LJEPOTA

Morate vidjeti ovu beauty kampanju koja slavi individualnost i različitost u ljepoti

Ljepota ne znači imati savršen nos ili lice bez bora, ljepota je u ljudskoj osobnosti i upravo to zagovara ova kampanja

Parfumerije Douglas povodom 111. rođendana predstavljaju kampanju imena Let’s do beautiful. Radi se o kampanji koja potiče raznolikost i toleranciju te poručuje da smo onoliko lijepi koliko su lijepi naši postupci. Njena je poruka da ljepota nije jednodimenzionalna te da ona nije koncentrirana samo u čovjekovom izgledu već i u njegovoj osobnosti, individualnost, posebnosti.

U kampanji tako vidimo poruke kao što su “Lijepe ruke se drže zajedno” ili “Lijepe usne ohrabruju druge” dok su protagonisti jedna 75-godišnjakinja, žena oboljela od raka kojoj je amputirana dojka, muškarac koji ponosno nosi makeup, žena s vitiligom. Svi oni daju nam do znanja da u Douglasu ne žele promicati preodređene standarde ljepote koje je nametnula industrije i mediji. Cilj im je istaknuti ljepotu individualaca kroz njihova djela, njihove pobjede.

“Iznimno smo ponosni što smo dio ove kampanje koja će označiti prekretnicu u beauty industriji. Osim što kampanja promiče potpuno novo shvaćanje ljepote, ona nas potiče da budemo i bolji ljudi, stoga je cijeli tim u Hrvatskoj ozbiljno shvatio zadatak koji je pred nama, naročito zato što je danas važnije nego ikada biti human i činiti lijepe stvari. Trudimo se implementirati vrijednosti na kojima počiva kampanja u svakodnevni život i postupke jer vjerujemo u svrhu koju promičemo i želimo napraviti promjenu. Nadamo se da će važne poruke kampanje doprijeti i do kupaca na hrvatskom tržištu, a naročito do mlađih generacija koje su prečesto izložene pritisku okoline i čije se poimanje ljepote svodi isključivo na vanjski izgled. Ne smijemo nikada zaboraviti – nije važno jesmo li visoki ili niski, s plavim ili smeđim očima, svjetliji ili tamniji. Što radimo sa svojim životom i kako tretiramo druge je ono što nas čini lijepima i jedinstvenima!”, poručila je Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglasa u Hrvatskoj, u priopćenju za medije povodom lansiranja ove kampanje. U nastavku pogledajte još fotografija iz kampanje.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba