NOVI BREND

Slatko kao cukar naziv je novog brenda svijeća koji u prvi plan stavlja golo tijelo. Saznali smo više

Iza cijele priče stoji Elena Vračarić, studentica iz Dubrovnika

FOTO: Instagram @slatkokaocukar.hr

Slatko kao cukar naziv je novog brenda svijeća, a iza svega stoji jedna studentica iz Dubrovnika

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Ime brenda: Slatko kao cukar jer je to bila moja reakcija na prvu ikada svijeću koju sam napravila. Bila je skroz nesavršena i baš ono početnička, ali meni je bila slatka kao cukar. A još je slađe što gotovo svi proizvodi stoje iza neke (nekima manje, nekima više) poznate dubrovačke riječi.

Iza brenda stoji: Elena Vračarić, 25-godišnja studentica iz Dubrovnika kojoj je ovo ispušni kreativni ventil u svakodnevici koja često ne trpi kreativu. Kada radiš posao koji ti nužno ne dopušta umjetničku slobodu, onda to pokušaš pronaći u hobijima. Poseban je osjećaj kada taj hobi možeš pretvoriti u nešto više.

Brend se bavi: izradom mirisnih svijeća u raznim oblicima i bojama. Ono po čemu je prepoznatljiv su svakako svijeće u raznim oblicima ljudskog tijela, a trenutno sinjorina i gospar uživaju najveću popularnost. Volim se igrati bojama, uzorcima i oblicima – tako da nikada ne mogu sa sigurnošću znati i reći što očekivati sljedeće.

Brend je nastao: prije svega nekoliko mjeseci i to sasvim slučajno. U bespućima interneta sam tako naletjela na inspiraciju i odlučila je prilagoditi svom načinu. Ljudsko tijelo je oduvijek bilo nadahnuće za sve tipove umjetnosti, a sve je počelo od toga da sam napravila nekoliko svijeća za svoju dušu, ne sanjajući da će se one nekome svidjeti (ili da će uopće dobro ispasti) i jednoga dana postati brend.

Stvari se mogu razgledati i kupiti: virtualno na našem Instagram profilu, a uskoro (nadam se) i na web stranici.

Cijene se kreću: od 50 kuna do 70 kuna, ovisno o veličini ili kompleksnosti same izrade.