HRVATSKI BREND

Dina, Tessa i Franka stoje iza fenomenalnog domaćeg dizajnerskog brenda NJI3. Upoznajte ih

FOTO: Nikola Zelmanović/Školska knjiga

Ove su mlade djevojke u svom se radu u prvom redu fokusiraju na vizualne komunikacije, ilustraciju i pokretnu grafiku

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u ovoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Ime brenda: NJI3

Tko: Tessa Bachrach Krištofić, Dina Milovčić i Franka Tretinjak, grafičke dizajnerice iz Zagreba koje djeluju kao kolektiv pod imenom NJI3. Svoju dugogodišnju suradnju započele su tijekom studija.

Što: U svom radu usredotočene su uglavnom na vizualne komunikacije, ilustraciju i pokretnu grafiku. Dakle, dizajniraju knjige, logotipe, plakate, ilustracije, naslovnice glazbenih omota i ambalaža, ali su prepoznatljive i po izradi gifova i kratkih animacija koje nadopunjuju većinu njihovih projekata. Često surađuju s umjetnicima, izdavaštvom te kulturnim organizacijama i ustanovama, no i malim brendovima i pojedincima te su uvijek spremne otvoriti svoje vidike i uhvatiti se ukoštac s novim projektima.

NJI3: Dizajn plakata za Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu, sezona 2018./2019.
Marija Gašparović/Marko Hrastovec

Među značajnijim projektima nižu se serija plakata i vizualnog identiteta za Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu, sezona 2018./2019., dizajn časopisa V magazin za portal Vizkultura te monografija PC XX: The Story za festival ekstremnih sportova Pannonian Challenge, za koju su dobile prestižno priznanje Certificate of Typographic Excellence, njujorške organizacije Type Directors Club (TDC) za 2019. godinu.

Radile su i za inozemne klijente poput International Film Festival Rotterdam i londonske izdavačke kuće the state51 Conspiracy.

Posebno vole raditi projekte vezane uz glazbu i autorice su omota albuma za Ivanu Picek (Pi), Irenu Žilić, Baden Baden, Marko Markovic Brass Band… Uz uobičajene projekte, često vode radionice raznih tema za sve uzraste iz područja dizajna.

Kada: Suradnja NJI3 započela je 2012. godine, za vrijeme treće godine smjera Vizualne komunikacije na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Prvi zajednički projekt bio im je dizajn vizualnog identiteta festivala KRADU – kazališne revije Akademije dramske umjetnosti. Po završetku magisterija suradnja je uz entuzijastičan i zaigran pristup počela poprimati i sve ozbiljnije okvire.

Zašto: NJI3 su shvatile da se međusobno jako dobro nadopunjuju po pitanju vještina i znanja te su na organski način nastavile suradnju. Smatraju da je dizajn osnovno sredstvo komunikacije koje prožima sve aspekte naše svakodnevnice, a ono zbog čega vjeruju da ih danas ljudi kontaktiraju i angažiraju je individualan pristup i posvećenost svakom klijentu, izbjegavanje generičnosti izričaja te svjež i opušten pristup oblikovanju. Želja im je činiti dizajn prodornijim na zabavan i sofisticiran način.

NJI3: Dizajn i prijelom časopisa V Magazin za Vizkulturu
Marija Gašparović

Može se razgledati i kupiti: Njihove radove možete vidjeti na web stranici, iako se priča da su nešto ažurnije na njihovom Instagram profilu. Ako ste zainteresirani za suradnju ili samo želite poslati pozdrav, prijedlog ili se pojadati, možete to učiniti bilo kad na mail adresu ciao@nji3.com.

Cijene se kreću: Cijene variraju od projekta do projekta i za svaki se definiraju sukladno obujmu istog tako da im slobodno možete poslati upit na spomenutu mail adresu, ciao@nji3.com.