Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

VIJEST

Slavonski brend namještaja ima editorijal koji potvrđuje identitet njihovog dizajna. Oduševljene smo fotkama

Prošla godina je za slavonski brend namještaja Nunc bila jako uspješna. Sada su snimili prekrasan editorijal

Prije točno godinu dana na najvažnijem svjetskom sajmu namještaja u Kölnu hrvatski brend namještaja Nunc lansirao je dizajnersku kolekciju koju su oblikovali dizajneri mlađe generacije iz Hrvatske, Makedonije te Bosne i Hercegovine pod kreativnim i strateškim vodstvom Nikole Radeljkovića iz kolektiva Numen / For Use.

Pravo osvježenje sajma bili su najčešći komentari posjetitelja. Nuncov tim ohraben pozitivnim kritikama krenuo je u doradu proizvoda koji su u samo godinu dana nagrađeni s ukupno dvanaest nagrada na vodećim regionalnim sajmovima: modularni stol Ala nagrađen je Golden Key nagradom za najbolji proizvod na sajmu namještaja u Beogradu, a Ambienta Ljubljana uvrstila je Ala stol među najboljih pet proizvoda sajma.

Pavel Posavec

Nuncovi dizajneri Studio R:ut i Nataša Njegovanović na Ambienti Zagreb proglašeni su najboljim mladim dizajnerima dok su nagrade Big See Wood 2019. i Big See Product Design 2019 pripale ogledalu Eho, stolici Bolta, divideru za sobu Taraba, barskom stolcu Cot, naslonjaču Ruvo i proizvodu Sfumato. Nuncov tim trenutačno se nalazi na sajmu namještaja u Kölnu gdje im je uručen Archiproducts badge kojeg dobivaju brendovi čiji su proizvodi kvalitetni, izvrsni i inovativni.

Nuncova nova godina i editorijal inspiriran Slavonijom

Pavel Posavec

Kvaliteta, funkcionalnost i identitet brenda Nunc reflektirani su u novom editorijalu koji spaja dizajnerski jezik i kulturu srednjeeuropskog i mediteranskog nasljeđa s primjesama otomanske tradicije i dinarske usmene predaje. Praktični i funkcionalni, suvremeno dizajnirani proizvodi namijenjeni za poslovni prostor, hotelsko-ugostiteljski interijer ili dom, prirodno i nenametljivo stopili su se sa slavonskim nasljeđem: dvorcem Pejačević i perivojem u Našicama, spomen sobom prve hrvatske ženske skladateljice Dore Pejačević, ergelom Ivandvor te tradicionalnom slavonskom kućom u mjestu Gorjani.

Editorijal prate i magične pejzažne fotografije koje oslikavaju slavonski teritorij. Cjelina bilježi svakodnevicu slavonskog nasljeđa, kontrast oblika omekšanih materijala, toplih boja i tekstura te odražava identitet Nuncovog geografskog prirodnog staništa. Fotografije editorijala potpisuje Pavel Posavec, pejzažne fotografije Ankica Ursić-Molnar, a set dizajn _BIRO.

Pavel Posavec
Pavel Posavec
Pavel Posavec

Pavel Posavec
Pavel Posavec
Pavel Posavec

Ankica Ursić-Molnar
Ankica Ursić-Molnar

 

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba