DRUŠTVENE MREŽE

Ne ostanete li doma, riskirate spoilanje omiljene serije. Provjerile smo u čemu je fora s ovim viralnim plakatima

FOTO: Seine.site

Društvenim se mrežama proširila kampanja studenata koja apelira na važnost pridržavanja mjera izolacije

Neovisno o tome koliko puta dnevno slušamo i čitamo koliko je važno ostajati doma i izlaziti samo u slučaju krajnje nužde, mnogi to još uvijek odlučuju ignorirati. S obzirom na to da u većini zemalja još uvijek nije potpuno zabranjeno napustiti dom, uglavnom se apelira na zdrav razum i solidarnost. No, kako to, očito, nije dovoljno, dvoje se tajlandskih studenata marketinga, koji studiraju u Njemačkoj na Miami Ad Schoolu, dosjetilo jednog kreativnog rješenja.

Osmislili su fiktivnu kampanju streaming platforme Netflix, u kojoj se pomoću billboarda postavljenih na strateškim javnim mjestima otkrivaju ključni raspleti najpopularnijih serija, poput Narcosa, Love Is Blind i Money Heista. Seine Kongruangkit i Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo, autori kampanje, žele poručiti da, ako ne želite riskirati spoilanje omiljene serije, nemojte ni izlaziti iz kuće. Kako se navodi u opisu kampanje, najbolji način zaštite od koronavirusa je taj da se ostane doma, no neki još uvijek misle da je u redu izlaziti van i chillati, ‘spoilajući’ tako živote ostalih. Takvo ponašanje traži i drastične mjere – spoilanje serija.

Svoju su kampanju pokušali prodati i samom Netflixu, koji ih je na kraju odbio, ali preko svojih su Instagram profila poručili kako su svejedno osupnuti pozitivnim reakcijama. “Odlučili smo pomoći tako da radimo ono što znamo najbolje, tako da smišljamo kreativna rješenja”, pojasnio je Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo.