Hrvatski brend

Upoznajte Hook&Cook, hrvatski gastro brend koji njeguje istarsku ribarsku tradiciju

FOTO: Privatni album

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja, igračaka i hrane, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.

Ime brenda: Hook&Cook

Brend je pokrenut: 2016. Izrastao je iz duge istarske ribarske tradicije od strane mladih entuzijasta i vizionara koji ljudima žele približiti održivu morsku hranu. Jednostavno rečeno, ovo je brend koji spaja njihovu ljubav prema moru, dobroj hrani i dobroj glazbi.

Privatni album

Brend se bavi: street foodom. Mi lovimo ribu i surađujemo s ostalim ribarima te istu pripremamo na našim festivalima i u našem restoranu na kreativan i zanimljiv način. To nije brza i jeftina hrana, već fuzija modernog i tradicionalnog kroz održivi riblji gastro koncept. Rijetko ćete kod nas naići na pašte s plodovima mora, rižoto i brudet , ali možete svakako doći na tuna burger, tacose, riblji ramen, wrapove, tortilje s kozicama, fritto misto i slično.

Iza brenda stoji: Iza brenda stoje Siniša Pavlović po zanimanju ribar i pustolov, inicijator i pokretač cijele priče. Pridružio mu se dugogodišnji prijatelj Marko Domgjoni, prirodoslovac i marketingaš, koji mu je pomogao oko vizualnog identiteta i marketinga. Cijelu priču je zaokružio Josip Urti, podvodni ribolovac i ugostitelj, koji je pridonio razvoju Hook & Cook restorana u gradu Puli.

Marko Domgioni i Siniša Pavlović pripremaju ribu za festivalska jela s Davidom Skokom

Pokrenuli su ga jer: dugogodišnja tradicija ribarskih fešti i festivala dosta se promijenila i obogatila manje kvalitetnom ponudom hrane i zabave za mlade. Razmišljali su kako bi mogli doprinijeti tome i razviti nešto što bi bio spoj moderne i urbane ribarske fešte. Tako je nastao festival gdje ljudi jelo mogu povezati s onima koji ga pripravljaju i pružaju kroz ugodnu atmosferu i dobru zabavu. Sam restoran i ponuda u njemu su se savršeno nadovezali na njihov inicijalni koncept.

Privatni album

Gdje ih pronaći: S obzirom na cjelokupnu situaciju s COVID-19, ove godine su se više posvetili malim eventima i pop-upovima gdje će se moći kušati neke od delicija te osjetiti dio atmosfere koju pružaju na svojim festivalima. Od 23. do 26.7. 2020. možete ih pronaći u Aart Parku Zagreb gdje će gostovati sa svojim resident chefom Oliverom Mijićem. Pripremat će najpoznatija jela s njegovim potpisom i s njihovih festivala – tacose. Također, svi koji se nađu u Puli ovo ljeto, mogu ih posjetiti u restoranu i omastiti brk s ribljim specijalitetima koje tamo pripremaju.

Privatni album

Cijene proizvoda kreću se: Cijene variraju ovisno o sezonskom ulovu ribe, ali generalno od nekih 55 do 100 kuna.

Nove stvari u ponudi možete očekivati: Vizualno inspirirani obalama Atlantika te starim proizvodnim procesima hrvatskog primorja spremaju nešto novo. Ne žele puno otkriti, ali svakako žele da znate da ima veze s njihovim najboljim i najfinijim jadranskim srdelama.

Možete ih pratiti: Na Facebooku, Instagramu, a imaju i novi web.