DRUŠTVENE MREŽE

Hvalevrijedan potez. LinkedIn uvodi novu opciju ‘mama’ i ‘tata’ u životopisima svojih korisnika

FOTO: Josue Michel/Unsplash

Pandemija koronavirusa potaknula je ekipu iz LinkedIna na jedan prijeko potreban potez, točnije novu opciju

Koranavirus utjecao je na razne segmente života, negdje na gore, ali negdje i na bolje. Recentni primjer je platforma LinkedIn koja je uvela hvalevrijednu novu opciju za svoje korisnike. Potaknuti činjenicom da su mnogi roditelji u ovim neizvjesnim vremenima ostali bez posla ili pak dali otkaz kako bi se posvetili svojoj djeci i roditeljstvu, uvedena je nova pozicija za unošenje u svoj online životopis.

Kako taj dio u njihovim životima u domeni karijere ne bi ostao prazan, LinkedIn sada nudi stavke ‘stay at home mom’, ‘stay at home dad’, ‘stay at home parent’, odnosno opciju roditelja odgojitelja. Na taj potez iz LinkedIna odlučili su se kako bi roditeljima koji su se našli u toj situaciji, bilo prislilno ili dobrovoljno, olakšali budući proces potrage posla, ali i potencijalnim poslodavcima dali jednu novu perspektivu kada se te osobe odluče na ponovno na traženje istog.