Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

SNAGA

Kako smo usred pandemije, bez poticaja države, uspjeli zadržati sve zaposlenike, a sad zapošljavamo i nove

Zejd i Alija rade s najvećim inozemnim klijentima, imaju 200-tinjak zaposlenih, nisu tražili nikakve potpore od države, zadržali su sve zaposlenike i nisu im umanjivali plaće, a sada zapošaljavaju dodatnih 30-50 zaposlenika

Zejd Bilalović iz Dubrovnika i Alija Velagić iz Livna stoje iza tvrtke Procall. Osnovali su je 2016., a od tada uspješno djeluju na tržištima njemačkog govornog područja. Našu su pažnju privukli time koliko su vješto podnijeli pandemiju koronavirusa.

Od dvestotinjak zaposlenika, apsolutno nikome nisu dali otkaz ili mu smanjili plaću, a pritom nisu tražili poticaje od države te k tome još zapošljavaju nove zaposlenike. Kako su u tome uspjeli ispričali su nam u nastavku.

ODRŽAVANJE KVALITETE RADA U OTEŽANIM UVJETIMA

Zejd Bilalović

“Na samom početku pandemije uzrokovane virusom COVID-19, ozbiljno smo shvatili preporuke Nacionalnog stožera civilne zaštite te smo svojim djelatnicima unutar Social-Net grupacije, kojih ima preko 200, omogućili da računala iz firme koriste za rad od kuće. Zbog same prirode posla takva organizacija rada bila je adekvatna da neometano nastavimo s ispunjavanjem poslovnih zadataka”, objašnjavaju nam.

Svjesni da je u današnjem momentu privilegija imati posao aktivirali smo se na novim projektima, što je u konačnici rezultiralo potrebom za povećanjem broja djelatnika

“Samom činjenicom da smo održali kvalitetu rada i u otežanim uvjetima otvorile su nam se i nove mogućnosti na tržištu. Svjesni da je u današnjem momentu privilegija imati posao aktivirali smo se na novim projektima, što je u konačnici rezultiralo potrebom za povećanjem broja djelatnika. Posao kojim se bavimo je veoma kreativan i dinamičan. Upravo to svakodnevno rješavanje izazova, prilagođavanje na nove okolnosti, iznalaženje brzih i uspješnih rješenja je ono što održava našu strast prema poslu. Svaki novi projekt je zanimljiv sam po sebi te zahtjeva maksimalnu posvećenost, upravo nam to daje motiv da radimo na sebi i da budemo što bolji. Veliki utjecaj na nas svakako su imali i naši partneri iz Njemačke koji su svojim odnosom prema radu i primjerom kako uspjesno organizirati poslovanje potaknuli nas da uživamo u onome što radimo.”

VAŽNO JE OSTATI DOSLJEDAN SVOJIM CILJEVIMA

Alija Velagić

“Uspješnom realizacijom jednog manjeg projekta, prije sedam godina, započela je naša, prvenstveno prijateljska, a zatim i poslovna suradnja”, govore. “Shvaćamo da je naš pristup životu i poslu jako sličan te želimo ujediniti svoj fokus i energiju ka zajedničkom cilju.”

Alija Velagić koji je prošao selekciju poslova od djelatnika, preko team leadera do toga da sam pokreće svoj centar uspio je tako nagovoriti Zejda Bilalovića, koji je do tada poslovno iskustvo stjecao u sferi turizma, da je baš call centar branša koja ima jako puno potencijala na koju bi se trebali fokusirati. To su i učinili te su tako preuzeli i nadopunili dosadašnju klasičnu prodaju, komercijalu, marketing, podršku kupcima kao i niz drugih aktivnosti. Pokazalo se da je njihova procjena bila ispravna i da su usluge ovakvih centara postale nezaobilazni faktor uspješnosti mnogih firmi.

Ovo je kriza koja će kao i sve druge proći, te je sada pravo vrijeme da se pojedine stvari u poslu možda preslože i preorganiziraju, i da se pripreme za bolja vremena koja će sigurno doći

“Od samog osnutka vodili smo se logikom visoke profesionalnosti, kvalitete i odgovornosti te smo se vrlo brzo potvrdili kod renomiranih partnera u Njemačkoj kao što su RWE Group, E:veen, Vodaphone, SAP, Normfest i drugi. Do sada je naš fokus bio na tržištima njemačkog govornog područja, odakle i dolaze naši najvažniji klijenti i partneri. Međutim, naš najnoviji projekt, na koji smo izrazito ponosni, odnosi se na englesko govorno područje. U suradnji s jednom od najvećih američkih firmi za logistiku, zakoračili smo i na tržište najveće gospodarske sile. Za potrebe tog projekta već je zaposleno 30 djelatnika u Sarajevu, a u cilju nam je do kraja godine s tim projektom krenuti i u Zagrebu.”

Za kraj smo ih morale pitati što bi savjetovali drugim tvrtkama koje se trenutno bore s krizom. “Dobronamjerni savjet koji bi svakome dali je da uvažavaju okolnosti krize, a s druge strane ne odustaju od svojih ciljeva. Ovo je kriza koja će kao i sve druge proći, te je sada pravo vrijeme da se pojedine stvari u poslu možda preslože i preorganiziraju, i da se pripreme za bolja vremena koja će sigurno doći.”

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba