Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

ARHITEKTURA

Sudeći prema nagrađenom radu, novi gradski centar Koprivnice izgledat će baš svjetski. Pogledajte sami

Nagrađeni idejni projekt arhitektonskog studija NFO u Koprivnicu donosi puno zelenila, ali i zona za druženje

Prije nekoliko dana doznali smo kako će izgledati novo središte Koprivnice. Naime, grad je još sredinom ljeta raspisao natječaj kojim traži idejna rješenja za novi dizajn centra, odnosno trga. Od niza pristiglih radova, pobjedničkim je od strane stručnog žirija proglašen onaj zagrebačkog arhitektonskog studija NFO čiji projektni tim čine Maja Bencetić, Frane Dumandžić, Kata Marunica, Nenad Ravnić, Andrea Šandrk, Roko Šarić, Karla Tavić i Filip Vidović.

Povodom prve nagrade na javnom urbanističko-arhitektonskom natječaju za rekonstrukciju Trgova u Koprivnici, NFO se oglasio na svom Facebooku gdje uz niz čestitki stoji i njihovo objašnjenje.

Kako kažu, Trg Zrinski gledan iz zraka djeluje kao zona napetosti i križanja puteva razapeta između ulica/pritoka na istoku i zapadu. Ta napetost prostora stvorila je od glavnog koprivničkog trga tranzitno mjesto – prostor koji više definira protočnost i kretnja, a manje zadržavanje i svakodnevne aktivnosti. Intuitivnim linijama kretanja biciklisti mimo ucrtanih biciklističkih staza dijagonalama ‘sijeku’ trg kako bi što prije došli od jednog do drugog kraja.

“Prihvaćajući protočnost kao neminovnost u funkcioniranju Trga, a biciklističke staze kao svojevrsni koordinatni sustav formiraju se zone zadržavanja između spomenutih staza i perimetra trga. Definirane zone su poput kolaža aktivnosti definiranih mikrolokacijskim specifičnostima, dosadašnjim navikama građana te potencijalom za ostvarivanje nekih novih kolektivnih navika i tradicija. Zone bi trebale biti receptivan prostor koji se prilagođava navikama građana te promjenjivosti vremena i ideja.” objašnjavaju arhitekti svoje motive i finalni prijedlog projekta čija se vrijednost investicije procjenjuje na 10 milijuna kuna s PDV-om.

A kako će izgledati novi koprivnički trg koji građani već dulje vrijeme željno iščekuju, donosimo u nastavku.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
učitavanje...
Više s weba