Sweet Bite novi je domaći brend slatkih teglica. Šnenokle, Schwarzwald i Brownie zvuče jako dobro
Iza njega stoji Zagrepčanka Marijana Buljan, kojoj svesrdno pomaže i njezino troje djece
Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci
Ime brenda: Sweet Bite
Iza brenda stoji: trgovkinja iz Zagreba, Marijana Buljan, a pomaže joj i njezino troje djece, Klea, Mia i Tin. U godini koja je za većinu bila loša, njoj se dogodilo nešto sjajno – pokrenula je posao u kojem uživa s obitelji. Sve je krenulo potpuno slučajno, kad je Marijana jedne noći sanjala bakine šnenokle i prisjetila se koliko ih je kao dijete voljela. Tih se dana u njezinoj kući upravo kuhao i ajvar, pa kad je ostalo viška teglica, Marijana je u njih stavila netom pripremljene šnenokle te ih ukrasila mašnom. Opće oduševljene njezine obitelji i prijatelja kušanim poslužio je kao okidač za ideju u pokretanju posla.
Brend se bavi: kolačima u teglici količine do 400 grama. Dolaze u 13 različitih okusa, kao što su Šnenokle, Schwarzwald, Brownie, Ledeni vjetar, Milka, Oreo, Nutella i drugi.
Brend je pokrenut: u kolovozu 2020.
Pokrenut je jer: su htjeli ponuditi nešto novo, inovativno i prepoznatljivo, a u isto je vrijeme Marijana dobila i ispušni ventil za svoju kreativnost.
Cijene se kreću: 30 kuna po teglici.
Može se razgledati i kupiti: Izravno na lokaciji Jordanovac 5, putem platformi za dostavu Glovo, Wolt, Bolt i Pauza.hr te putem društvenih mreža.