Nekad je nužno odabrati stranu
Snaga

Konačno je osmišljena reklama u kojoj žena brije stvarne, vidljive dlačice i jako nam je drago zbog toga

Čini se da dlačice prestaju biti tabu u reklamama

Vjerojatno ste u reklamama za britvice ili depilacijske kreme primijetili da modeli na nogama zapravo nemaju dlaka. Uvijek su u istoj pozi, obično na rubu kade ili na stolici i britvicu povlače golu, glatku kožu. Koja je poanta takve reklame, zašto su dlačice još uvijek toliki tabu da ih ne smijemo vidjeti na televiziji?

Nekako nam to uopće nema smisla, ali čini nam se da se stvari polako mijenjaju. Naime, tvrtka Friction Free Shaving osmislila je reklamu u kojoj žena brije stvarne, vidljive dlačice na nogama i pazusima i to je pravo pravcato osvježenje.

Jako nam je drago da se ovoga netko sjetio jer je bilo nužno u moru nestvarnih prikaza ženskog tijela. Britanski brend Friction Free Shaving inače se bavi dostavom britvica i zamjenjivih oštrica direktno na vrata klijentica svakog mjeseca, a za svoje birtvice kažu da su kvalitetnije od ostalih, bolje briju, jeftinije su i imaju metalnu, a ne plastičnu dršku.