INSPIRACIJA

Evo tko je JoAni Johnson, 68-godišnji model iz Rihannine kampanje koji izgleda senzacionalno

U posljednje vrijeme dosta se pisalo o tome koga bi Rihanna mogla angažirati kao zaštitno lice kampanje. I onda se pojavila JoAni Johnson

Nakon velikog uspjeha s beauty brendom Fenty i brendom donjeg rublja Savage x Fenty, Rihanna je postala prva žena s vlastitim brendom unutar LVMH grupacije i neki dan je predstavila svoju prvu kolekciju. Kroz svoje brendove je naglasila kako su stvoreni za svakoga, a to je i potvrdila bogatom paletom od čak 40 nijansi tekućih pudera. S linijom donjeg rublja je naglasila da ljepota dolazi u svim proporcijama.

Od predstavljanja prve kolekcije za LVMH očekivalo se puno, a Rihanna je pokazala kako i dalje podržava različitost. Kao jedno od zaštitnih lica kampanje angažirala je 68-godišnjeg modela JoAni Johnson koja je ranije radila u svijetu mode, ali nikada kao model. Međutim, kako su u posljednje vrijeme stariji modeli postali aktualni, o njezinoj kosi pisao je magazin Allure i nakon toga su krenuli angžmani. Ubrzo je snimila kampanju za brend Pyer Moss, a surađivala je i s drugim imenima kao što su Tome, Eileen Fisher i Chris Peters.

Na svojem Instagram profilu zahvalila se Rihanni i modnoj kući LVMH što su joj pružili priliku da bude dio priče, a prema napisima portala Xonecole, JoAni sada napokon ima priliku ispričati svoju priču i priče drugih žena koje su bile diskriminirane na temelju rase, dobi, ili spola. JoAni je za Refinery 29 izjavila kako se osjeća bezvremenski i mi se slažemo da izgleda baš super, a pred njom je čini se i nova karijera.