STIL ŽIVOTA

Kako razviti vlastiti posao, raditi od kuće i to bez velikih troškova

FOTO: Agnieszka Boeske/Unsplash

Donosimo vam savjete kako organizirati posao kod kuće i balansirati između kućnih obaveza i posla

Rad od kuće već je neko vrijeme jako popularan, barem što se tiče freelancera koji nisu fiksno vezani uz ured ili onih koji svoj posao mogu zaista raditi s bilo koje lokacije. Mogli bismo reći da se za vrijeme ove godine na neki način i prisilno popularizirao i svi smo u nekom trenutku tražili način kako da pomirimo posao i privatni život, kako da što bolje organiziramo ured u stanu i budemo produktivni. Isto tako mnogo je ljudi počelo razmišljati da promijene ili pokrenu vlastiti posao, a mnogi su nažalost ostali bez posla pa su također tražili način kako da se što prije snađu. Svi smo imali iste ili slične probleme, no činjenica je da sve više nas traži opcije za učinkovit rad od kuće.

KAKO POKRENUTI POSAO OD KUĆE

Pokrenuti vlastiti posao u teoriji zvuči odlično, ali u praksi ipak trebamo uložiti malo više truda. Ako nam je teško na postojećem poslu, tj. teško spajamo kraj s krajem i žudimo biti sami svoji šefovi onda smo već na pola puta da to napravimo. Uz to, razmišljamo o tome kako se ne izložiti velikim troškovima prilikom pokretanja posla, a kako pritom pokrenuti posao koji će imati i viši cilj odnosno potaknuti i druge da ostvaruju svoje ciljeve.

Jedan od sjajnih primjera kako sve to postići u jednom je mogućnost gradnje karijere u suradnji s Herbalifeom. Oni nude mogućnost da sami odlučite koliko ćete truda i vremena uložiti u svoj posao te hoćete li raditi honorarno ili puno radno vrijeme. Osim toga možete odabrati gdje i kada ćete organizirati svoje poslovanje i sve zapravo ovisi o vama. Posao se ondje pokreće vrlo jednostavno i za njega nije potrebno prethodno iskustvo ili edukacija jer ćete sve to učiti u hodu dok razvijate posao. Zvuči cool, zar ne?

Jednom kad se odlučite za posao koji ćete raditi, dobro se informirajte o zakonskim obavezama koje imate ovisno o tipu posla koji pokrećete, poduzmite sve važne korake i vaša poduzetnička avantura može početi.

Alexa Williams

KAKO NAJBOLJE ORGANIZIRATI RADNI KUTAK

Ako se odlučite na rad od kuće, ono što bi svakako bilo dobro za početak je to da odlučite koje vam je mjesto u stanu najpogodnije za posao. Stručnjaci preporučuju da to ne bi trebalo biti mjesto gdje se prolazi i gdje bismo mogli nekome smetati kao i da ne bi bilo dobro da se radi o stolu za kojim se jede ili o prostoriji u kojoj se spava.

Jednom kada pronađete to savršeno mjesto, uredite ga po svojem ukusu. Poželjno je da nabavite radni stol i kvalitetnu stolicu ako je još uvijek nemate. Od tehnologije će vam biti potrebno računalo i pametni telefon. Možda nekome treba i velika ploča za pisanje ili kutak prostora koji služi za pohranjivanje nekih artikala, ali to svatko uređuje prema djelatnosti s kojom se odlučio baviti te prema prostoru s kojim raspolaže.

K svemu tome, imajte na umu da što manje stvari imate na stolu, to će vam manje stvari odvlačiti pažnju. No, uvijek možete ubaciti neki cvijet ili mirisnu svijeću ako vam to odgovara. Vodite računa da je vaš radni kutak inspirativan i da odiše osobnošću, tako će vam biti puno lakše raditi u njemu.

Bewakoof.com Official

BALANS IZMEĐU KUĆNIH OBAVEZA I POSLA

S održavanjem balansa između kućnih i poslovnih obaveza svi smo u većoj ili manjoj mjeri imali problema tu prvoj polovici 2020. godine. Ponekad je bilo stvarno izazovno raditi osam sati za radnim stolom, a onda se samo prebaciti u kuhinju na pripremu večere, spremanje stana, vježbanje ili već neku drugu aktivnost koja nam se u pojedinom danu nalazila na listi obaveza.

Ono što je bila naša formula za uspjeh je to što smo svaki dan nakon posla odlazili na sportsku aktivnost izvan kuće. Trčanje, šetnja ili čak košnja trave bili su sjajne aktivnosti koje su nam pomogle da izmijenimo energiju da bi se ponovno vratili u stan i nastavili sa životom koji nije posao.

Često bismo se našli u zamci da “odradimo još samo nešto” i van radnog vremena, ali ako dobro organizirate radno vrijeme i odvojite privatno od poslovnog, sve je lakše. Dobro je napraviti plan za svaki dan, pronaći neku aktivnost izvan kuće, taman to bio odlazak na kavu ili kratku šetnju gradom.

NEKOLIKO SAVJETA ZA POKRETANJE VLASTITOG POSLA I RAD OD KUĆE

  • Prije nego se odlučite na promjenu, dobro razmislite zašto želite mijenjati posao i zbog čega ste nezadovoljni.
  • Prije nego što napustite sadašnji posao, odvažite sve opcije i pronađite angažman s kojim ćete početi raditi sami za sebe kao što je primjerice direktna prodaja u Herbalifeu.
  • Ako je već nemate, nabavite potrebnu opremu i riješite svoje zakonske obaveze koje vas čekaju ovisno o tipu posla koji pokrećete.
  • Pripremite kutak za rad od kuće koji će biti samo vaš i posvećen samo poslu.
  • Napravite dobru strukturu i plan rada za svaki dan te se trudite ne pretjerano od nje odstupati.
  • Odvojite poslovne obaveze od privatnih i nemojte ih miješati.
  • Odaberite jednu aktivnost za promjenu energije koje će vam pomoći da se lakše odvojite od posla i posvetite privatnim obavezama i obrnuto.

Sadržaj donosimo u suradnji s tvrtkom Herbalife.