Nekad je nužno odabrati stranu
NOVO MJESTO

U Zagrebu je otvoren Selectedd 2. Prvi smo posjetili ovu adresu ljubitelja skandi detalja za dom

Vlasnica Nives Borko ispričala nam je sve o nastvaku ove lijepe priče koja je započela u Preradovićevoj

FOTO: Sandro Lendler

Vlasnica Nives Borko ispričala nam je sve o nastavku ove lijepe priče koja je započela u Preradovićevoj, njezinim prvim Selectedd dućanom u Zagrebu

Prije točno dvije godine Nives Borko u Preradovićevoj 32 otvorila je zbilja divan concept store naziva Selectedd koji smo vam na Super1 predstavili ovdje. U pitanju je nimalo pretenciozna oaza s naglaskom na produkt dizajn i detalje za dom s omiljenim skandi štihom. Vrlo brzo Selectedd je postao omiljena adresa na karti kreativaca, ljubitelja lijepih stvari, ali i naravno, dizajna. No, čini se kako je stigao trenutak da ova priča dobije i svoj logični nastavak, i to u formatu drugog Selectedd showrooma u Zagrebu. To se i dogodilo, pa tako od danas možete ušetati u Selectedd 2 u Ratkajevom prolazu 10 gdje smo ekskluzivno posjetili Nives koja nam je otkrila više detalja.

Prvo je ugledala prostor, a onda se rodila ideja

Sandro Lendler

“Moram priznati da me privukla divna lokacija Ratkajevog prolaza, koji ima taj neki nordijski duh. Zapravo sam najprije ugledala prostor, a tek onda počela razmišljati o mogućnosti drugog Selectedda i njegovom konceptu. Uopće nisam bila u potrazi za prostorom za drugu trgovinu, već je proces bio obrnut. Iz razgovora s ljudima, koji gravitiraju tom dijelu grada, potvrdilo se da kvartu nedostaje upravo takav koncept koji će biti jedinstveni spoj galerije, knjižare i design storea – a ja doista uživam u samom procesu osmišljavanja i pokretanja ambijenata koji će svojom energijom i atmosferom privlačiti ljude na dolazak, i kojem će se uvijek rado vraćati nakon što ga prvi put posjete. Jer ljude ne privlače samo proizvodi – već cijeli setup: to na koji način su predmeti postavljeni u prostoru, kakva je rasvjeta, glazba, mirisi, kako ih dočekamo i s njima komuniciramo. Naravno, treba i pogoditi pravi omjer odabranih predmeta u određenom prostoru. Spoj svega toga u konačnici čini jedinstveni Selectedd stil” otkrila nam je vlasnica, inače žena koja je nakon deset godina u odnosima s javnošću odlučila pokrenuti nešto drugačije te svoju ljubav prema lijepim stvarima pretvoriti u stvarnost i podijeliti je s drugima.

Preradovićeva VS Ratkajev prolaz

Nives Borko
Sandro Lendler

Na pitanje što možemo očekivati od druge Selectedd adrese, Nives govori kako je ona prostorno manja od onog u Preradovićevoj, pa onda i ponuda nešto probranija. No, govori kako ostaju vjerni ponudi skandinavskih brendova, ali uvode i neke japanske.

“Od brendova koje već imamo u webshopu i u trgovini u Preradovićevoj, tu su danski brendovi Frama, Moebe, potom švedski Sjöstrand i Transparent, pa australski Huskee, britanski Ilex Studio te pomno odabrani izbor knjiga vrhunskih izdavača poput Phaidona i Gestaltena na temu arhitekture, dizajna, interijera, putovanja, gastronomije i slow lifestylea, kao i prošireni izbor časopisa koji pokrivaju navedene teme. Uz već izvrsno primljene časopise, koji imaju svoju stalnu publiku poput Kinfolka, Cereala, New Era magazina, Ark Journala, Drifta i Milk Decorationa, proširujemo izbor časopisa te ćemo držati Milk Magazine, OpenHouse, Storied, Handverk te u budućnosti i Apartamento, Antother i mnoštvo drugih” podsjeća te dodaje kako selekciju novih brendova čini pak velik izbor printeva crteža Ronana Bouroulleca i Nathalie du Pasquer, koji se mogu kupiti s okvirom ili bez, potom skandinavski brendovi New Works i Stuff Design, Humdakin, ali i nekoliko japanskih brendova kao što su Hibi, Traveler’s Notebook, časopis Storied koji se bavi japanskom kulturom kroz pregled gradova te korejski brend Slow Pharmacy.

Ponudu uglavnom čine strani brendovi, ali postoje i iznimke

Sandro Lendler

Do kraja godine, otkriva, pripremaju i još nekoliko iznenađenja po pitanju novih brendova. Ne žele ih odmah sve otkriti, ali skreće pažnju kako recimo među prvima u Europi imaju u ponudi knjigu Kinfolk Travel, a tu su i genijalni vodiči za ljubitelje dizajna: Travel Colours i Pettite Passport te španjolski brand za putni assessor – Ostrichpillow. Dodaje i kako uglavnom drže strane brendove, no na tom polju su napravili iznimku te ostvarili suradnju s vrhunskim hrvatskim keramičarkama Natašom Ninić i Martinom Franić iz Pepela.

Kupci se vežu uz atmosferu, dobar feeling u trgovini, ali i uz ljude

Sandro Lendler

Kažem Nives i da me nimalo ne čudi odabir ove adrese u tzv. design districtu. Upravo je to, govori, posebnost ove lokacije jer vjeruje da će njihov Selectedd izlog zainteresirati prolaznike. Naime, u Preradovićevoj su uvučeni u šarmantno dvorište pa ljudi moraju doći ciljano, a u Ratkajevom prolazu je situacija ipak malo drugačija.

“Kupci se vežu uz atmosferu, dobar feeling u trgovini, ali i uz ljude. Radi toga volim posebne i male trgovine i, premda sam u posao krenula s webshopom, to je zapravo ono što nedostaje internetskoj kupovini. Ne vidi se reakcija ljudi i nema osobnog pristupa. Iz iskustva Preradovićeve znamo da energija i atmosfera privlače ljude na ponovni dolazak, a predmeti koje nudimo po svojoj su estetici, funkciji i dizajnu beskompromisne kvalitete. Svu ponudu povezuju proizvodi prirodnih materijala, održivosti u pristupu i jednostavnost dizajna. Nadamo se da će se atmosfera i ponuda u Ratkajevom svidjeti našim sadašnjim i budućim kupcima” poručuje, a ja paralelno doznajem i kako je uređenje prostora radila isključivo ona sama, od boja zidova do posljednjeg detalja, doduše, osim poda koji je bio zadan i nije se mogao mijenjati.

A tko je uređivao prostor?

Sandro Lendler

Kaže mi kako naprosto uživa u procesu osmišljavanja i pokretanja ambijenata koji će svojom energijom privlačiti ljude na ulazak. Naime, Nives je po struci povjesničarka umjetnosti, a ne dizajnerica interijera, pa joj je drago kad sklad prostora pohvale arhitekti i dizajneri, i pitaju je koga je za to angažirala.

Što se pak tiče poveznice prvog Selectedd showrooma i sada drugog, Nives objašnjava kako je u novom prostoru željela dobiti prozračniji galerijski feeling gdje je odabrala najtraženije predmete iz Selectedd ponude, kojima su pridružili neke nove premium brendove, dok se predmeti iz oba lokala mogu nabaviti i online. Obje lokacije pak povezuje isti Selectedd odabir funkcionalnih lijepih i inovativnih komada. Obje su lokacije jedinstvene i prava adresa za odabir originalnog poklona, ali i za opremanje doma bezvremenskim predmetima. Treba naglasiti i da je lokal u Preradovićevoj postepeno postao trgovina i nije bio osmišljen tako od prvog trenutka, već je iz ureda najprije postao showroom pa na kraju trgovina, dok je, govori Nives, ovdje u Ratkajevom krenula odmah u smjeru trgovine.

Susjedstvo prepuno dragih, kreativnih ljudi

Sandro Lendler

“Preradovićevu i Ratkajev spajaju i prekrasno susjedstvo koje čine dragi ljudi. Jako mi se sviđa community moment i na jednoj i drugoj lokaciji. U našem dvorištu u Preradovićevoj je foto studio Zelmanović gdje se snimaju modni editorijali i uvijek se nešto događa, zatim je tu radionica Paravan, mali dućan glazbenih nota, pa dva broja dalje naše drage Trike i likovni atelje Nine Atević Murtić. Oko Ratkajevog također imamo divne susjede koji su stari znanci i prijatelji; cvjećarnica i concept trgovina Tvoje, studio Nataše Mihaljčišin, Program, Booksa, Garderoba itd. Jako se radujemo intenzivnijem kvartovskom druženju na novoj lokaciji. Sviđa nam se što kvart postaje sve raznolikiji” dodaje ponosno i uzbuđeno Nives čiji je Selectedd 2 concept store u Ratkajevom prolazu danas službeno otvorio svoja vrata, a možete ga posjetiti od ponedjeljka do petka od 10 do 20 sati i subotom od 10 do 15 sati.

Malo o Selectedd kupcima i njihovim navikama

Sandro Lendler

Za kraj pitam je i kakve su reakcije ljudi i kupaca na sve skupa što putem Selectedda nudi. Ističe kako su svi zapravo divni te da je loših feedbackova od samog početka bilo iznimno malo, odnosno da ih mogu na prste jedne ruke nabrojati. Upravo ta činjenica govori o kvaliteti njihovih proizvoda i ponude, ali i pristupu te dobroj informiranosti kupca prije kupovine. Osim toga, Nives dodaje kako joj je drago što su njihovi kupci jako osviješteni i bitna im je kvaliteta života koja se ogleda u stanovanju, odijevanju, putovanjima ili u literaturi koju čitaju.

Sandro Lendler
Sandro Lendler
Sandro Lendler
Sandro Lendler