Novi brend

Otkrijte aDORAble, brend koji predstavlja najzanimljivije okuse iz Hrvatske. Nama se jako svidio

FOTO: Jaka Koren

Pronašle smo novi domaći brend prehrambenih proizvoda i dodataka koji se čini jako zanimljivim

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja, igračaka i hrane, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.

Ime brenda: aDORAble

Tko: Iza brenda aDORAble stoji Daniela Drčec kao glavni idejni pokretač, ali u razvoj brenda je uključena cijela obitelj – sin Josip, kći Dora (po kojoj je brend i dobio ime) i suprug Ivan. Nakon što je dala otkaz u korporaciji, Daniela kreće u svoju novu priču izvan zone komfora. Intenzivnije se počinje baviti turizmom (iznajmljivanjem apartmana) te paralelno razmišlja o kreiranju zdravih i ukusnih proizvoda za svoju obitelj i goste.

Jaka Koren

Što: Brend aDORAble nudi aromatizirane soli, ljute umake, pekmeze i sirupe pripremljene od probranih, lokalnih sastojaka. Većinu sirovina/sastojaka proizvode sami kroz svoj OPG, dok ostale sastojke nabavljaju izravno od certificiranih proizvođača kako bi osigurali kvalitetu i sljedivost od polja do stola, što je posebno važno u organskoj proizvodnji koja je jedna od okosnica njihovog projekta. Posebno žele istaknuti bogatu liniju aromatiziranih soli gdje spajaju vrhunske sastojke – ručno branu, grubu bio kristaličnu morsku sol i oplemenjuju organskim začinskim biljem, samoniklim biljem i šumskim gljivama. Aromatizirane soli aDORAble namijenjene su svim gastroljupcima i onima koji će to tek postati.

Jaka Koren

Kada: aDORAble je nastao prije dvije godine, a širu primjenu je prvo pronašao kao food suvenir za goste njihovih apartmana, dok se za obiteljske potrebe preradom visokokvalitetnih namirnica iz vlastitog uzgoja bave oduvijek. Obitelj im korijene vuče sa sela, oduvijek su okruženi zemljom te znaju cijeniti trud i rad koji je potreban da se nešto uzgoji s ciljem kvalitete, a ne kvantitete. Naglasak u komunikaciji brenda je prvenstveno na korištenju sastojaka koji imaju priču, koji su lokalnog porijekla i koji su obrađeni na najmanje invazivan način.

Zašto: Ideja vodilja nedavnog rebrandinga bila je spojiti kvalitetan, ručno rađen proizvod s dobrom pričom i pakiranjem jer je na tržištu to često odvojeno. To je visok cilj za malog proizvođača, ali odlučili su slijediti svoju strast i nastaviti s razvojem brenda. Nadalje, poprilično je zahtjevno pratiti regulatornu i marketinšku tržišnu dinamiku, tako da je prilagodba stalno u tijeku, a pritom također kontinuirano osluškuju svoje kupce i prilagođavaju svoju paletu proizvoda i njihovim željama i sugestijama. Cilj im je pokrenuti različite projekte s chefovima i turističkim zajednicama. Posebno su ponosni na suradnju s Nastasjom Chiarom Petrić s bloga Chiarin tanjurić koja je kreirala preporuku primjene za aromatizirane soli aDORAble. Uvjereni su da će njezine smjernice približiti aromatizirane soli kupcima te ih potaknuti na eksperimentiranje s okusima. Nastoje postati prepoznatljiv brend koji predstavlja najbolje okuse iz Hrvatske uz zanimljivu priču i atraktivnu ambalažu, kako u zemlji tako i inozemstvu.

Jaka Koren

aDORAble možete razgledati i kupiti: Proizvodi aDORAble mogu se razgledati na Instagramu, odnosno na Facebook stranici, a kupiti ih se može u nekoliko dućana zdrave hrane ili direktnim kontaktom s proizvođačima (dostava na području Zagreba, slanje kurirskom službom izvan Zagreba). Radi se i na novoj internetskoj stranici, a u planu je pokrenuti i internetsku prodaju.

Jaka Koren