dizajn

Riječki studio Zambelli stoji iza vizualnog identiteta restorana u Dubaiju i Abu Dhabiju. Čule smo se s njima

FOTO: PR

Dobar glas daleko se čuje, a to potvrđuje i recentni projekt te uspjeh riječkog brend dizajn studija Zambelli

Nakon uspješnog brendiranja lanca juice barova Bora Bora iz Kuvajta, riječki studio Zambelli Brand Design ide punom parom dalje. Najnovija stvar u njihovom portfoliju jest vizualni identitet za još jedan ugostiteljski objekt na Bliskom istoku, točnije u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Kako nam otkrivaju, riječ je o rebrandingu dvaju restorana. I dok je jedan smješten u Dubaiju, drugi u Abu Dhabiju, uz svjež izgled brenda koji asocira na oazu i gurmanski odabir hrane, imaju i zajedničko novo ime – Leen’s.

Iako je Leen’s počeo kao street food bistro pod nazivom The Surf Cafe, s vremenom je počeo mijenjati meni i usmjeravati ga više prema gurmanskoj ponudi. Paralelno se odmicao od tzv. koncepta ulične hrane, pa su tako u lokal počeli zalaziti i drugačiji gosti. Iz tog razloga stari ‘surferski’ identitet više nije mogao uspješno prenijeti novo-razvijene vrijednosti, ali i kozmopolitsku filozofiju restorana.

“S obzirom na to da je koncept restorana posve nov u odnosu na tipične vrste ugostiteljskih objekata, razvili smo i novu kategoriju: ležerno-gurmanski restoran, koji odlikuje opuštena atmosfera, slobodan princip odijevanja i hrana s pet zvjezdica”, pojasnila je dizajnerica Anja Zambelli Čolak.

Kada pričamo o logotipu, iz Zambelli studija objašnjavaju da se na prvi pogled uočava slovo S iz novog imena brenda. Međutim, malo duže promatranje otkriva sva slova iz naziva restorana L-E-E-N-S, koja se preklapaju i nestaju u međusobno položenim konturama. Pored slova, razaznaju se i tipični elementi Mediterana i arapskog poluotoka kroz minijaturne ilustracije palmi.

Taj ‘biljni aspekt’ koji podsjeća na pustinjsku oazu (i aludira na gurmansku oazu usred grada) je dodatno pojačan umirujućom zelenom bojom, u čijem se kontrastu našla topla i suptilna ružičasta, koja pak simbolizira željeni osjećaj nježnosti i pažnje u odnosu prema gostima.

Zanimalo me i zašto baš naziv Leen’s. Otkrivaju mi kako je on izveden iz imena vlasnika restorana, Claudia Leendersa, i da su u obzir uzeli činjenicu da se ljudi radije poistovjećuju s drugim ljudima nego s brendovima. Također, Leen’s na engleskom jeziku asocira na riječ lean, odnosno vitkost, što je blisko ciljnoj skupini koja zalazi u ovaj lokal. Isto tako, postoji i geo-lokacijska komponenta, jer je Leen i arapsko žensko ime, koje simbolizira mekoću i blagost.

Za kraj, riječki dizajneri cijeli razgovor zaključuju s objašnjenjem kako su s ovim vizualnim identitetom prije svega željeli zadržati poznatu opuštenu restoransku atmosferu, gdje se bez naručivanja i dress codea može uživati u vrhunskoj hrani.