Event

Održan prvi u nizu evenata „Inspiracije” koji okuplja inspirativne ljude iz različitih područja

Održan prvi u nizu evenata „Inspiracije”

U elegantnom prostoru caffe bara Gymnasium, koji se nalazi u unutrašnjosti Muzeja Mimara, održan je prvi event pod nazivom „Inspiracije” pod pokroviteljstvom partnera Perutnina Ptuj, Skinfinity i Vina Kutjevo. Event je ugostio Damira Sertića, Worldmasterchefa, predsjednika Euro-Toques Hrvatska i brand ambasadora globalne tvrtke Zepter International, Mirelu Ilenić, direktoricu tvrtke Skinfinity i Rosie Kugli, spisateljicu.

Uzvanici su uživali u zanimljivim pričama gostiju, isprobale su se vrhunske delicije pripremljene na licu mjesta od strane vrhunskog kuhara Damira Sertića, testirala se prva hrvatska ekskluzivna kozmetika Skinfinity i zabavljalo uz inspirativne poruke i priče književnice Rosi Kugli.

Damir Sertić World MasterChef, kuhar o kojem se malo zna u Hrvatskoj, a u svijetu postiže značajne rezultate što kao mentor svoga tima, a što kao pojedinac. Prvi je hrvatski kuhar koji je osvojio titulu kuhara umjetnika za 2018.godinu. Osim što se natječe, međunarodni je sudac na svjetskim natjecanjima. U razgovoru nam je, među ostalim, otkrio malu ekskluzivu – na natjecanju za Veliku nagradu Monte Carla, kuhat će za Philipa Zeptera i Kneza Alberta od Monaka.

Osim Damira Sertića na eventu „Inspiracije“ su prisustvovale još dvije inspirativne gošće. Rosie Kugli – spisateljica koja vjeruje u sebe, ali i u snagu pisane riječi. Autorica je prvog hrvatskog antiljubavnog romana pod nazivom „Moderna bajka“ koji je bio predstavljen na eventu.

Posebno je ponosna na ciklus knjiga za mlade u kojima progovara o temama u kojima se otkriva problematika mladih poput droge, alkohola i nasilja. Njezina knjiga „Nisam ti rekla…“ uključena je u provedbene aktivnosti u okviru Akcijskog plana suzbijanja štetne uporabe alkohola u gradu Zagrebu i Akcijskog plana grada Zagreba za prevenciju i suzbijanje zlouporabe droga te drugih oblika ovisnosti.

Posebno smo ponosni što su „Inspiracije” ugostile Mirelu Ilenić , direktoricu tvrtke Skinfinity koja je predstavila priču o inovativnom hrvatskom brendu kozmetike. Radi se o proizvodima koji su se svojom kvalitetom i dizajnom pozicionirali na tržište kao ultimativni izbor svih kojima je stalo do vlastite njege.

Glavna obilježja ovog brenda su prirodni sastojci i inovativni pristup koji su spojeni u jedinstveni koncept. U manje od godinu dana prisutnosti na tržištu razvijena je mreža distribucije za ljekarne diljem Hrvatske, a posebno se ističe mogućnost isprobavanja i kupnje unutar jedinstvenog boutique koncepta u središtu Zagreba.

Organizaciju zanimljivog događaja pokrenula je Anita Vukušic Crevar osnivačica Sport Educe, organizatorica niza kreativnih, inovativnih događanja iz različitih područja. Njezin put započeo je organizacijom raznih sportskih događanja i natjecanja za djecu od vrtićke dobi pa nadalje, čime se još i danas bavi, pa sve do organizacije raznih poslovnih i zabavnih evenata.

“Inspiracije” su me potaknule na organizaciju društvenog događanja koji okuplja inspirativne ljude iz različitih područja koji su voljni podijeliti svoju viziju, inspiraciju, ideju i uspjeh odabranoj publici, jer u današnjem ubrzanom stilu života, “networking” je prioritet, a ujedno i dodatna prilika. Sretna sam što sam uspjela početnu ideju pretvoriti u događaj uz poslovne suradnike Natašu Bagić dugogodišnju beauty managericu i PR konzultanticu i Janu Fabijanić pjevačicu, voditeljicu, beauty expert managericu, koja je ujedno i moderatorica događanja.