SNAGA

Volimo Gwyneth, koja je ovaj tjedan proslavila 10 godina Goopa i svoj 46. rođendan

FOTO: AFP

Gwyneth Paltrow je nerijetko nazivana najomraženijom glumicom u Hollywoodu, no unatoč tome hrabro korača naprijed i ne prestaje nizati uspjehe

Ovaj tjedan je proslavila 46. rođendan, 10. godišnjicu osnutka svog brenda Goop i najavila da će po prvi put biti dostupan u Velikoj Britaniji, a sinoć se i udala za svog partnera Brada Falchuka u intimnom okruženju u Hamptonsima.

Voljeli ju ili ne, mora se priznati da je Gwyneth postigla nevjerojatan uspjeh izvan svoje glumačke karijere.

OD NEWSLETTERA DO MEDIJSKOG CARSTVA

Goop je osnovan 2008. kao običan newsletter, a u ovih 10 godina narastao je toliko da isti taj newsletter danas ima milijun pretplatnika i ogromnu publiku online izdanja. Ondje se mogu pronaći razni savjeti o ljepoti, zdravoj prehrani i vježbanju, modi i interijerima, a koliko je koncept uspješan govori i činjenica da je prošle godine pokrenuto tiskano izdanje u suradnji s Conde Nastom i Annom Wintour.

Osim toga, u sklopu Goopa postoji webshop koji čini veliki dio uspjeha cijelog brenda. U njemu se nalaze Goop proizvodi, ali i proizvodi raznih drugih brendova koje Gwyneth tobože sama selektira.

ISKUSTVO ZA ODABRANE

Budući da su vlastite beauty brendove otprilike u isto vrijeme pokretale druge glumice, a među njima su Blake Lively i Reese Witherspoon, Gwyneth se po nečemu morala istaknuti. Njezin brend i webshop zato su danas mjesto pomno odabranih luksuznih proizvoda koji odgovaraju samo ženama određenog ukusa (i dubine džepa).

“Sve je u ispravnoj selekciji,” rekla je Brittany Weinstein, Goopova direktorica vanjskih suradnji i specijalnih projekata, za publikaciju Racked. “Naša publika ne želi kopati kroz stranice s robom i beskrajnim mogućnostima. Ljudi se pretplaćuju na Goop jer žele pojednostavljeni izbor s limitiranim opcijama.”

I čini se da ta ispravna selekcija ne vrijedi samo za proizvode jer Gwyneth pažljivo birala i ljude koji će s njom raditi. Zaposlila je tako Lisu Gersh, bivšu direktoricu u medijskom carstvu Marthe Stewart i suosnivačicu kanala Oxygen Network koja je odigrala važnu ulogu u Goopu i vrlo pametne poteze.

Jedan od njih bio je i taj da je vijest o razvodu Chrisa Martina i Gwyneth prvi put objavljena upravo na Goopu, a onda je tu i pokretanje online prodaje i velike suradnje s imenima kao što su Diane von Furstenberg ili Anna Wintour. I tko zna, možda će i prvi detalji o sinoćnjem vjenčanju o kojem se još gotovo ništa ne zna, biti objavljeni upravo na Goopu.

LICE KAO BREND

I, iako je Gwyneth jednom prigodom doista proglašena najomraženijom zvijezdom u Hollywoodu, činjenica je da joj je upravo njezino lice donijelo najveći uspjeh. Tko u 47. godini života ne bi htio besprijekoran ten bez bora kakav ima Gwyneth? A kako doći do njega? Naravno, uz Goop.

Ta jednostavna formula koja se ponavlja kroz već spomenut odabir artikala za webshop, njezine savjete o vježbanju, prehrani ili jednostavno otkrivanje brendova koje nosi, recept je za uspjeh koji se i nakon 10 godina nastavlja. Gwyneth zato ne mari je li najomraženija u Hollywoodu ili ne jer Pepper Potts treba nju, a ne obrnuto.