Nekad je nužno odabrati stranu
DIZAJN

Vukovarsko pivo ima novi dizajn i suradnju s unikatnim brendom streetwear odjeće Sugar Ants

FOTO: PR

Vučedolska golubica osvanula je na novoj, manjoj ambalaži, ali i ruksaku s potpisom domaćeg streetwear brenda Sugar Ants

Ljubitelji piva, ali i dobrog dizajna, ovih su dana još jednom došli na svoje. Tvrtka K Pivovari, u čijem se vlasništvu nalazi Vukovarska mikropivovara, predstavila je novo, manje pakiranje Vukovarskog piva u 0,33 nepovratnoj boci. Pivo s grada na Dunavu sada se može pronaći u manjoj boci prepoznatljivog izgleda sa zlatnim čepom koji nosi obilježje Vučedolske golubice. Kako se Vukovarsko pivo već godinama radi po istom, originalnom receptu, svakog će ljubitelja piva oduševiti balansirani okusi hmelja i slada.

“Nakon otvaranja proizvodnje u Vukovaru, modernizacije proizvodnje i povećanja proizvodnih kapaciteta, želimo nastaviti sa širenjem portfolia, ali i ulaganjem u lokalnu zajednicu. Vukovarsko pivo je jedinstveno zbog njegovog okusa i priče koja nosi sjećanja na grad Vukovar. Kao tim, jako smo uzbuđeni što ćemo i dalje nastaviti raditi na popularizaciji ovog, ali i svih ostalih brendova tvrtke K Pivovari”, rekao je Leon Šarić, novi direktor tvrtke K Pivovari.

Suradnja s lokalnim brendom o kojoj se već priča

Povodom lansiranja novog pakiranja, ostvarena je i suradnja s lokalnim, unikatnim brendom streetwear odjeće Sugar Ants, čiji su kreativci za ovu prigodu dizajnirali ruksake s prepoznatljivim simbolima Vukovara i Vukovarskog piva. Ovaj brend posebnu pozornost stavlja na promicanje sloboda i ekološku osviještenost, a raznim motivima šalje snažne poruke. Ime su dobili po ‘šećernim mravima’, kukcima koji rade timski, daju svima šansu i svrhu te nikad ne odustaju.

Tim smo povodom kratko razgovarale sa Zvonimirom Šarićem iz Sugar Antsa, koji stoji iza dizajna ruksaka. Na pitanje o tome kako je došlo do ove zanimljive suradnje, spremno odgovara: “Kontaktirali su nas zato što im se svidio naš vizualni identitet, dizajn i činjenica da smo mali lokalni brend koji se vodi kreativnim rješenjima na pomalo dosadnoj modnoj sceni. Sugar Ants kroz svoje kolekcije i kampanje priča o pravima životinja, mentalnom zdravlju, ekološkim problemima i pitanjima koja nisu uobičajena u ovoj industriji.”

Prve reakcije mahom su jako pozitivne

Pitamo ga da nam kratko ispriča i nešto o tijeku kreativnog procesa, je li odmah znao u kojem smjeru želi ići. “Odmah nam je na um pala Golubica kao simbol grada Vukovara. Odlučili smo je obogatiti malo šarenijim i toplijim bojama koje se i inače nalaze na zastavi i grbu grada Vukovara. Novi vizualni identitet brzo je osmislila naša dizajnerica Diana Mataković”, pojašanjava nam. Konačno, pitamo ga i jesu li do njega došle i kakve prve povratne informacije. “Prve reakcije su zaista pozitivne. Većina je oduševljana s ruksacima na kojima je novi vizualni identite Golubice”, zaključuje Šarić.

Vukovarsko pivo je, inače, svijetlo, nepasterizirano i filtrirano pivo proizvedeno od pomno odabranih sastojaka, bez aditiva, ali s mnogo ponosa koje se među prvima u Hvatskoj istaknulo kao pivo male proizvodnje. Od 2019. godine, Vukovarsko je nacionalno prisutan brand i dostupan je diljem Hrvatske putem svih prodajnih kanala.

Sadržaj nastao u suradnji s brendom K Pivovari