BREAKING RULES

Sadržaj omogućava King

U vrhuncu pandemije i kad se sve zatvorilo, Ana je otvorila agenciju za evente. Ide joj odlično

Ana je iskoristila krizu i suprotno svim očekivanjima u srcu pandemije pokrenula agenciju za evente, djelatnost koja tada nije nepostojala

U punom jeku pandemije, kad su se redom zatvarala vrata dućana i ugostiteljskih objekata, otkazivali eventi i koncerti, i kad se na sva zvona najavljivala nova financijska kriza, Ana Ivančić odlučila je da je baš tada savršen trenutak za pokretanje biznisa. I to ne bilo kakvog. U vrijeme kad su se eventi otkazivali, Ana je odlučila otvoriti svoju agenciju za – organizaciju evenata.

Da stvar bude bolja, to je već druga tvrtka koju vodi, a iza nje je bezbroj hrabrih odluka, poput one da napusti odličan posao u Nizozemskoj i upusti se u poduzetništvo u Hrvatskoj. Danas s partnerom Antunom Bauerom i dalje vodi tvrtku za organizaciju i dekoraciju vjenčanja, Cvit Happens, a s kolegicom Ivanom Gaurom otvorila je agenciju za organizaciju evenata Kaleo.

Baš kao što nas King svojom najnovijom kampanjom “BreaKING rules” želi podsjetiti da za velike i male životne stvari nije uvijek potrebno slijediti utabana pravila, već stvarati svoja vlastita i jednostavno uživati u životu, Ana zna da su pravila tu da se krše. Poduzetništvo je, kaže, definitvno bilo njezina najhrabrija odluka u životu.

Korona joj je iskristalizirala planove

Foto: Mirna Marić

Anu smo uspjeli uloviti u rijetkom slobodnom trenutku, baš jutro nakon povratka s kratkog godišnjeg odmora. Ugostila nas je u svom uredu i odmah poslužila sladoledima, valjda još uvijek pod dojmom godišnjeg odmora. Svakako se nismo bunili. Govori nam da je prvi put otišla u Nizozemsku jer je njezin partner Antun tamo studirao. Pronašla je posao u marketinškoj tvrtki koja je u tom trenutku bila startup, no u sljedeće tri godine razvila se u veliku i uspješnu tvrtku.

Prvu godinu radila je iz Amsterdama, zatim se s partnerom vratila u Hrvatsku, a iz tvrtke su željeli da ostane vanjski suradnik. To je i bila sljedeće tri godine, no paralelno je Antunom radila u Cvit happens, studiju kojemu je išlo sve bolje, a u glavi je već neko vrijeme gradila plan za pokretanje svoje tvrtke. Kad je došla korona, iz tvrtke su joj javili da vanjske suradnike stavljaju on hold. Iako joj je bilo predivno raditi s kolegama, shvatila je da je ovo prilika i znak da konačno ide dalje i slijedi svoj san, koji ima još od srednje škole, a to je organizacija evenata.

Otvarate agenciju za evente usred korone? Pa da, nije korona vječna stvar.

Foto: Mirna Marić

Tad je s tadašnjom kolegicom iz Cvita, Ivanom Gaurom, pokrenula agenciju u samom srcu korone. Kaže da su privatne evente u startu prekrižili te da se fokusiraju na poslovne. S obzirom na to da iza sebe ima iskustvo rada u Cvit Happens, već je dobrim dijelom bila u ovoj industriji jer objašnjava nam, kad dekorirate vjenčanja, vrlo brzo se pretvorite i u organizatora cijelog vjenčanja. Kaže da su ona i kolegica Ivana za sad prezadovoljne postignutim i baš dok razgovaramo, Ani zvoni telefon i dobiva novi poslovni upit.

Najhrabrija odluka koju je donijela

Foto: Mirna Marić

“Poduzetništvo je definitivno bila moja najhrabrija odluka. Oduvijek sam sklona izlasku iz komfor zone i testiranju granica. Na primjer, s 19 godina sam otišla živjeti u Njemačku zbog studentske razmjene, a kasnije sam se još jednom vratila tamo. Poslije sam s Antunom otišla živjeti u Nizozemsku. No moram reći da to nije uvijek jednostavno i da je put bio trnovit, a uspjeh nije došao preko noći. To posebno vrijedi u slučaju Cvita, koji smo gradili iz nule i s nula poznanstava u industriji”, govori Ana.

“Sigurno je bilo hrabro i to što sam se počela baviti eventima u doba pandemije, a mogla sam možda izabrati nešto drugo što je u pandemiji cvjetalo, a za što sam imala znanja. No nas dvije smo hrabro odlučile da se ovime želimo baviti i da se nećemo zbog trenutnih okolnosti u svijetu baviti nečim drugim, samo zato što tamo možda ima posla. I to je meni uvijek bila misao vodilja”, govori Ana.

Poduzetništvo je stil života

Foto: Mirna Marić

S obzirom na sve čime se bavi, zanimalo nas je kako se nosi sa stresom. Ana govori da su prve dvije godine poduzetništva bile jako stresne jer je između ostalog bilo i puno financijskog ulaganja za potrebe Cvita. No ističe da im od početka pomažu roditelji, sestre i prijatelji, koji su s njima prošli sve izazove poduzetništva i od početka bili velika podrška. Kaže da bez njih ne bi ostvarili svoj san.

Danas je mnogo lakše. Kaže da poduzetništvo u jednom trenutku postaje stil života. Jednostavno se pomiriš da radiš svaki dan, cijeli dan te da si uvijek zadnja odgovorna osoba. Stresu svakako doprinosi činjenica da se bavi poslom u kojem nema popravaka jer se usluga koju nudi ne može kasnije popraviti.

“Jutros smo se ustali u pet i vjerojatno ćemo raditi do kasno navečer. Sutra opet ustajanje u pet, prekosutra opet… Trudim se da mi kvaliteta poslovnog i privatnog života bude u balansu pa nastojim imati barem jedan slobodan dan u tjednu. To se nekad ne dogodi, ali s druge strane, nekad imamo pauzu po tjedan dana. Ipak je ovo sezonski posao pa prva četiri mjeseca u godini budu nešto lakša, a sezona u prosjeku traje oko devet mjeseci godišnje” govori Ana.

Imaš samo jednu šansu da klijent bude zadovoljan i to je to. Zato je prisutan stres i uvijek će biti.

Tko kaže da ne možeš imati dvije tvrtke odjednom?

Za kraj Anu pitamo za planove za budućnost. Govori nam da je plan ostati u industriji, koja je prekrasna jer kroz posao zapravo cijelo vrijeme svjedoči prekrasnim životnim trenucima drugih ljudi. Objašnjava nam i da je lijepo kad jako dugo radiš na nečemu pa na kraju dođeš na sam event i vidiš rezultate svog truda. To joj je uvijek velika nagrada. Dodaje da se s agencijom svakako planira profilirati kao tvrtka koja se bavi organizacijom velikih evenata, koje uživa organizirati.

Ana je na nas ostavila odličan dojam. S jedne strane upoznali smo mladu poslovnu ženu s velikim ambicijama, a s druge strane nas je oduševila njezina toplina i bezbrižnost. Prije nego ih spremi u zamrzivač, Ana nam za kraj nudi još sladoleda. Kaže da je King Ruby novi okus koji moramo probati, a mi zaključujemo da bi Ana bila savršeno lice trenutne King kampanje, koja nas uči da je ponekad dobro ne slušati okolinu i ustaljena pravila nego ići svojim putem.

Foto: Aleksandar Selak

Iako je godina iza nas, u najmanju ruku, bila drugačija, upravo je King dokazao da svaka promjena ne mora nužno biti loša i da i neočekivane situacije mogu rezultirati najboljim stvarima. Tijekom prošle i ove godine, unatoč pandemiji koja piše svoja pravila, King po prvi puta ima nove sladoledne formate – lansirane su King čašice u kojima se kriju prekrasni deserti, predstavljene su i King čaše koje kriju omiljene King okuse u formi idealnoj za dijeljenje sa najdražim osobama, a nedavno su se King obitelji pridružili i omiljeni maxim(o)alno ukusni i kvalitetni korneti.

Kako bi našoj svakodnevici dodali malo boje i podsjetili da svijet ipak ponekad treba gledati kroz ružičaste naočale, lansiran je i King Ruby – sladoled od posebne vrste čokolade, koja je prirodno ružičasta. Nakon što su najprije prekršili pravilo da na tronu uvijek postoji samo jedan kralj i kraljevsku obitelj proširili drugim članovima te nakon što su lansirali King Ruby štapić i prekršili pravilo da čokolada mora biti ili tamna ili bijela, shvatili su da određena pravila postoje samo zato da bi se kršila. Zato nas iz Kinga pozivaju na #breaKINGrules, uživanje u životu i stvaranje vlastitih pravila!

Sadržaj donosimo u suradnji s King.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba