FINANCIJSKI DNEVNICI

Hrvatska dizajnerica s londonskom adresom za nas je tjedan dana vodila dnevnik primanja i troškova

U ovotjednom izdanju financijskih dnevnika, troškove je za nas zapisivala hrvatska dizajnerica sa stalnom adresom u Londonu

Zanimanje: modna dizajnerica
Dob:​ 28 godina
Lokacija: London, Ujedinjeno Kraljevstvo

Mjesečna primanja:​ 2.250 funti fiksna plaća, plus mjesečna prodaja koja može biti od 350 do 1.500 funti (ili više ovisno o mjesecu )

MJESEČNI TROŠKOVI

Stanarina:​ 1.500 funti (režije uključene), suprug i ja dijelimo na pola pa plaćam 750 funti
Hrana: 200 funti
Potrepštine za dom:​ 50 funti
Štednja:​ minimalno 500 funti

PONEDJELJAK

06:45 – Budi me moj pas tako da mi budilica niti ne treba, idemo u šetnju koja traje oko sat vremena u obližnjem parku.

07:45 – 08:00 – Dolazim doma iz šetnje, prvo dam psu jesti onda pa sebi spremam doručak. Većinom su svježe cijeđeni naranča i limun, turska kava te pahuljice s jogurtom ili šnita kruha s maslacem i marmeladom.

08:30 – Krećem raditi u studiju koji mi se nalazi u kući.

12:30 – Spremam si ručak, većinom je to salata s tunom, ali ponekad si radim i engleski doručak koji je poprilično težak pa ga ne mogu jesti u vrijeme doručka.

18:00 – Završavam rad u studiju, suprug dolazi kuća s posla i odmah odlazi sa psom u popodnevnu šetnju, a ja pripremam večeru.

20:45 – Odlazimo u kino gledati famozni film o Freddiju Mercuryju. Karte za kino te piće i kokice plaćamo 40 funti.

UKUPNO: 40 funti

UTORAK

06:45 – Buđenje, opet me budi pas, međutim danas suprug s njim odlazi u jutarnju šetnju, a ja moram u studio koji se nalazi u gradu. Spremam se, jedem brzinski doručak i kavu stavljam u putnu čašu kako bih je mogla piti u vlaku.

08:50 – Dolazim u studio, počinjem radni dan na računalu, prvo pregledavam mailove i odgovaram na njih.

12:00 – Ručak s kolegama, većinom si svi nosimo hranu od kuće pa si je podgrijemo u mikrovalnoj.

17:30 – Završavam s poslom i odlazim na vlak.

18:45 – Dolazim doma, večeru kuha suprug budući da ja kasnije dolazim kući. Zajedno jedemo pa se igram sa psom koji je jedva dočeko da me vidi. Zatim odmaram ili radim kućne poslove prije odlaska u krevet.

UKUPNO: 0 funti

SRIJEDA

07:00 – Buđenje, pas je spreman za šetnju, šetamo sat vremena pa dolazim doma i brzo se spremam za posao.

08:49 – Hvatam vlak za posao.

09:30 – Dolazim na posao, radim si kavu i brzi doručak. Danas smo dobili novu curu koja odrađuje praksu kod nas pa je upoznajemo sa svime što radimo u studiju kroz dan. Odlazimo svi zajedno na ručak, imamo super ulični market kod studija. Plaćam porciju domaće talijanske pašte s pancetom 6 funti.

18:00 – Završavam s radom i hvatam vlak za doma.

19:00 – Dolazim doma, tuširanje pa večera koja je već spremna zahvaljujući suprugu.

20:00 – Odlazim u supermarket po hranu za ostatak tjedna, plaćam 35 funti.

22:30 – Odlazim u krevet dok još uvijek radim neke pripreme na iPadu za sutrašnji dan na poslu.

UKUPNO: 41 funta

ČETVRTAK

06:30 – Buđenje, pas je već u šetnji sa suprugom, ja doručkujem i spremam se za posao.

07:49 – Odlazim na vlak za posao.

08:30 – Dolazim na posao, radim si drugu kavu, sređujem stvari po studiju dok još nitko nije stigao. Usput kupujem karte za avion u petom mjesecu, vodim supruga u Dubrovnik budući da nikad nije bio, te moramo na svadbu od prijatelja. 110 funti za dvije karte. Standardni dan u studiju. Opet sam ručala vani jer smo svi ovaj tjedan tako raspoloženi. Inače to ne prakticiramo. 6 funti.

18:00 – Završavam s poslom, odlazim na vlak za doma.

19:00 – Dolazim doma, čeka me večera i napokon odmor.

UKUPNO: 116 funti

PETAK

07:00 – Buđenje, danas sam malo duže spavala budući da radim tek od 11:00, pas me već čeka pred vratima i idemo u šetnju.

08:00 – Vraćam se iz šetnje, pripremam doručak i kavu i doručak za psa. Nakon doručka odrađujem mailove i planiram gdje ću sutra na večeru budući da mi je rođendan.

09:30 – Pocinjem se spremati za posao, te krećem na vlak.

11:00 – Dolazim na posao, radim svoj dio i odrađujem zadatke koje su mi pripremili za taj dan. Za ručak odlazim na pizzu s kolegicom. Plaćam 8 funti.

17:00 – Kolege i šefovi s posla su mi pripremili malo iznenađenje, tortu i prosecco, pa ostajemo do 20:00 na poslu uz malu proslavu.

20:30 – Izlazim iz studija, te s kolegicama sećem prema vlaku.

21:30 – Dolazim doma, ali usput sam stala u dućanu da bih kupila par namirnica za sutra ujutro. Mlijeko, kruh i maslac 5 funti.

21:50 – Suprug mi je danas na pošti podignuo peglu koju sam naručila, 65 funti. Malo se družim s njim i psom pa odlazim u krevet oko 23:00.

UKUPNO: 78 funti

SUBOTA

07:20 – Buđenje, danas sam još više produžila spavanje jer mi je rođendan, pas je već uznemiren i želi izaći u šetnju. Šetnjica nam traje sat vremena, dolazimo doma i priremam doručak. Suprug je danas morao na posao, ali na kratko.

10:00 – Budući da mi je rođendan odlučila sam očistiti kuću i ormar. Svu odjeću koju sam izbacila iz ormara spremam u vreće i nosim u udrugu sličnoj našem Crvenom križu.

12:00 – Radim ručak, a nakon nakon njega idem malo raditi u studiju na novoj kolekciji.

16:00 – Suprug stiže kući pa malo zajedno odmaramo prije nego se počnemo spremati za moju rođendansku večeru.

18:00 – Krenuli smo u restoran, samo nas dvoje, budući da sutra slavim s cijelom obitelji. Večeru plaćamo 75 funti.

20:00 – Dolazimo kući i idemo u šetnju sa psom. Danas je dosta zahladilo, osjeća se zima u zraku.

23:00 – Odlazim u krevet.

UKUPUNO: 75 funti

NEDJELJA

07:15 – Buđenje, odlazimo svi troje u šetnju u jedan malo veći obližnji park. Nakon sat i pol šetnje krećemo za doma.

09:00 – Odlazimo u mesnicu kupiti meso za današnji obiteljski ručak. Plaćamo 27 funti. Nakon mesnice odlazimo u obližnji supermarket gdje kupujemo sve ostale namirnice za današnji ručak te za tjedan koji dolazi. Plaćamo 54 funti.

11:00 – Dolazimo doma, tata me zove na Skype da se malo čujem sa svojima doma.

13:00 – Počinjemo pripremati ručak, a radimo tradicionalni engleski Sunday roast.

15:00 – Dolaze suprugovi roditelji i njegova sestra sa suprugom i djecom.

18:30 – Nakon lijepog obiteljskog druženja, završava i nedjelja. Obiteljska druženja su ovdje jako rijetka, mi se svi vidimo možda jednom u mjesec dana, a nekad prođe i po dva mjeseca da se ne vidimo. Svi su dosta okupirani svojim životima i poslom.

23:30 – Odlazim u krevet nakon što sam sve očistila i spremila u kući.

UKUPNO: 81 funta

ZAKLJUČAK

Ovaj tjedan je bio malo durgačiji od mog normalnog tjedna, inače si radim ručak za na posao skoro svaki dan. Ovaj tjedan se tako zaredalo da sam više jela vani, a i bio mi je rođendan pa sam se dosta i častila. Također, ovaj tjedna sam morala kupiti novu peglu, a dosta nas je koštao i rođendanski nedjeljni ručak.