Kampanja

Palmolive u dm-u pokreće sjajnu akciju, skupljaju novac za obnovu opreme vatrogasaca

Novac se skuplja za obnovu vatrogasne opreme, od početka lipnja do kraja srpnja u dm-u

Colgate Palmolive Adria i Hrvatska vatrogasna taman prije ljeta pokrenuli su edukativnu kampanju ‘Budite i Vi čuvar hrvatskih ljepota’, cilj je podizanje svijesti o opasnostima požara. Kampanju su jučer predstavili tajnik HVZ-a, Mario Starčević i predstavnici Colgate Palmolive Adria.

Pokretanje su potaknuli prošlogodišnji požari koji su napravili priličnu katastrofu na obali. Iako su se vatrogasci tada brzo izborili s požarima, neadekvatna oprema u tome im sigurno nije baš pomagala. Zato je Colgate Palmolive Adria od početka lipnja do kraja srpnja za sve kupljene Palmolive proizvode u dm-u Hrvatskoj vatrogasnoj zajednici odlučio dati dio sredstava za novu opremu.

Prikupljanje sredstava, ali i podizanje svijesti

„Gotovo 80 posto svih požara nastaje kao posljedica čovjekove nepažnje”, rekao je Starčević, i dodao kako se putem ovakvih akcija značajno podiže svijest građana o odgovornom ponašanju i opasnosti od požara. „Sigurni smo kako će edukativne poruke doći do velikog broja kupaca dm-a i na taj način doprinijeti smanjenju broja požara u novoj požarnoj sezoni“, zaključio je.