Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

PRIČA

Ira i Natalija otvorile su potpuno drugačiji salon s egipatskom depilacijom. Ovo je njihova priča

Ira je odlučila promijeniti karijeru, a Natalija je osmislila vlastitu recepturu šećernih pasti. Zajedno su otvorile walk-in salon za depilaciju sa sasvim posebnom ponudom

U Zagrebu, u Vlaškoj ulici, krajem prošlog je mjeseca otvoren Sugared by Jantar, prvi hrvatski walk-in salon za depilaciju. Iza njega stoje Ira Butorac, koja je godinama radila s korporativne strane beauty industrije, i Natalija Novak, iskusna kozmetičarka. Uz specifičnost mogućnosti nenaručivanja na termin, Sugared by Jantar poseban je i zbog brojnih drugih stavki, zbog čega smo o svemu odlučile doznati više, a s Irom i Natalijom detaljno razgovarale.

Dugogodišnje poznanstvo urodilo je poslovnim projektom

Aleksandar Selak

“Ja sam dugogodišnja Natalijina klijentica i zapravo me uvijek nerviralo dogovaranje termina za par tjedana unaprijed dok mi je sam raspored putovanja i obveza bio nepredvidiv. Vjerujem da većina žena tako misli i htjeli smo pružiti uslugu depilacije svim djevojkama, ženama da čim im se ukaže potreba možemo pružiti trenutnu te vrlo brzu uslugu, s proizvodom organskog podrijetla i hrvatske recepture, u visoko higijenskim uvjetima jer uvijek, baš uvijek radimo u rukavicama”, počinje nam pričati Ira Butorac.

Natalija je moja dugogodišnja kozmetičarka i prijateljica, i o ovoj ideji već zajednički razgovaramo gotovo dvije godine

Od konkurencije ih, napominje, izdvaja činjenica da nude brzu i učinkovitu uslugu, bez komplikacija, dok Novak dodaje da je kvaliteta njihove izvedbe uvijek na najvišoj razini, pri čemu se poštuju svi higijenski standardi, bez kompromisa. No, s obzirom na vrijeme otvaranja, morale smo ih i pitati i koliko im je globalna pandemija pomrsila planove, i jesu li se u nekom trenutku počele pribojavati za svoju poslovnu budućnost.

Straha za budućnost nemaju

Aleksandar Selak

“Za otvorenje smo bili spremni početkom travnja i sve smo tempirali za taj period, i COVID-19 nam je nešto odgodio planove, no nikako otkazao. Čim su mjere dopustile otvorili smo salon, prilagodili se poslovanju te zamolili sve naše klijente da nazovu prije dolaska kako ne bismo stvarali gužvu u samom salonu. Naravno klijenti su u startu ipak dolazili s dozom opreza, a sada su već opušteniji jer nam vjeruju. Primamo i walk-in klijente i one koji se telefonski naruče za uslugu taj dan. Aktivni smo na društvenim mrežama gdje se mogu dobiti sve informacije ili telefonskim pozivom”, objašnjava Butorac. Cijela ih je situacija, kaže, samo učinila opreznijima.

Dodatno osluškuju želje klijentica, ali, dodaje kroz smijeh, dlačice će uvijek rasti, a mnogi će htjeti biti maksimalno njegovani. Zamolile smo ih i da kratko predstave jedna drugu; Ira kaže da je Natalija prvenstveno inovator, žena širokog spektra interesa i područja djelovanja, majka troje djece koja obožava životinje i koju često možete vidjeti u društvu njezine pudle Tonke. Natalija, pak, kaže da je Ira svestrana žena koja obožava putovanja, bogatog životnog i poslovnog iskustva u beauty svijetu koja zamišljeno pretvara u ostvareno. I baš su zato, dodaje, idealna kombinacija.

Želja za promjenom karijere kod jedne, i jedinstvena receptura kod druge

Aleksandar Selak

A kako je sve počelo, kako su se uopće našle u zajedničkom poslu? “Natalija je moja dugogodišnja kozmetičarka i prijateljica, i o ovoj ideji već zajednički razgovaramo gotovo dvije godine, iako sama ideja postoji od osnutka branda Jantar. Rodila se doslovno dok mi je Natalija pričala o svom brendu Jantar na čijoj je recepturi radila preko godinu dana, i prilagodila u potpunosti profesionalnoj uporabi u salonima, radu u rukavicama najbolje moguće teksture i prianjanja uz dlaku. Uistinu vjerujem da se radi o najprirodnijem mogućem načinu uklanjanja neželjenih dlačica s tijela kojeg je i sama Kleopatra obožavala”, objašnjava nam Butorac.

Godinu dana sam svakodnevno radila na idealnoj recepturi šećerne paste za profesionalnu upotrebu

Krajem prošle su godine, pričaju nam, krenule tražiti poslovni prostor i razvijati detaljni poslovni plan, a Butorac dodaje kako je upravo u tom nekom periodu, nakon 14 godina rada u beauty industriji, odlučila napustiti posao sa svjetski renomiranim brendovima i u potpunosti se posvetiti novom projektu. Kako su nam već u nekoliko odgovora spomenule vlastitu, posebnu recepturu šećernih pasti, zamolile smo ih da nam i tome ispričaju nešto više.

“Prije 10 godina sam krenula istraživati tehniku egipatske depilacije i tada nisam našla na najbolji materijal za rad u salonu. Zatim sam doslovno godinu dana svakodnevno radila na idealnoj recepturi šećerne paste za profesionalnu upotrebu. Imamo pet razvijenih receptura, šećerne paste classic, summer, winter, strong i for men te aloe vera gel za umirivanje kože nakon depilacije, a onda i losion za sprečavanje urastanja dlačica. Osim žena, dakle, naši su klijenti i muškarci. Proizvodnja se odvija u Hrvatskoj, a na deseti rođendan Jantar paste otvoren je i naš walk-in salon”, zaneseno nam priča Novak.

Potez za koji je trebalo hrabrosti – ali i tek prvi u nizu planiranih

Na pitanje o tome koliko je za ovakav neki potez trebalo hrabrosti, gotovo u isto vrijeme odgovaraju – trebalo je jako puno hrabrosti, budući da su u ovaj posao uložile cijele svoje ušteđevine, ali i ušle punog srca. Na kraju, pitamo ih i za neke njihove ultimativne poslovne ciljeve s ovim salonom, i što točno žele postići.

“Upoznati javnost o benefitima egipatske depilacije jer mnogi još nisu upoznati s tom tehnikom. Zadovoljni klijenti. Zaposliti još ljudi, puni kapacitet nam je 14 djelatnica u ovom salonu. Pripremamo franšizni koncept Sugared by Jantar salona za sve gradove u Hrvatskoj, ali i Europi te distribuciju i izvoz Jantar šećerne paste. Paralelno okružiti se divnim i pozitivnim ljudima, klijentima i poslovnim partnerima kako bi nam ovo putovanje bilo i zabavno”, zaključuje Butorac.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba