DIZAJN

Pomalo bizarno. IKEA zna kako najpopularnija virtualna influencerica provodi dane, a sada znamo i mi

FOTO: IKEA harajuku, wieden+kennedy tokyo

Japanska IKEA, povodom otvorenja svoje nove robne kuće, dala je uvid u život svjetski poznate virtualne influencerice Imme

Nije prvi put da se poznata robna kuća IKEA odlučila za jedan malo pomaknuti, ali opet u skladu s trendovima marketinški trik, točnije promociju. Povodom otvorenja svoje nove robne kuće IKEA Harajuku u Tokiju, angažirali su ni manje ni više nego svjetski poznatu virtualnu influencericu Immu, koju na Instagramu prati preko 250 tisuća ljudi. Nju su tako iz virtualnog svijeta prebacili u onaj stvarni te u novoj robnoj kući kreirali njezin dom kako bi pokazali kako Imma provodi svoje dane u jednom malom stanu. Naravno, naglasak je bio na IKEA rješenjima stanovanja. Tako Immu možemo vidjeti dok kuha i priprema si ručak, vježba jogu u svom dnevnom boravku, obavlja svoju dnevnu beauty rutinu, odmara na kauču uz knjigu, ali i odlazi na spavanje.

Uvid u njezina tri dana života prikazan je na velikom ekranu nove poslovnice kuće IKEA u Japanu, a ujedno se mogao pratiti i live na YouTube kanalu. Naravno, Imma je o tome svemu redovito postala i na svom Instagram profilu te komentirala kako joj se život, kao i svima drugima, dosta promijenio uslijed pandemije koronavirusa. Dodala je i kako je socijalna distanca svojevrsni izazov, ali da je sada usred svega toga pronašla niz rješenja kako da joj njezin dom bude utočište i sretna oaza, a osvrnula se i na važnost kreiranja svog osobnog životnog prostora. Za kraj, piše Designboom, dodala je i kako joj je drago da je mogla segment svoje svakodnevice podijeliti ovako javno.