vijest

Dirljiva reklama povodom 30 godina postojanja Renaulta Clio u fokus stavlja ljubavnu priču između dvije žene

FOTO: screenshot

30 godina postojanja, kao i predstavljanje novog modela Clio, Renault je proslavio na jedan vrlo izniman način o kojem se ne prestaje diskutirati

U slučaju da vam je ovo promaknulo, vijest koja je odjeknula i o kojoj se ne prestaje razglabati u medijima i na društvenim mrežama nova je reklama francuskog proizvođača automobila Renault.

Kako bi obilježili 30 godina postojanja svog modela Clio, ali i predstavili novi, izbacili su genijalnu reklamu u kojoj je u fokusu dirljiva ljubavna priča između dvije žene. U jednominutnom videu vidimo razvoj 30-godišnjeg odnosa dviju djevojčica, prijateljica, na kraju i partnerica, kao i sve njihove poteškoće i nametnute društvene norme koje su morale prebroditi za sretnu ljubav.

Osim svojevrsne zahvale i oduševljenja od strane LGBITQ zajednice na račun svojevrsnog pomaka i poruke koju reklama odašilje, pozitivne reakcije ne prestaju pristizati sa svih strana. Neki od komentara sugeriraju kako bi ova reklama, odnosno kratki film trebao biti nominiran za Oscara jer je uz sve i divno snimljen te dramaturški izvrsno osmišljen.

Naravno, nekolicini se cijela ova propaganda ne sviđa jer kako kažu, jednostavno ne žele gledati dvije djevojke kako se ljube. Kako god, ovakav hrabri potez iz Renaulta definitivno je veliki oglašivački pomak generalno koji je današnjem društvu u svakom pogledu prijeko potreban.