Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

S1 GENERACIJA

Chloe Mortaud o samohranom majčinstvu, vođenju vlastitog brenda i beauty navikama Francuskinja

Bivša miss Francuske, danas vlasnica brenda Mademoiselle Provence za Super1 otkriva svoje beauty navike, poslovne savjete koje je naučila i kako joj se sviđa Hrvatska

Super1 generacija okuplja talentirane i svestrane ljude koji svojom energijom ostavljaju pozitivan dojam na svijet oko sebe. Oni su nova generacija influencera, digitalni nomadi, multitaskeri i nepresušan su izvor inspiracije.

Kad smo je prošli tjedan upoznale na zagrebačkom predstavljanju njenog brenda Mademoiselle Provence koji je napokon stigao u Hrvatsku, Chloe Mortaud osvojila nas je na prvu. Bila je prva miss Francuske s dvojnim državljanstvom, majka joj je Afroamerikanka, a otac Francuz, a danas je uspješna poduzetnica koja balansira između posla, majčinstva i života na relaciji Las Vegas – Pariz. Jesam li spomenula da ima samo 29 godina?

Jasno vam je, Chloe je puna pozitivne energije i velika inspiracija, a mi smo je naravno odmah privele na jedan razgovor i nagovorile da na jedan cijeli dan preuzme naš Instagram i pokaže nam što jedna uspješna Parižanka poput nje radi u danu.

DINAMIČAN ŽIVOT IZMEĐU SAD-A I FRANCUSKE

Chloe je model, poduzetnica i samohrana majka stoga njezin radni dan počinje zaista rano. “Dani mi počinju rano, između 6 i 6:30. Onda se spremim, probudim sina, a kad ga ostavim u školi idem ravno u ured (imam jedan u Las Vegasu i jedan u Parizu). Budući da se Mademoiselle Provence prodaje i u Europi i u SAD-u, u jutarnjim satima se bavim europskim dijelom, a poslijepodne prebacim fokus na SAD. Do 18 sati pokupim sina iz škole i vraćam se ulozi mame koja uključuje vožnju na aktivnosti, pisanje zadaće i sve ostalo. Svaki drugi tjedan letim negdje zbog posla – imam puno milja. Putujem s istočne na zapadnu obalu SAD-a, a svaki drugi mjesec provedem 10 dana u Europi, između Pariza, Milana i Zagreba.”

Cilj mi je s vremenom raditi manje, a više uživati u putovanju i družiti se sa sinom – ali ništa od toga ne mogu prije no što obavim posao

Nijedan dan joj, kaže, ne izgleda isto i baš je to čarolija njenog posla. “Uvijek se brinem da u brendu sve ide ok, komuniciram sa svojim timom u Francuskoj, radim i kao model kad sam u Parizu i idem na razna događanja poput onog na koji idem za dva dana, a organizira ga Shiseido. Mogu raditi s bilo kojeg kraja svijeta, samo mi dajte računalo i pristup internetu. Volim biti zauzeta, a kad nađem nešto slobodnog vremena onda volim ići na satove plesa ili na trening – ponekad vježbam po šest sati tjedno kako bih ostala u formi i jednostavno se fokusirala na nešto drugo što nije posao ili majčinstvo. Cilj mi je s vremenom raditi manje, a više uživati u putovanju i družiti se sa sinom – ali ništa od toga ne mogu prije no što obavim posao.”

OD MISS FRANCUSKE DO BEAUTY PODUZETNICE

Chloe ima francusko-američko državljanstvo zbog čega je 2009. postala prva miss Francuske s dvojnim državljanstvo. To joj, kaže, nije stvaralo probleme na njenom putu, no boja njezine kože jest. “Sviđa mi se to jer mogu jednostavno putovati iz SAD-a u Francusku i obrnuto. Tako upoznajem različite načine razmišljanja i zadržavam otvoren um prema svijetu. Nikad nisam osjetila diskriminaciju zbog svog državljanstva, ali zbog moje boje kože itekako jesam. Nažalost, to je nešto što je danas još uvijek prisutno. Kad sam postala miss Francuske, dobivala sam pisma u kojima su ljudi pisali da ne mogu predstavljati svoju zemlju jer sam mulatkinja.”

Takvi je susreti nisu pokolebali na putu do uspjeha. Preselila se u SAD kako bi bila bliže majci, a kad je i sama postala majka počela je razmišljati o vlastitom brendu prirodne kozmetike koji bi ju na neki način povezao s njenim francuskim podrijetlom. “Za mene je zbilja imalo smisla stvoriti brend koji će biti siguran za mog sina”, kaže o svom brendu koji se ponosi prirodnim sastojcima. “Jako sam ponosna što sam Francuskinja pa mi je bilo vrlo važno i da je brend stvoren u Francuskoj, ali i da nosi tajne francuske ljepote o kojima me prijatelji i obitelj često ispituju.” Osim toga bilo joj je važno da je brend cjenovno pristupačan jer, kaže, ona ne dolazi iz bogate obitelji, a prvenstveno joj je bilo važno raditi proizvode koje si i njena obitelj može priuštiti.

Brend me koštao puno toga. Mog braka primjerice. Nije lako sve to držati zajedno dok pokušavate ostvariti svoje snove

“Sve se posložilo kad sam upoznala prijateljicu i suradnicu Helene Marceau, bivšu zaposlenicu L’Oreala koja zna sve o tom poslu. Zapravo, ja sam došla s idejom, a ona mi je pomogla sve realizirati. Za mene je to zaista poseban brend i ulažem puno vremena i truda u njega. Koštao me puno toga, mog braka primjerice. Nije lako sve to držati zajedno dok pokušavate ostvariti svoje snove, a morate shvatiti i da neke stvari ne dolaze lako i za njih se treba boriti. No, nekad u bitci i izgubimo.”

Mademoiselle Provence je danas dostupan u Francuskoj, Italiji, SAD-u, Hrvatskoj i Kini, ali ondje samo online jer bi u protivnom proizvode trebali testirati na životinjama čemu se Chloe izrazito protivi.

BEAUTY NAVIKE PRAVE FRANCUSKINJE

Chloe za sebe kaže da je ovisnica o beauty proizvodima, no, poput prave Francuskinje, rijetko se šminka. “Ulažem sav novac u to da mi koža prirodno lijepo izgleda. Za lice obožavam koristiti dnevnu kremu Essentials Energy i noćnu Beauty Sleeping masku s potpisom Shiseida. Koristim i masku za usne La Neige, a kožu čistim s Bioderma micelarnom vodom i njihovom pjenicom koja ide uz to. Za tijelo, naravno, koristim Mademoiselle Provence. Od kremastih gelova za tuširanje s bademom i narančom koji su posebno kreirani za osjetljivu kožu do dnevnog balzama s ružom i božurom. Ako zaboravim nanijeti kremu postanem krokodil, koža mi je jako suha. Kad se šminkam opet vjerujem Shiseidu i Charlotte Tilbury. Ruževi su im sjajni. Dugo traju i bogatog su pigmenta.”

Ovisnica sam o beauty proizvodima. Ulažem sav novac u to da mi koža prirodno lijepo izgleda

Tijekom vrućih ljetnih dana svojoj rutini dodaje La Roche-Posay kremu sa zaštitnim faktorom 50 jer, kako kaže, snagu sunca nikad ne treba podcijeniti. “Osim toga, jednom tjedno stavim masku kako bih dodatno hidratizirala kožu.”

Kad je pak odmor u pitanju, Chloe najradije bira jug Francuske odnosno Provansu. “To je moja regija i obožavam ići tamo. Tamo su sva moja sjećanja iz djetinjstva. To je mjesto gdje su priroda, sunce, prijatelji i obitelj sve što vam treba da biste bili sretni. To je mjesto gdje se budite sa suncem i sve radite polako. Tamo ponovno skupim energiju, povjerenje i gdje se uvijek osjećam najbolje u svojoj koži.” Otkrila nam je da joj se dopala i Hrvatska koju je prošli tjedan posjetila prvi put kako bi ovdje predstavila svoj brend koji je sada ekskluzivno dostupan u parfumerijama Douglas. “Zagreb je zbilja energičan glavni grad, a Split je predivan. Imala sam jedno slobodno poslijepodne za uživanje na plaži u Splitu i sve što mogu reći jest da mi je jasno zašto imate sve više i više turista svake godine. Vaša zemlja zbilja skriva dragulje.”

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba