NOVO MJESTO

Na Kaptolu je otvorena ekskluzivna beauty adresa. Posjetili smo je i saznali što sve nudi

Pričali smo s vlasnikom TOP 4 parfumerije, Borutom Mihalićem, koji nam je otkrio sve o ideji mjesta, konceptu te novim prestižnim brendovima

Spadate li u zaljubljenike u niche mirise i probrane beauty novitete, onda ste vrlo vjerojatno već dobro upoznati s TOP poslovnicama iza kojih stoji Borut Mihalić. Prva je otvorena prije gotovo 10 godina u Tomićevoj ulici, druga na uglu Praške i Trga bana Josipa Jelačića, treću Splitu, a pop-up store imaju i u Rovinju. Njihova najnovija poslovnica, TOP 4, nalazi se na adresi Kaptol 4, i otvorena je kao rezultat zatvaranja druge, uslijed stradanja zgrade u kojoj se nalazila u potresu, a kasnije i manjem požaru. Bili su, priča nam Borut, prisiljeni iseliti, a kako su im oba zagrebačka poslovna prostora bila blizu jedan drugom pretežno su imali brendove koji se nisu međusobno poklapali.

Potreba za novim prostorom došla je preko noći

Posljedično, gubitkom prostora na Trgu skoro polovica brendova nije se mogla izložiti niti isprobati što je počelo predstavljati pravi izazov u poslovanju.”Potreba za novim poslovnim prostorom zapravo je došla preko noći. Uslijed posljedica potresa i pandemije bilo je iznimno teško pronaći novi poslovni prostor. Početak te 2021., kad gledam s godinu dana odmaka, bio je vrlo neizvjestan i nesiguran, jer s jedne strane imamo brendove u ponudi koje nemamo gdje izložiti, dok s druge strane imamo tim ljudi koji je izgubio svoje radno mjesto na koje može dolaziti. No, svoj tim ljudi s kojim surađujem nisam htio smanjivati, i s ponosom mogu reći da smo zadržali sva radna mjesta”, naglašava.

Nestvarna lokacija u vidu kaptolske kurije iz 17. stoljeća

Na pitanje za komentar lokacije, naš nam sugovornik iskreno odgovara da ju je najlakše opisati kao nestvarnu, budući da se njihov novi poslovni prostor nalazi u predivnoj kaptolskoj kuriji Strezoj iz 1627. godine. Uređenje prostora, doznajemo, potpisuje arhitektonski studio BIRO čiji su projektni tim predvodili Saša Košuta i Mario Peko, u interijeru su i radovi modne dizajnerice Nataše Mihaljčišin, a povijesnom je ambijentu cijeli tim pristupio s puno poštovanja.

“Rijetko kada lokacija u centru grada, daje veliku privatnost, kao ova. Ispred nas vreva koja pokreće Dolac, a iza naših vrata spokoj i mir koji fokusira klijenticu/klijenta na naše proizvode. Moja želja bila je da se genus loci očuva što je više moguće uz suvremeno unutrašnje uređenje prostora, koje ima naklon prema prošlosti i dugoj povijesti te kurije. Također, želio sam da prostor bude donekle asketski suzdržan, prostor u kojem će jedinstveni proizvodi sami pričati priču, ako je želite čuti, naravno”, poručuje.

Zbilja pomno birani parfemski i skincare brendovi

Dodaje kako smatra da su svoji klijentima ovim prostorom omogućili jedan novi doživljaj kupovine – što zbog ponude, što zbog ambijenta. Njihova je nova poslovnica ujedno zamišljena i kao mjesto susreta ljudi koje vole i dijele ljubav prema interesantnim olfaktivnim notama, kao i nadasve zanimljivim kozmetičkim preparatima – kojih ovdje ne manjka. A nestvarna lokacija, kaže nam, tražila je i nestvarnu ponudu; iznimno su ponosni na suradnju s jednim od trenutačno najzanimljivijih nezavisnih francuskih mirisnih brendova Ex Nihilo, s preko 30 njihovih različitih mirisa koje nude.

Nadalje, ostvarili su suradnju i sa Švicarcem Andy Tauerom, jednim od najvažnijih indie noseva, upisali su se i na listu od 24 prodajna mjesta u svijetu za talijanski brand Venti4. Njihovu ponudu, priča nam Borut, obogatila je i kozmetika Tate Harper, vodeći brend zelene ljepote, ali i tehnologije. Tu je brend Voyages Imaginaires, koji se bavi eskapističkim mirisima, inspiriranim imaginarnim, ali možda i stvarnim putovanjima, a potpisuju ih Camille Goutal, nasljednica parfemske kuće Goutal i parfimerka Isabelle Doyen. Uz navedene tu su još i Atelier Materi, brend Fine za njegu tijela, venecijanski brend parfema Gritti, južnokorejski beauty brend Venn, … Kao i cijeli niz favorita iz asortimana koji imaju od ranije, poput Aesopa, Zenologyja, Nishane te Comme des Garçons parfema i brojnih drugih.

Već se radi i na dovođenju novih brendova

Kako se naš razgovor bliži kraju, pitamo ga i za neke prve reakcije klijenata na novi prostor i ponudu, ali i o planovima.”Još uvijek skupljamo dojmove i iskustva naših klijenata, ali mogu reći da su komentari iznimno pozitivni. Zapravo, svaki dan radimo na novitetima, istražujemo, isprobavamo i debatiramo, posebice unutar tima, no tek nekolicina novih brendova na kraju i nađe mjesto na našim policama”, pojašnjava. Ipak, to ne znači da već nema konkretne želje za brendove koje bi u budućnosti volio dovesti.

Smatra, kaže, da želje uvijek trebaju postojati, jer bez želja i maštanja naš život postaje siromašniji. “Jedna od većih za sada neostvarenih poslovnih želja kreće u realizaciju, te se nadam da će biti vidljiva na našem tržištu sljedeće godine”, za kraj nam je rekao.

 

 

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube