Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

FORMA

Pronašle smo trening za cijeli gornji dio tijela koji traje samo 6 minuta. Možete ga odraditi bilo gdje

Za ovaj će vam kratki, ali efikasni trening trebati samo par bučica i malo prostora

I dalje redovito pratimo nova online izdanja treninga koji se bez problema mogu odraditi kod kuće, a posebno smo sretne kad naiđemo na one kratke, ali provjereno efikasne. Danas smo se poželjele fokusirati na vježbe za gornji dio tijela (koje žene često zanemaruju) i brzo naišle na AMRAP trening u trajanju od samo šest minuta. Kratica AMRAP (as many rounds as possible), inače, označava trening u kojem se kroz određeni vremenski period nastoji izvesti što veći broj ponavljanja neke vježbe, a kod ovog nas je privukla činjenica što ga možemo odraditi gotovo bilo kad i bilo gdje. Od rekvizita traži tek par bučica, minimalno prostora i, naravno, nešto dobro volje. Cijeli trening provjerite u nastavku.

AMRAP trening za gornji dio tijela

10 x Biceps Curl

10 x Shoulder Press

12 x Overhead Tricep Extension

12 x Plank Shoulder Taps

Krug vježbi se ponavlja što veći broj puta u periodu od šest minuta, pazeći na mogućnost da se sve vježbe svaki put izvode ispravno.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba