Nekad je nužno odabrati stranu
VIJEST

Movember nije samo za muškarce. Ova kampanja želi normalizirati ženske brkove

FOTO: Billie / Youtube

Uskoro počinje studeni, u svijetu poznat i kao Movember ili no shave November – mjesec u kojem muškarci ne briju bradu i brkove

Iako je Movember zabavan društveni pokret, on ima i humanitarnu svrhu kroz istoimenu dobrotvornu organizaciju koja ukazuje pozornost na muško zdravlje odnosno na važnost mentalnog zdravlja te pregleda kako bi se spriječio rak testisa ili prostate. Zahvaljujući tvrtki Billie Razor koja proizvodi britvice i proizvode za brijanje, sada su u tu akciju pozvane i žene, jer, realno, i žene imaju dlačice na licu.

Billie / Youtube

Dlačice na ženskom tijelu sve su manji tabu u današnjem svijetu, što zbog brojnih kampanja, što zbog mnogih poznatih žena koje ih se ne srame pokazati. Bez obzira na to, one se i dalje ne smatraju sasvim normalnima te su izvan uobičajenih standarda ljepote. Billie Razor je novom kampanjom postao prvi ženski brend koji je dio Movember organizacije. U kampanji pozivaju žene da prihvate svoje brkove i dlačice na licu kao normalne kako bi i one mogle pomoći prevenirati prerane smrti muškaraca uzrokovane rakom testisa i prostate.

Billie / Youtube

Billie Razor doslovno traži žene da rade isto kao i muškarci kroz studeni – ponosno puštaju svoje brkove. Misija brenda je da se okrenu ženama i normaliziraju sve dlake na ženskim tijelima kako bi im dali do znanja da je odstranjivanje istih izbor, ne i nužnost. Osim što potiču ovu ideju, na njihovoj stranici možete donirati novac koji će oni tada proslijediti za organizaciju Movember. Ovo nije prva njihova kampanja s tim ciljem. Project Body Hair o kojem smo pisale fokusirao na ženske dlačice na bikini zoni, ne skrivanje činjenice da one postoje.