DIZAJN INTERIJERA

Naše stilistice zaslužne su za impresivan set dizajn nove A'marie kampanje. Pogledajte ekskluzivne fotke

Barbara Jazvić i Ana Galić inspiraciju su pronašle u prostorima obiteljske kuće u zagrebačkoj rezidencijalnoj četvrti

FOTO: Senja Vild

Barbara Jazvić i Ana Galić inspiraciju su za proljetnu A’marie kampanju pronašle u prostorima obiteljske kuće u Zagrebu. Evo što su nam otkrile

Dizajnerica Anamarija Brkić, koja stoji iza modnog brenda A’marie predstavila je danas neodoljivu proljetnu kolekciju. Nju, kao i uvijek dosad, prati pomno kreirana kampanja koja nam, prema riječima dizajnerice, ovaj put donosi crtice iz nekog nadolazećeg, mirnijeg vremena, u kojem prevladavaju smiraj i toplina. U fokusu je nježna energija žene koja biva u svojoj staloženosti, ali i ona koja kreira svoje odjevne kombinacije po osjećaju, želi se jednostavno osjećati lijepo i nesputano kroz cijeli dan. Nova kolekcija koju je Brkić nazvala Linda donosi tako Pampas ogrtače od vezenog pamuka, kao i fluidne haljine akcentnih boja i printeva. Kolekcija nije ostala zakinuta ni za jednako lijepe bluze raskošnih volana, autentično pletivo, nove modele hlača, decentni nakit, kao i jedan novitet, A’marie T-shirtice.

Senja Vild

No, kako bi A’marie estetika i nova kolekcija bile prezentirane na najbolji mogući način, Anamariji Brkić su u realizaciji pomogle naše svestrane stilistice Barbara Jazvić i Ana Galić iz Studija ONNE čiji ste rad na Telegramu i Super1 mogli već zapaziti kroz velike, atraktivne shopping vodiče, one za Božić i Valentinovo. Jazvić i Galić, zaslužne su tako i za set dizajn nove A’marie kampanje, a tim povodom otkrile su nam i kako su inspiraciju za nju pronašle u prostorima obiteljske kuće u jednoj zagrebačkoj rezidencijalnoj četvrti. “Svidjele su nam se ondje ravne linije i glatke površine stakla koje pružaju puno svjetlosti, dok nam je kroz stvaralački proces dakako cijela A’marie kolekcija bila nit vodilja, kao i boje, krojevi, printevi” poručuje ovaj profesionalni dvojac koji se scenografijom, set dizajnom, art direkcijom i stiliziranjem bavi već dugi niz godina.

Senja Vild

Nadalje ističu i skreću pažnju kako se u ovom A’marie formatu na jedan poseban način osjeti taj duh moderne 30-ih godina prošlog stoljeća, što im je bio cilj postići, a da svemu pridonosi i puno smeđih površina prostora koje su u kontrastu s prozračnošću. “Cijeli prostor bio je prostran i funkcionalan, što nam je išlo u prilog, a u cijelu priču smo uklopile i proljetno cvijeće koje je upotpunilo cijeli doživljaj, dojam kampanje” poručuju Jazvić i Galić te otkrivaju kako su namještaj i dekorativne artikle odabrale u Zari Home i Lesnini. Iako smo Linda A’marie kampanju objavili na Super1 ovdje, u sklopu članka vam donosimo i ekskluzivne dodatne fotografije sa seta koje još niste imali prilike vidjeti.

Senja Vild

Senja Vild
Senja Vild
Senja Vild
Senja Vild
Senja Vild
Senja Vild
Senja Vild