LJEPOTA

Nakon 17 godina rada za druge pokrenula je hit liniju dermokozmetike. Razgovarali smo s Anitom

Sve osim ambalaže proizvodi se u Zagrebu. Evo u čemu je tajna

FOTO: TMG CREATIVE

Sve osim ambalaže proizvodi se u Zagrebu. Evo u čemu je tajna

Po završetku gimnazije u Splitu, gdje je i odrasla, doselila je u Zagreb te upisala studij ekonomije na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Nakon završenog petogodišnjeg studija radila je razne poslove srodne struci – od voditelja projekata do razvoja modela podrške u upravljanju ljudskim potencijalima, za koje se dodatno educirala na poslijediplomskom studiju. No, nakon 17 godina duge karijere, poželjela je otvoriti vlastitu tvrtku, što je i učinila 2020. godine, četiri mjeseca prije samog lockdowna. Danas je ponosna vlasnica uspješnog hrvatskog brenda clean dermokozmetike Aprive. Razgovarali smo s Anitom Mikulandrom Švajger.

Ljubav prema zdravoj kozmetici

“Glavni razlog zašto sam uopće krenula u proizvodnju vlastite linije kozmetike je taj što sam htjela proizvode koji djeluju, a da pri tome budu pogodni za moju kožu”, prisjeća se Anita koja vjeruje da je kozmetika tu da iz naše kože izvuče maksimum, a da pritom ne ugrožava naše zdravlje.

Kaže da je dugo koristila isključivo organsku kozmetiku. Sviđala joj se jer je zdrava, a ljubav prema takvoj kozmetici proizašla je iz ljubavi prema sebi. Međutim, dodaje, organskom kozmetikom koja ne sadržava aktivne sastojke, nije uspijevala postići onaj dugoročni wow efekt kakav je postizala dermokozmetikom. “Obožavala sam rezultate sjajne, zategnute kože koju pruža ta vrsta proizvoda, ali od njih sam odustala jer bi uvijek u sastavu pronašla neki sastojak koji bi mogao predstavljati rizik po zdravlje”, pojašnjava Anita.

Brend je pokrenut iz vlastite potrebe

APRIVE

Tražila je proizvod koji će imati koncentraciju, moć i snagu aktivnih sastojaka dermokozmetike, biti sjedinjen s prirodnim, ali i formuliran bez sastojaka kao što su parabeni i sintetski mirisi, na koje bi njena koža redovito loše reagirala. Upravo ta frustracija da ne može pronaći odgovarajući kozmetički proizvod, dovela ju je do toga da pokrene vlastiti brend te razvije liniju clean dermokozmetičkih proizvoda.

“Odlučila sam slijediti osjećaj i pokrenuti vlastitu kozmetičku liniju koja će imati clean formule – bez parabena, sintetskih mirisa i boja, alkohola, mineralnih ulja, sulfata, silikona i slično. I najvažnije od svega, liniju koja nije testirana na životinjama i ne sadržava tvari životinjskog podrijetla. Željela sam sjediniti najbolje iz znanosti i prirode te napraviti proizvode koji će dati brz i vidljiv rezultat. Osobito kada je riječ o naprednoj njezi kože, poput njege protiv starenja”, govori Anita.

Vrhunski clean kozmetički proizvodi

Glavni cilj brenda Aprive je ponuditi vrhunske clean, vegan kozmetičke proizvode koji jamče rezultat i to po pristupačnoj cijeni te biti primjer dermokozmetike koja koži pruža više od obične njege. “Ono što Aprive razlikuje od drugih kozmetičkih proizvoda je to što sadržava visoke, učinkovite koncentracije aktivnih sastojaka, a čije je djelovanje znanstveno dokazano. Sastojci koji se koriste, molekularno su prilagođeni da mogu prodrijeti u dublje slojeve kože te tako producirati vidljive rezultate, a formulacije su nekomedogene”, naglašava.

U proizvodima ovog brenda koriste se AHA i BHA kiseline, retinol, vitamin C, ceramidi, hijaluronska kiselina, antioksidansi, peptidi i mnogi drugi aktivni sastojci koji imaju klinički dokazano djelovanje. Linija sadržava 11 proizvoda koji rješavaju problem starenja, akni, mitesera, masne, suhe i dehidrirane kože te hiperpigmentacije. “Brend je namijenjen svima koji dijele filozofiju clean dermokozmetike, a rezultati se najbolje vide na koži koja ima probleme – od tinejdžera koji se bore s prištićima i aknama do osoba srednje i zrele dobi koje žele usporiti starenje kože”, ističe naša sugovornica.

Kvalitetna njega u samo tri koraka

APRIVE

Najčešće korisnice su samosvjesne žene koje znaju što kupuju jer su informirane i educirane. To su obično žene u dobi od 35 do 65 godina koje, kaže Anita, poput nje nemaju vremena stajati ispred ogledala satima mažući sloj po sloj na lice. “Pri tome je velika prednost Aprive kozmetike ta što omogućava jednostavnost i cjelovitost njege u samo tri koraka: čistač – serum – krema. Zato i imamo formule bogate aktivnim sastojcima u adekvatnim koncentracijama, tako da se kvalitetna njega dobije doslovno u dvije, tri minute ispred ogledala”, pojašnjava.

Aprive je pravi hrvatski brend, cjelokupni proces proizvodnje odvija se u Zagrebu, a jedina stvar koja se uvozi je ambalaža. “Okupljamo vrhunske stručnjake, a kao kod svake proizvodnje, prisutno je mnogo faza prije nego proizvod ugleda svjetlo dana. Od osmišljavanja formulacije za rješavanje određenog problema kože, nabavke sirovina, preko testiranja svakog proizvoda i njegovog usklađivanja s najvišim EU standardima, po kojima su svi Aprive proizvodi izrađeni, sve do pripreme i tiskanja ambalaže te samog punjenja i pakiranja”, prepričava Anita.

Retinol je pravi hit

Potpuni hit postigli su s tri najnovija proizvoda s tri različite koncentracije retinola. “Jedan je namijenjen početnicima čija koža još nema razvijene retinolske receptore, drugi iskusnima, a treći onima koji su skroz zakačeni za retinol. Inception 0,3%, Skilled 0,5% i Master 1% pokazuju pravu vještinu izrade formulacija pri kojoj koristimo najnoviju NLC tehnologiju mikroinkapsuliranja retinola – poseban sustav dostave čistog retinola koji jamči najbolji rezultat”, objašnjava.

Navedenom tehnologijom, to jest kontroliranom dostavom retinola u mikrokapsulama, smanjuje se iritacija i suhoća kože koje su uobičajene nuspojave retinola te se sprječava prodor kisika do retinola, kako ne bi došlo do njegove razgradnje. Drugim riječima, postiže se iznimna stabilnost i efikasnost aktivne tvari te se osigurava konzistentna djelotvornost proizvoda. “Uz retinole, naš najprodavaniji proizvod je Vitamin C serum. Sadrži visokih 15 posto vitamina C, feruličnu kiselinu, vitamin E i brojne druge aktivnice koje u sinergiji vidljivo smanjuju bore i djeluju kao esencija za blistav i odmoran ten”, dodaje Anita.

Plan je proširiti prodaju na inozemna tržišta

APRIVE

Na pitanje o tome koji su budući koraci i želje u poslovanju brenda, naša je sugovornica odgovorila: “Budući planovi svakako se baziraju na razvoju novih različitih učinkovitih, tehnološki naprednih dermokozmetičkih proizvoda. Cilj nam je, također, graditi što bolje, osobnije odnose s kupcima, pratiti njihove potrebe te proširiti prodaju na nova inozemna tržišta”. Sve detalje o Aprive dermokozmetičkoj liniji možete pronaći na mrežnoj stranici brenda, na kojoj možete i kupiti proizvode.

Sadržaj nastao u suradnji s brendom Aprive.