Nekad je nužno odabrati stranu
Life

U povodu 8 zajedničkih godina Vivre je lansirao kampanju uz popuste do 80 posto

Vivre, najveći online trgovac namještajem, dekoracijama i predmetima za uređenje doma u središnjoj i istočnoj Europi, slavi osmu godišnjicu uspješnog poslovanja, nastavljajući pozitivan rast koji bilježi iz godine u godinu. U proteklih 8 godina Vivre Deco i Vivre Logistics, u 9 država srednje i istočne Europe u kojima kompanija posluje putem svoje internetske trgovine, isporučili su ukupno čak 4,8 milijuna paketa na adrese 800.000 vjernih kupaca te ostvarili prodaju od preko 200 milijuna eura.

U prva četiri mjeseca ove godine u svih 9 zemalja u kojima je Vivre prisutan, a to su uz Hrvatsku i Rumunjsku, Bugarska, Mađarska, Slovačka, Slovenija, Češka, Poljska i Grčka, zabilježen je ukupan rast od 42 posto u odnosu na isto razdoblje 2019. godine. U periodu između siječnja i travnja zabilježeno je tako preko 350.000 narudžbi u Vivreovoj internetskoj trgovini, što je osiguralo prihod od prodaje u visini od 22 milijuna eura.

Uz neprestani rast interesa kupaca za online kupnju, posebno u proteklih mjesec i pol dana tijekom kojih su ljudi većinom bili u kućnoj izolaciji, značajnom rastu doprinijela su i ulaganja Vivre u unapređenja logističko-distribucijskog lanca i operativnog poslovanja u cjelini.

„Neprestano poboljšanje prodajnih rezultata, koje bilježimo u ovih osam godina na tržištu, govore u prilog našoj strategiji ubrzanog rasta i kompletnom fokusu našeg poslovanja na online prodaju. Djelujemo u dinamičnom okruženju te se neprestano prilagođavamo željama i potrebama svojih kupaca. Svakodnevno se trudimo kupcima ponuditi što ugodnije iskustvo online kupnje, nudeći uz velike popuste široku ponudu proizvoda i veću raznolikost asortimana u odnosu na klasične trgovine namještajem te dekoracijama i predmetima za uređenje doma”, izjavila je Monica Cadogan, CEO Vivrea.

Dodala je i da će se u skladu sa željama i potrebama današnjih kupaca, Vivre u budućnosti truditi osigurati još bogatiju ponudu i raznolikiji prodajni asortiman te dodatno ubrzati ionako kratak proces od odabira artikla od strane kupca, obavljanja kupnje te konačno sigurne isporuke na njegovu kućnu adresu. Osim toga, nastavit će se s dodatnim ulaganjima u sve segmente poslovanja, kako bi se i dalje išlo u smjeru brzog i održivog rasta kompanije.

U povodu svog 8. rođendana Vivre lansira posebnu slavljeničku kampanju, kojom želi nagraditi vjernost svojih kupaca. U okviru kampanje hrvatskim kupcima je u periodu od 5. do 13. svibnja na Vivre.hr ponuđeno na tisuće novih proizvoda po cijenama sniženim i do 80 posto. Vivre je ove slavljeničke popuste osigurao na artikle iz kategorija namještaja, kućnog tekstila, dodataka za kuhinje i blagovaonice, dekore, tepihe, predmete za stil života i dr.

Za više detalja o kampanji i popustima posjetite www.vivre.hr.