Dobra djela

omogućava Gillette

S Franom Peterlinom o odbojci, obitelji, volontiranju i pomaganju potrebitima

Ni ne morate posebno pratiti hrvatsku odbojkašku scenu da biste znali tko je Fran Peterlin

Ovaj prezgodni 26-godišnjak iz Zagreba posljednjih devet godina član je hrvatske reprezentacije, igrao je u odbojkaškim klubovima u Švicarskoj, Grčkoj i sada Sloveniji, student je sportskog menadžmenta te jedan od onih velikih ljudi koji su nesebično pomagali potrebitima tijekom pandemije COVID-19.

Fran je, naime, nedavno sudjelovao u divnoj akciji kojom je Gillette donirao 160.000 kn zagrebačkom Crvenom križu za nabavu sanitetskog materijala kako bi osnažili profesionalce koji djeluju onda kada je najpotrebnije, kao i pojedince koji su nesebično pomagali tijekom pandemije COVID-19. Naš talentirani sportaš pomagao je starijima i siromašnijim obiteljima dostavljajući pakete s hranom i higijenskim proizvodima diljem Zagreba.

Osim Frana u dostavljanju pomoći su sudjelovali i drugi članovi njegove obitelji, braća i sestre koji su također mladi sportaši. Postavile smo mu nekoliko pitanja.

  • Od kada si uključen u volonterske projekte?

“Moja obitelj pomaže u svojoj zajednici već dugi niz godina, a roditelji su to prenijeli i na nas djecu. Sudjelujemo kad i koliko možemo, a kad je krenula pandemija znali smo da ćemo se uključiti i pomagati jer bez pojedinaca koji čine mrežu dobrih djela teško da i jedna organizacija može funkcionirati”

  • Je li te bilo strah s obzirom na jako malo informacija koje su bile poznate o virusu Covid-19?

“Normalno da je bilo nepoznanica, ali slušali smo sve preporuke liječnika i Stožera civilne zaštite, pridržavali se higijenskih mjera i mjera socijalne distance i sve je prošlo bez problema. Jednostavno, u takvim trenucima imate cilj, a to je pomaganje i strahovi nestanu kada vidite da ste ljudima olakšali teške životne trenutke.”

  • Kako je izgledao jedan volonterski dan?

“Bili smo uključeni u pripremu paketa s hranom, lijekovima i higijenskim proizvodima za bolesne, starije i siromašnije sugrađane tijekom pandemije, a nažalost dogodio se i potres pa smo se uključili i u dostavu pomoći pogođenim obiteljima. Bili smo terenu diljem Zagreba i u okolici tako da je dan brzo prošao. Ali, olakšanje i sreća zbog našeg dolaska bili su nam najveća nagrada.”

  • Što bi poručio mladim ljudima koji se žele uključiti u volonterski rad?

“Volontiranje i pomaganje trebaju biti dio života svakoga od nas. Ukoliko niste sigurni na koji način započeti, uvijek je dobro obratiti se organizacijama koje prve reagiraju u kriznim situacijama. Svaki doprinos je značajan i ne treba se ograničiti samo na krizne situacije jer brojni naši sugrađani trebaju svakodnevnu pomoć.”

O akciji i donaciji

Gillette, robna marka koja pripada kompaniji Procter&Gamble, i u doba pandemije COVID-19 ustrajno radi na provođenju mjera podrške onima kojima je to najpotrebnije. Zagrebačkom Crvenom križu Gillette je donirao 160.000 kn za nabavu i opremanje mobilnog centra koji će omogućiti pružanje prve pomoći u ovoj, ali i u mogućim budućim izvanrednim situacijama. Donacija Crvenom križu jedna je u nizu donacija koje Procter&Gamble poduzima u Hrvatskoj ali i diljem svijeta u duhu ključne ideje o davanju primjera koji potiču na činjenje dobrih djela. U doba pandemije koronavirusa to znači pomoć onima koji su u potrebi, ali i onima koji svaki dan pružaju pomoć.

Pomaganje je dio P&G-ove filozofije i sistemskog pristupa. U svakodnevnim ritualima, ali i u trenucima iznenađenja ili nesigurnosti, P&G želi podržati zajednice čiji smo dio, kad god im to zatreba. Covid-19 nije promijenio naše mišljenje ili ciljeve – radimo ono što uvijek radimo tijekom humanitarnih kriza – želimo pomoći ljudima koji su najviše pogođeni te institucijama i ljudima koji ovu pomoć dostavljaju. Ovom donacijom zahvaljujemo djelatnicima Crvenog križa na nesebičnoj reakciji i pomaganju svima u potrebi“, kaže Lana Zanne Latos, generalna direktorica tvrtke Procter&Gamble za Hrvatsku i Sloveniju.

Gillette, čiji se proizvodi nalaze u kupaonicama diljem svijeta, uz ostale napore kompanije, pomaže i zdravstvenim radnicima širom svijeta putem donacija proizvoda i financijske podrške.

Gillette vjeruje da svaku osobu čini zbroj iskustava prikupljenih tijekom života i želi promicati primjere poput Frana Peterlina – heroja svakodnevnog života koji svojim primjerom ne samo da podržava druge, nego i učinkovito kombinira rad sa strašću dajući uvijek 100% od sebe.

Gillette je brend čija je temeljna želja pružiti muškarcima potporu u njihovim osnovnim potrebama – čistoći, higijeni i zdravlju tijekom svakodnevnih rituala. Brijanje, koje je vrhunac jutarnje rutine, često je povezano i s mentalnim i fizičkim blagostanjem jer muškarcima pomaže da svaki dan izgledaju i osjećaju se dobro.

Za više informacija slijedite poveznicu: https://gillette.com/

Sadržaj nastao u suradnji s brandom Gillette

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba