Nekad je nužno odabrati stranu
PUTOPIS

Otišla sam u London na produženi vikend i zapela u živahnom Hackneyju. Evo što je cool za obići

London sam posjetila nekoliko puta, a ovog puta moji su putevi spajali kvartove Brixton i Hackney. Hackney me oduševio pa prvo pišem o njemu

Ovog lipnja sam svoj stari godišnji odmor odlučila provesti na Krku, pa sam brže bolje istražila ima li povoljnih karata za neki brzopotezni europski let. Stan mi je nedaleko riječkog aerodroma i poklopilo se da su u vrijeme kad sam tragala za kartama one za London bile dosta povoljne. Trebalo mi je točno nekoliko sekundi da organiziram put i posjetim svoju prijateljicu Kim koja ondje živi već nekoliko godina. Zapravo se ondje i viđamo, a od zadnjeg posjeta prošlo je već dvije godine.

Uvijek sam jako znatiželjna oko toga što se događa, gdje se brije, koji su kvartovi popularni i kako se u tom trenutku živi ondje. Tko je bolji za provod od onoga tko tamo živi? Ja nisam bila zahtjevna, a ona mi je htjela pokazati neka vruća mjesta na koja i sama često odlazi. Odluka je pala na Hackney, odjeljak na istočnom dijelu Londona koji je danas jako živahan. Kim mi je rekla da je još uvijek malo sirov, ali stvari se mijenjaju iz dana u dan i generalno nije opasan.

Mare Street Market, 117 Mare Street, London E8 4RU

Odlučile smo se za ručak u višenamjenskom kompleksu Mare Street Market koji me oduševio. Volim mjesta na kojima možeš obaviti više stvari odjednom, pogotovo u velikim gradovima. A Mare Street je sve to jer ondje možete piti kavu, možete brunchati do mile volje u objektu koji stalno ima otvorenu kuhinju, zasladiti se u pop-upu Hackney Gelato (slana karamela je odlična), kupiti ploču u trgovini Stranger Than Paradise ili popiti samo kavu. Naravno, navečer ovo mjesto postaje meka za izlaske i funkcionira kao sjajan bar.

U restoranu sam popila najbolji Bloody Mary u životu stoga toplo preporučujem ako ste ljubitelji istog. Cijene su prihvatljive, uzele smo nešto iz brunch ponude što je ostalo i s pićem to platila oko 200 kuna.

Behind This Wall, 411 Mare Street, London, E8 1hY

Behind This Wall bar je definitivno raj na zemlji ako ljubite fina alkoholna pića. Ok, ima i hrane, ali o tome nešto kasnije. Osim što se nalazi u podrumu, izgradili su ga i vode ga prijatelji koji dijele isti pristup dizajnu, glazbi i naravno, piću. Kao prvo, svaki dan od 18 do 20 imaju happy hour. Mi ga nismo ulovile pa ne znam točno kako funkcionira, ali možda je i bolje da za to nismo znale i ranije. Lista koktela je kratka, ali slatka, a osim pića ondje možete i prizalogajiti kamenice ili neko ozbiljnije jelo kao što su noodlesi koje trenutno možete jesti samo četvrtkom i subotom.

Fora je što imaju neka mala pravila kojih se lijepo držati kada ondje dođete, primjerice da se žene trebaju predstaviti muškarcima, a ne obrnuto ili ona da su konobari odgovori za vas i da ih trebate mudro odabrati. Jako underground mjesto gdje je moje omiljeno piće gin tonic na nekoj potpuno novoj razini.

Night Tales, 14 Bohemia Place, Mare Street, E8 1DU / Hackney Central Station

Ovo mjesto je otvoreno samo ljeti i to samo petkom i subotom, i prvo takvog tipa koje sam posjetila bilo je prije dvije godine negdje u Shoreditchu. Izgleda kao neki mali festival, kakve imamo i tu u Zagrebu. Gomila štandova na kojima možete probati autentične kuhinje, primjerice karipsku, a ako niste za egzotiku tu je pizza s njujorškim potpisom Sons Of Slice. Ovo ljeto London se može pohvaliti visokim temperaturama pa na vama ostaje samo da odaberete s čime ćete se osvježiti. Smrznuti negroni, margarita ili ledeni čaj, bitno je da si osigurate hidrataciju.

Osim navedenih mjesta, ono što sam obišla prošli put bio je klub Oslo, a ono što nisam stigla, a priča se da je posebno iskustvo svakako je bar i restoran Wringer&Mangle koji organizira Bottomless Brunch i navodno bude dosta zabavno. Hackney je nebrušeni dijamant koji će se kroz koju godini još više razviti i baš me zanima što će me idući put dočekati.

Dobre vijesti putuju brzo

Svatko od nas mašta o putovanju na kojem će vidjeti nove krajeve, upoznati novu kulturu i isprobati autohtone delicije, pa čak i šopingirati. Putovanja oplemenjuju živote, donose iskustva, bude emocije i prema svim istraživanjima jedno su od većih veselja. S putovanja se može donijeti mnogo toga što se vrlo lako može pretočiti u trajne uspomene.

Želite li i vi imati baš takve sjajne doživljaje, znamo najbrži način da dođete do njih i otputujete na destinaciju iz svojih snova. Kako? Vrlo lako: plaćajte Addiko Mastercard® karticama i osvojite putovanje po izboru u vrijednosti 30.000 kn i druge vrijedne nagrade. Više o nagradnoj igri Addiko banke saznajte OVDJE.