SUPER ŽENE

Udruga WOW, koja okuplja najveće vinske entuzijastice u Hrvatskoj, proslavila je 7. rođendan

FOTO: Rene Karaman

Udruga djeluje već sedam godina, redovito organiziraju razna okupljanja, Pink Wine Day, a već dvije godine osnivačica udruge Sanja Muzaferija organizira i svoj Wine&Design projekt

Finale akcije Što žene žele koju već sedmu godinu za redom uspješno organizira udruga WOW, održan je 15. lipnja u renomiranom zagrebačkom restoranu Balon. Taj je izbor WOW vina zamišljen kao svojevrstan „ženski“ izbor vrhunskih domaćih vina kušanih u prethodnoj godini.

Pobjednička se vina biraju u nekoliko razina i to u 5 kategorija: pjenušci, bijela, ružičasta, crvena i slatka vina. U akciji priliku ima glasovati 150 redovnih članica udruge WOW i četiristotinjak WOW simpatizerki koje elektroničkom poštom šalju svoj izbor, a odvija se prema autorskoj listi sommeliera.

U zadnjoj fazi izbora na slijepom kušanju u vinoteci Borstein ocjenjivao je tročlani žiri; vinarka Marija Mrgudić, dopredsjednica WOW Margita Belušić Gobić i sommelierka Maja Kuzmanović. Pobjednik koji će pak osvojiti finalnu nagradu, WOW Grand Prix, bit će proglašen sredinom studenog na dodjeli Vinartovih godišnjih nagrada.

Pink Wine Day i Wine & Design

wow

Na skupštini, proslavi rođendana i objavi nagrada odražno je i drugo izdanje projekta Wine & Design. To je projekt/koncept čije je stvaranje dugo trajalo u glavi autorice i osnivačice Udruge WOW i festivala PINK DAY, Sanje Muzaferije, ali se u posljednje vrijeme odvija brzo i uvijek je vrlo zanimljivo.

Novinarka s backgroundom u kazališnom, filmskom, modnom i dizajnerskom, kao i lifestyle novinarstvu, dizajnom se bavila kroz razne medije, a pozabavila se njime i u svojem bestselleru „Sretni stanovi: Stil, stav i 20 priča o ljudima i prostoru“. Modom se bavila radeći 9 godina u redakciji Cosmopolitan i Playboy te Gala Style (2 godine, glavna urednica). I danas je aktivna u medijima, a kako je već sedam godina na čelu uspješne vinske udruge WOW, spoj dizajna i vina bio je neminovan.

wow

Ovoga puta u sklopu koncepta ostvarena je suradnja s hrvatskom modnom platformom Klodier koja se ponovno nametnula se i kroz vinski i kroz modni princip. Klodier je jedinstvena modna E-commerce platforma koja na jednom mjestu okuplja fizičke butike, modne ateljee i izložbene prostore ponajprije domaćih dizajnera. Riječ je dakle, i ovdje o okupljanju, kao što je to već stalno načelo WOW-a koje okuplja i spaja žene na vinskoj sceni.

Suradnja s Klodierom

wow

Autorica projekta i vlasnica koncepta Klodier je Vera Korak, kćer poznatog vinara Velimira Koraka, pa se ovdje igra moda-design-vino uistinu preklapaju na više načina. Dok WOW već sedam godina okuplja žene koje se profesionalno ili iz ljubavi bave vinom, Klodier okuplja vrhušku domaćih dizajnera.

“Cilj WOW platforme je umrežiti što više žena iz vinske priče, a cilj inovativne platforme Klodier je spojiti modu i tehnologiju i fizičko s digitalnim te svima predstaviti, uz poznate i slavne, i one najskrivenije, autentične dizajnere i butike za koje se ponekad ni ne zna da postoje. Kupcima nudi unikatne i autentične komade kao i manje serije koji se ne mogu pronaći nigdje drugdje”, ispričale su Muzaferija i Korak.