VIJEST

Nova reklama za Gillette je dobra, ali je umjesto slanja važne lekcije postigla negativan efekt

FOTO: Screenshot

Nova reklama za Gillette objavljena je ovaj tjedan, a već ima gotovo 10 milijuna pregleda i niz negativnih reakcija muškaraca na Twitteru

Gillette je predstavio reklamu u kojoj u manje od dvije minute vidimo slučajeve diskriminacije žena na poslu, ulici i u medijima, svađu i tučnjavu između muškaraca, i na kraju, pitanje je li to najbolje što muškarac može biti?

Odgovor je, naravno, ne, pa u drugom dijelu reklame vidimo ohrabrivanje da se seksualno uznemiravanje zaustavi, da se žene prestanu objektivizirati i da se prestanu koristiti stari izgovori za rodnu diskriminaciju. I do kraja reklame, muškarci se doista suprotstavljaju navedenim problemima, uče svoje prijatelje da se ne okreću za ženama na ulici, a kćerke da vjeruju u sebe i budu snažne.

JAKA PORUKA KOJA JE POSTIGLA KONTRAEFEKT

Reklama je dobra i zaista šalje snažnu poruku, no izazvala je neočekivane reakcija kod muške publike. TV voditelj Piers Morgan napisao je na Twitteru da je reklama jadna i da je to direktna posljedica radikalnih feminista koji vode rat protiv muževnosti, a napisao je i cijelu kolumnu o tome za Daily Mail.

Drugi komentari kritizirali su činjenicu da je reklama tu da bi isključivo izazvala emocije, no da Proctor&Gamble nemaju pravu namjeru utkati te vrijednosti u tvrtku. Neki su pak pisali da je u njoj prikazano kao da je biti muškarac bolest te da je groteskno nametati da bi svi muškarci trebali osjećati krivnju zbog slučajeva seksualnog uznemiravanja i zlostavljanja u svijetu.

Paralelno se pojavila i oznaka #BoycottGillette kojom uvrijeđeni muškarci pozivaju na bojkot brenda zbog reklame koja vrijeđa njihovu muževnost, a video je na YouTubeu dobio 207 tisuća lajkovi u usporedbi s 558 tisuća dislajkova.

Svidjela nam se reklama ili ne, Gillette je očito pogodio u srž problema, pokrenuo raspravu i natjerao muškarce da se zamisle, bilo to zbog stvarnih vrijednosti u koje vjeruju ili čistog marketinga.