevni total: 14 kuna

Drugi dan – utorak

8:00 – Doručkujem zobenu kašu s borovnicama, jedan od omiljenijih doručaka. Danas imam trening nešto ranije pa ću na putu skupiti kavu.

8:40 – Kupujem kavu za van u kafiću, 9 kuna. Taman je stignem popiti u miru.

9:40 – Počinje trening za 10-ak minuta. Uzbuđena sam jer danas imam treninge samo do 15 sati pa sam ostatak dana slobodna.

12:00 – Ručak je danas nešto raniji i samo što sam jučer pisala kako svaki dan uzimam pripremljeni obrok, današnji sam ujutro zaboravila i ostavila u frižideru. Otići ću do Good Fooda po nešto.

12:30 – Kupujem salatu od piletine u Good Foodu. Plaćam je 36 kuna, ali kupujem i njihov divan smoothie od banane i badema. On je 20 kuna. Jedem na njihovoj terasi.

17:15 – Stajem usput u frizerskom salonu, naručila sam se na bojanje kose i šišanje danima unaprijed, jer je kod moje frizerke uvijek gužva. Ali danas mi je raspored takav da mi dopušta slobodno poslijepodne pa sam iskoristila priliku i slobodno mjesto.

19:30 – Ostavljam u frizerskom 300 kuna i sad sam se sjetila da moram u trgovinu po bademovo mlijeko i neko voće za ujutro.

20:00 – U Sparu kupujem maline, borovnice i banane i bademovo mlijeko. Ostavljam 54 kune.

21:00 – Danas s dečkom idem u večernju vožnju biciklima u Maksimir. Valjda mi fali tih poslijepodnevnih treninga pa da malo nadoknadim.

23:30 – Nakon tuširanja odlazim na spavanje. Sigurna sam da ću spavati poput bebe večeras.

Dnevni total: 419 kuna

Treći dan – Srijeda

7:40 – Danas sam opet ustala nešto ranije i već sam si spremila smoothie od onog voća što sam sinoć kupila. Dodala sam i malo proteina i zobenih pahuljica unutra da me drži što dulje, do ručka.

9:00 – U pola 10 imam prvi trening danas, a prije sam odlučila otići na zeleni čaj u kafić s kolegicom trenericom. Ja plaćam račun i za sebe i za nju ovaj puta, svaki puta časti druga. Ostavljam 30 kuna s napojnicom.

12:30 – Trening je bio super. Ne mogu vjerovati koliko je snage u meni svaki puta iznova nakon svakog treninga, kao da to radim tek nekoliko mjeseci, a zapravo evo ide već treća godina. Divno se osjećam svaki puta iznova, kao da je prvi put da treniram i vodim trening.

13:00 – Ručam pečenu piletinu i brokulu, kupila sam usput u dućanu i posni sir jer mi se nevjerojatno jako jeo sir. Platila sam ga 15 kuna.

14:25 – Danas imam još jedan trening u 18, pa ću u međuvremenu otići pokupiti neke papire u banku, uskoro mi ističe kartica pa je moram mijenjati. A možda svratim i do H&M-a. Trebala bih nekoliko običnih pamučnih majica i čarape, oni imaju super basic stvari po okej cijenama.

16:00 – Svraćam u H&M. Naravno da sam uz majice i čarape kupila još i jednu lijepu ljetnu haljinu. Uskoro idem na more s dečkom, dobro će mi doći. Plaćam račun 320 kuna, imaju popuste i dobro sam prošla.

19:30 – Nakon treninga odmah odlazim na tuširanje, a zatim se nalazim s prijateljicama na cugi u Confusion Buddha baru u Tkalči.

23:20 – Vraćam se doma. Potrošila sam 200 kuna na piću, a vraćala sam se Uberom jer mi se nije vraćalo pješke tako kasno doma. Ionako sam danas odustala od bicikliranja na posao pa mogu i od šetnje doma. Uber sam platila 36 kuna.

Dnevni total: 601 kuna

Četvrti dan – četvrtak

8:15 – Danas mi je slobodan dan pa u miru doručkujem i gledam seriju. Nakon toga imam dogovorenu kavu s prijateljicom koju nisam vidjela otkako je početkom lipnja otišla na more.

9:30 – Pijuckam kavu s prijateljicom, prepričava mi zgode s mora, a u mjesec i pol ih je skupila stvarno podosta. Plaća svaka svoj dio, ja ostavljam 15 kuna s napojnicom. Nakon kave smo dogovorile i zajednički ručak u Evergreenu.

12:30 – Naručile smo Evergreen meni za dvije osobe i vodu. Plaćam polovicu ja, polovicu ona. Ostavljam 135 kuna.

15:15 – Usput stajem u Mulleru po prašak za rublje, ponestalo mi je. Usput kupujem i omekšivač i novi šampon za kosu. Njih mi još nije ponestalo skroz, ali usput je pa da iskoristim put. Plaćam račun 105 kuna.

16:00 – Doma sam, dečko se oko 5 vraća s posla pa ću do tada pogledati još epizodu serije. Nakon toga planiramo zajedno kuhati raniju večeru i možda nakon što odmorimo odemo do Maksimira u šetnju ili na lagano trčanje.

17:10 – Dečko je u trgovini uzeo puretinu i prokulice za juhu, neko povrće već imamo kod kuće pa ćemo nešto smisliti. Puretinu pečem u tavici, kuhamo juhu, a povrće smo samo ubacili u vodu.

18:20 – Večeramo. Jako je ukusno, uvijek nam taj nasumični miks povrća super izađe.

20:30 – Idemo na trčanje, ipak. Ništa od lagane šetnje, a i taman smo se odmorili nakon večere pa imamo dovoljno snage.

22:00 – Vraćamo se kući, sat vremena otrčanih nam je danas sasvim prihvatljivo. Odlazim na tuširanje, nakon mene ide dečko.

23:45 – Danas stvarno odlazim spavati kasnije nego što to imam običaj. Sutra je prvi trening već u 9 pa to možda i nije bila pametna ideja, ali što ću sad.

Dnevni total: 255 kuna

Peti dan – Petak

7:00 – Doručkujem i pijem kavu. Danas sam napravila zobenu kašu s bananama i cimetom.

8:00 – Stižem na posao već sada kako bih u miru isplanirala ostatak dana i treninga, jer sam se jučer na slobodnom danu malo opustila. Imam čak pet treninga danas, ali uglavnom sam na aerobiku i pilatesu, to mi je drago. Prvi je već u 9 kako sam i rekla.

10:15 – Gotova sam s prvim treningom danas. Bilo je ugodno i taman za razbuđivanje. Sad brzinsko tuširanje pa u pola 12 novi trening.

14:00 – Gotov je i drugi. Sad mogu pojesti ručak, uzela sam mesa i povrća od sinoć.

14:35 – Sljedeći trening je u pola 4. Stignem malo odmoriti nakon jela, što je dobro. Sljedeći je na redu pilates.

17:25 – Uskoro predzadnji trening danas, opet pilates. Zadnji je trening u 19, kući neću stići prije 21 sigurno.

21:20 – Kako sam i rekla, doma sam u pola 10, a sad mi je već prekasno za večeru. Pojela sam jabuku i dvije banane s jogurtom u pauzama.

23:20 – Gledam Mućke na televiziji s dečkom. Zabavno mi je to pregledavati opet i opet iako sam ih gledala i pregledala sve već sto puta.

Dnevni total: 0 kuna

Šesti dan – subota

9:00 – Pijem čaj, danas mi je baš dan za zeleni čaj ujutro. Dečko je otišao do banke pa mu javljam da mi usput kad je već u gradu uzme uloške u dućanu, trebala bih dobiti večeras, a sama ih se opet nisam sjetila uzeti. Sva sreća pa on ne izigrava problem s tim.

11:30 – Spremam se za pripremu ručka. Danas sam odlučila napraviti gljive punjene sirom i sušenim rajčicama i ogromnu zdjelu salate od odmaćeg povrća iz vrta. Donijeli su nam roditelji mog dečka, oni imaju vrt kraj kuće u Karlovcu gdje žive.

13:40 – Ručali smo, a sad planiramo gdje bismo mogli večeras. Ja imam samo jedan trening danas u 17 sati pa će mi to biti premalo aktivnosti za jedan dan.

18:45 – Odradila trening, sad na tuširanje pa kući. Moram se spremiti jer smo u 21 obećali biti kod zajedničkih prijatelja, a onda svi skupa idemo van u Booze and Blues.

00:30 – Nakon izlaska sam opet ostavila 280 kuna. Iako baš ne pijem alkohol, zbog posla kojim se bavim i treninga koje odrađujem, jednostavno ponekad volim popiti gin tonic ili fino vino. A i totalna mi je nebuloza kad ljudi misle da mi ljudi koji se bavimo sportom apsolutno nikad ne izlazimo niti ne dirnemo ni kapi alkohola… Vraćamo se taksijem kući, dečko plaća vožnju ovoga puta.

Dnevni total: 280 kuna

Sedmi dan – nedjelja

9:30 – Danas je opet slobodan dan, nema treninga, samo uživancija. Volim svoj posao jer radim ono u čemu najviše uživam i još sam plaćena za to.

10:00 – Dečko i ja zajedno pijemo kavu, tursku, s malo mlijeka. Danas idemo kod njegovih po novu dozu povrća i malo svježeg zraka i mira. A usput ostajemo i na ručku. Njegova mama najbolje kuha.

13:00 – Stigli smo u Karlovac. Njegova mama nas je dočekala na ogradi, već viče kako je ručak pri kraju.

14:30 – Najeli smo se, a sad malo šećemo gradom. Idemo na sladoled, plaćam ja, 20 kuna.

17:15 – Vraćamo se kući, moram se spremiti za sljedeći radni tjedan, napraviti raspored. Super je posao, ali imam i dosta odgovornosti, zato sve volim napraviti unaprijed da mi bude lakše i ljepše tijekom tjedna. Plus, ovo mi je zadnji radni tjedan prije zasluženog godišnjeg! No, da prestanem o svom godišnjem i poslu, stajemo usput u Konzumu, moramo kupiti hrpu namirnica za moju pripremu ručkova za tjedan. Ovaj put neću spremati unaprijed, ali svaki ću dan navečer napraviti više da ostane za sutra.

17:45 – Kupujemo batat, krumpir, piletinu, blitvu, zelenu salatu, paprike, zobenu kašu, bademovo i obično mlijeko, hrpu voća i tamnu čokoladu. Dečko uzima i kutiju sladoleda i neki kao zdravi čips s himalajskom soli. Plaćamo pola pola. Ja dajem 160 kuna.

19:00 – Odlučili smo da ćemo večeras pogledati Isijavanje. To našim frendovima već zvuči smiješno, ali to je neki mali ritual koji dečko i ja imamo da pregledavamo taj film iznova i iznova svakih mjesec dana. Ja sam totalno opsjednuta njime.

23:20 – Idem na tuširanje pa na spavanje. Opet malo kasnije, a kreće novi radni tjedan, ali bit ću ja u redu. Samo da se ufuram sutra nakon prvog treninga, koji je u 10 ujutro, i bit ću kao nova.

Dnevni total: 180 kuna

Zaključak:

Priznajem da sam ovaj tjedan, s potrošenih 1749 kuna, možda malo pretjerala s izlascima, ali to je samo zato što sam par dana zaboravila ponijeti ručak, a tu su i izlasci i piće i ručak s frendicama. Ali okej je, kad su tu još i režije i stanarina i mobitel, onda je malo zeznuto i onda se malo lupam po prstima što trošim toliko novca sastrane, ali opet, putujem na posao biciklom (većinu vremena), ne trošim na prijevoz, ne kupujem često novu odjeću jer nisam taj tip (samo zato što mi je uvijek nekako žao trošiti na to, ne znam zašto), tako da se ustvari dobro držim.

Plaća koju imam je odlična i posao koji radim obožavam, mislim da su i moje sposobnosti raspolaganja financijama sasvim dobre.