Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

GIRL POWER

Nova Calvin Klein kampanja pokazuje kako biti seksi za sebe, a ne samo onda kada svi gledaju

Poznati su za novu Calvin Klein kampanju pokazali što je za njih seksi

Za novu kampanju Calvin Klein #CalvinKleins IRL malo je reći da je seksi. U kampanji se pojavljuju Naomi Campbell, Diplo, Bella Hadid, Beth Ditto i drugi, noseći pritom nove kolekcije donjeg rublja Neon i 1981 Bold. Osim klasičnih portretnih i poprilično ozbiljnih fotografija, kampanja uključuje fotografije svakog od njih koja pokazuje njihov odgovor na pitanje ‘How do you do sexy?’.

Za fotografije zaslužan je Daniel Jackson uz video režiserku Bardiu Zeinali, a cilj im je bio oživjeti iskrenu i zaigranu perspektivu seksualnosti, onu koja ohrabruje individualnost te potvrđuje ideju da je biti seksi stanje uma. Tako je lijeva slika crno-bijela i poprilično ozbiljna, dok su desne potpuno različite. Primjerice, Diplo je odlučio napraviti stoj na rukama, dok Beth Ditto leži na kauču i gleda direktno u kameru.

Isto se prikazuje i u videu #MyCalvins IRL kampanje u kojem od ozbiljnih scena na bijelom platnu dolazimo do simpatičnih kadrova skakanja po krevetu, snimanja web kamerom i snimanja selfieja u WC-u.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba